Bergson
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
BERGSON to marka o ugruntowanej pozycji na polskim rynku odzieży sportowej i outdoorowej. BERGSON posiada w swojej ofercie wysokiej jakości odzież, obuwie trekkingowe oraz sprzęt w postaci np. plecaków czy śpiworów. Oferowane produkty przeznaczone są głównie dla miłośników sportów outdoorowych czyli np. pasjonatów chodzenia po górach, biegania w terenie lub podróżowania „z kompasem”. W kolekcji znajdują się również odzież i obuwie przeznaczone do użytku codziennego, tzn w stylu casual. Nowoczesne wzornictwo, najwyższej jakości materiały oraz technologie użyte przy produkcji odzieży i sprzętu zawsze nierozłącznie towarzyszyły marce BERGSON.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Jednostki franczyzowe 2 sklepy
- Sklep Bergson – CH Arkady Wrocławskie ul. Powstańców Śl. 2-4, 53-333 Wrocław
- Sklep Bergson – CH Designer Outlet Sosnowiec, ul. Orląt Lwowskich 138, 41-208 Sosnowiec
Jednostki partnerskie ( tzw. shop in shop ) 15 placówek
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyzodawca oferuje wsparcie w zakresie:
- organizacji sklepu
- doboru odpowiedniej lokalizacji oraz projektów i aranżacji
- pełne know-how,
- dostęp do towaru,
- szkolenia dla franczyzobiorców oraz pracowników sklepu,
- wsparcie marketingowe
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od 15 tys do 150 tys zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Potencjalny partner sieci musi posiadać lub wynająć, wykończyć i wyposażyć lokal. Lokalizacja musi być zatwierdzona przez firmę. Preferowana wielkość powierzchni waha się od 50 do 120 m2
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Paweł Łakomy
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Bergson Polska sp. z o.o. (ul. Paprotna 3a). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Bergson oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie bergson.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Giant chce otwierać sklepy franczyzowe w miastach liczących co najmniej 100 tys. mieszkańców. Ile trzeba zainwestować na starcie?
Jazda samochodem, może i wygodna, ale coraz bardziej kosztowna. Ceny paliw idą w górę i nie wiadomo, jak bardzo zdrożeją. Alternatywą jest tańszy w utrzymaniu rower. Czy popyt na jednoślady to gwarancja udanego biznesu?
Odzież z metką Bergson znają wielbiciele aktywnej turystyki i sportów outdoorowych. Teraz marka chce sprzedawać ją także w sklepach franczyzowych.
Lasy i parki pełne biegaczy, ulice miast zamykane na czas maratonów – oto Polska Anno Domini 2017. Podczas gdy jedni ruszyli się zza biurek, by w pocie czoła spalać kalorie, inni postanowili zrobić na tym interes.
– Z rodziną podobno najlepiej wychodzi się na zdjęciu. A my prowadzimy razem biznes. I dobrze zarabiamy – mówi Maja Włoszczowska, wicemistrzyni olimpijska, która wspólnie z mamą i bratem prowadzi firmę Quest, produkującą profesjonalną odzież sportową.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Franczyza oprócz korzyści niesie ze sobą również zagrożenia.
Sławomir Naskręt przebiegł już tysiące kilometrów i na butach do biegania zna się jak mało kto. Swoją wiedzę postanowił przekuć w biznes.
Ważniejsze jest, żeby franczyzobiorca sklepu Go Sport miał doświadczenie w biznesie niż lubił sport - mówi Joanna Karda, dyrektor rozwoju GO Sport.
Go Sport ruszył ze swoją ofertą franczyzową. Firma szuka zarówno inwestorów, jak i partnerów osobiście zarządzających sklepem.
Właściciel sklepów sportowych powiększa swoje salony. Przybywa asortymentu i klientów.
Bergson zapowiada otwarcia kolejnych sklepów.
Firma Triceps.pl, sprzedająca suplementy diety oraz odżywki dla sportowców, obchodzi swoje piąte urodziny.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W branży motoryzacyjnej do wyboru są różne biznesy: warsztat samochodowy, wypożyczalnia aut, sklep motoryzacyjny czy autokomis. Dowiedz się, na który najlepiej postawić!
Krok po kroku otwieramy studio treningu EMS, sklep ze stolarką otworową, psie przedszkole, firmę produkującą deskorolki oraz repliki historyczne, a także sklep Stokrotka.
Własna firma niedługo po urodzeniu dziecka? Dlaczego nie! Wiele kobiet wybiera takie rozwiązanie i odnosi sukces. Sprawdź, w jakie biznesy najchętniej inwestują świeżo upieczone mamy.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.