Pszczółka, Pszczółka Ekspres
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Majster Budowlane ABC jest polską firmą, która od 30 lat prowadzi działalność na rynku dystrybucji materiałów budowlano-remontowych, a historia firmy sięga lat 30 XX wieku.
Jesteśmy najszybciej rozwijającą się siecią nowoczesnych marketów z kategorii dom i ogród (DIY) w Polsce.
Naszą misja jest nieustannie tworzenie i dostarczanie nowatorskich rozwiązań podnoszących konkurencyjność polskich przedsiębiorców.
Do punktów handlowych wprowadzamy atrakcyjność, jakość i gwarantujemy poprawę wyników.
Jako pierwsi w Polsce stworzyliśmy nowatorską i elastyczną formułę marketu budowlanego już od 200m2, odpowiadającą na potrzeby i oczekiwania rynku lokalnego.
Majster Budowlane ABC to Partnerstwo i elastyczność i bezpieczeństwo.
Naszym sukcesem jest sukces biznesowy Partnera.
Dlaczego pszczółka – perspektywa klienta
Wygoda zakupów blisko domu
- Przyjazne i nowoczesne sklepy w małych miejscowościach
- Mały format z bardzo szerokim przekrojem asortymentowym
- Umożliwia wygodne zakupy ( przemyślana ścieżka klienta, czytelna ekspozycja asortymentu)
- Wysoka jakość obsługi klienta
Przewaga konkurencyjna na rynku
- Unikatowy i nowoczesny koncept - wysoki standard marketów dom i ogród
- Idealne dopasowanie do potrzeb i oczekiwań lokalnych klientów
- Sklep blisko klientów
- Pszczółka Cafe i strefa spożywcza
JEDNOSTKI WŁASNE
2 markety budowlane Pszczółka Ekspres
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
70 marketów budowlanych Pszczółka i Pszczółka Ekspres
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Jako organizator sieci zapewniamy:
- Zaprojektowanie sali sprzedaży, ogrodu, magazynu, fasady, oznakowań,
- Opiekę i prowadzenie w procesie otwarcia
- Najlepszą, kompetentną pomoc w prowadzeniu działalności oraz osiąganiu wyników
- System szkoleń - Akademia Majster
- Marketing – działania ogólnopolskie plus pakiety dla lokalnego marketingu
- Nowoczesny, dostosowany do potrzeb system informatyczny
- Cykliczne konferencje i spotkania
- Szereg dalszych korzyści wynikających z uczestnictwa w najszybciej rozwijającej się sieci, której celem jest pozycja rynkowego lidera
Istotne korzyści z perspektywy Klienta kupującego w markecie Pszczółka:
- Zakupy blisko domu
- Przyjazne i nowoczesne sklepy w małych miejscowościach
- Mały format z bardzo szerokim przekrojem asortymentowym
- Wygodne zakupy ( przemyślana ścieżka klienta, czytelna ekspozycja asortymentu)
- Wysoka jakość obsługi klienta
- Pszczółka Cafe i strefa spożywcza
Wyjątkowe w skali rynku korzyści i preferencyjne warunki dołączenia do sieci:
- Niski próg wejścia;
- Wyjątkowo niskie koszty wyposażenia i dostosowania marketu;
- Opłata PROJEKTOWA na poczet wykonania projektu hali sprzedaży - Promocja: 1 tys. zł;
- Promocyjne gratisowe szkolenia;
- Elastyczność - możliwość wprowadzania preferowanych dostawców lokalnych dla kluczowego asortymentu;
- Brak dodatkowych kosztów związanych z przystąpieniem do Sieci.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Ustalana indywidualnie w zależności od stanu i wielkości obiektu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Atrakcyjna lokalizacja;
- Obiekt o minimalnej powierzchni 200 m², wysokości hali sprzedaży co najmniej 3,5 m z miejscem na ogród zewnętrzny o minimalnej powierzchni 60 m² lub działka na cele inwestycyjne;
- Realizacja założeń i standardów wynikających z modelu współpracy z grupą Majster Budowlane ABC;
- Gotowość do finansowego zabezpieczenia projektu;
- Osobiste zaangażowanie Właściciela w projekt - tworzymy nie tylko sieć marketów, ale też sieć ludzi z pasją.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Majster Budowlane ABC Sp. z o.o.
ul. Duninowska 9, 87-800 Włocławek
577 977 903
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marek Jabłoński
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Majster Budowlane ABC Sp. z o.o. (ul. Duninowska 9, 87-800 Włocławek). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pszczółka, Pszczółka Ekspres oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie marketypszczolka.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Sieć marketów Pszczółka ma ambitne plany na przyszłość. Chce zdominować rynek na poziomie powiatów i gmin.
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Koncepty z branży dom i ogród zagoszczą 15-16 marca na PGE Narodowym podczas Targów Franczyza. Warto przyjść i zapytać o ich licencję na biznes.
Jeta nie wymaga, aby salony franczyzowe inwestowały w zatowarowanie. A ile trzeba przeznaczyć na otwarcie salonu z wyposażeniem łazienek?
Aneta Kozłowska nie planowała otworzyć własnego biznesu. Jak to się więc stało, że teraz prowadzi dwa salony Dr Materac?
– Bacznie obserwujemy rynek, aby jak najlepiej dostosować naszą ofertę do aktualnej sytuacji – mówi Marta Parafińska, menedżer ds. franczyzy Komfort.
W tym roku Sleeping Expert ma specjalną ofertę dla franczyzobiorców. Na starcie biznesu mogą sporo zaoszczędzić.
Komfort stawia na sklepy z szerokim asortymentem wyposażenia wnętrz. Jakie są warunki przystąpienia do franczyzy?
Marek Sawa zwyciężył w konkursie na Top Franczyzobiorcę w kategorii ambasador marki. Prowadzi dwa sklepy Bricomarché, niedługo otwiera trzeci.
DDD Dobre Dla Domu chce rozwinąć sieć. Minimalna kwota inwestycji to 65 tys. zł.
Jeta otworzyła w tym roku dwa nowe salony łazienkowe. Ile trzeba zainwestować w taki biznes i na jakie wsparcie można liczyć od franczyzodawcy?
Franczyzobiorcy, którzy szybko zdecydują się na dołączenie do sieci Dr Materac mogą liczyć na zwolnienie z opłat franczyzowych do końca trwania umowy.
Sprzedaż w salonach Sleeping Expert stale rośnie. Sieć ma też ambitne plany rozwoju.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W branży motoryzacyjnej do wyboru są różne biznesy: warsztat samochodowy, wypożyczalnia aut, sklep motoryzacyjny czy autokomis. Dowiedz się, na który najlepiej postawić!
Krok po kroku otwieramy studio treningu EMS, sklep ze stolarką otworową, psie przedszkole, firmę produkującą deskorolki oraz repliki historyczne, a także sklep Stokrotka.
Własna firma niedługo po urodzeniu dziecka? Dlaczego nie! Wiele kobiet wybiera takie rozwiązanie i odnosi sukces. Sprawdź, w jakie biznesy najchętniej inwestują świeżo upieczone mamy.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.