Stokrotka dofinansuje otwarcie sklepu
– Zapewniamy wsparcie finansowe na start osobom, które chcą otworzyć swój sklep pod szyldem Stokrotka – podkreśla Katarzyna Stadler, dyrektor franczyzy Stokrotki.
Firma, analizując możliwość nawiązania współpracy z nowym partnerem, bierze pod uwagę jego zaangażowanie w przedsięwzięcie, a także lokalizację inwestycji. Otwiera bowiem sklepy tylko w sytuacji, gdy możliwe jest osiągnięcie satysfakcjonujących wyników sprzedaży zarówno dla franczyzobiorcy, jak i sieci. Umowa franczyzowa podpisywana jest na sześć lat.
– Następnie przedłużamy współpracę i finansujemy remont placówki – dodaje Katarzyna Stadler.
Stokrotka koncentruje się na Podkarpaciu
Ważny kierunek rozwoju Stokrotki stanowi obecnie Podkarpacie. Pod koniec ubiegłego roku w Rzeszowie firma otworzyła nowe centrum dystrybucyjne. Magazyn o wielkości przekraczającej 26 tys. mkw. wspiera rozwój sieci w południowo-wschodniej Polsce.
– Nowe centrum dystrybucyjne umożliwia zwiększenie efektywności działań. Skracamy czas potrzebny na dostawy produktów do istniejących sklepów i stwarzamy możliwość powstawania nowych – mówi Katarzyna Stadler. Dzięki temu sklepy mogą liczyć na dostawy świeżych towarów sześć razy w tygodniu. To m.in.: mięso, wędliny, owoce, warzywa, nabiał, pieczywo. Stokrotka dostarcza również świeże ciasta, a także mrożonki oraz produkty marki własnej, których liczba systematycznie rośnie.
Franczyzodawca zapewnia logistykę i dostawę potrzebnych w sklepie produktów. Franczyzobiorcy mają jednak możliwość uzupełniania swojej oferty i kupowania produktów charakterystycznych dla danego regionu na przykład od lokalnych producentów. – Wspieramy naszych franczyzobiorców także w działaniach marketingowych i promocyjnych poprzez aplikację oraz kampanie telewizyjne, radiowe, internetowe czy SMS-owe. Z naszej aplikacji korzystają już ponad 2 mln osób – mówi Katarzyna Stadler. Aplikacja cieszy się nie tylko rosnącą liczbą użytkowników, zdobywa także bardzo dobre oceny uczestników programu i nagrody.
W tej chwili w sieci Stokrotka działa blisko 1000 sklepów, w tym 86 franczyzowych. Są to markety o powierzchni od 200 mkw. do 400 mkw. i supermarkety powyżej 400 mkw.
WIZYTÓWKA MARKI STOKROTKA
Stokrotka to sieć handlowa, która powstała w 1994 roku w Lublinie. Dziś swoim zasięgiem obejmuje ponad 100 sklepów zlokalizowanych na osiedlach, w minicentrach i galeriach handlowych w całej Polsce.
- Liczba placówek: blisko 1000 sklepów, w tym 86 franczyzowych.
- Powierzchnia marketów od 200 mkw. do 400 mkw. i supermarketów powyżej 400 mkw.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
W majowym numerze „Własny Biznes FRANCHISING” odkrywamy m.in. tajniki sukcesu w biznesie motoryzacyjnym, finansach, a także opisujemy biznesy, w które chętnie inwestują młode mamy. Dowiedź się, ile płaci się za franczyzę i jak wygląda zarządzanie bez szefa.
Sieć sklepów Stokrotka oferuje wsparcie franczyzobiorcom w wysokości do 1 mln zł. Franczyzodawca szuka obecnie partnerów przede wszystkim na Podkarpaciu.
Jakie biznesy zakładają dwudziestolatkowie, czy warto zainwestować we franczyzę z branży edukacyjnej i jak zarobić na Walentynkach? Przeczytaj we "Własnym Biznesie FRANCHISING".
Paulina Krajewska, podejmując pracę w sklepie Stokrotka, nie spodziewała się, że kiedyś zostanie jego franczyzobiorczynią. Przyjęła życiowe wyzwanie. Jak ocenia swoją decyzję?
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Pracownie ceramiczne nie narzekają na brak klientów, ponieważ konsumenci szukają oryginalnego, glinianego rękodzieła. Dość wysoki jak na branżę próg wejścia w biznes powstrzymuje wysyp konkurencji.
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Mail Boxes Etc. oferuje przedsiębiorcom model biznesowy, który umożliwia wejście do skonsolidowanej sieci, składającej się z 3100 centrów rozwiązań biznesowych na świecie.
POPULARNE NA FORUM
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców
Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)
Franczyza, która daje niezależność
No no i tutaj polecę jutrzejszy program Anity Gargas. Redakcjo opamiętajcie się i przestańcie promować reklama i tekstami natywnymi przestępczość zorganizowana....