Adopt Parfums
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Adopt Parfums to marka perfum, która reprezentuje rewolucję zapachową we Francji. Nasza firma narodziła się w miejscach takich jak Grasse i Bordeaux. Nasz cel to stworzenie wysokiej jakości perfumy, które będą dostępne dla wszystkich. Zależy nam też na tym, aby proces ten odbywał się z dbałością o naszą planetę.
Dominique Monlun, założyciel Adopt Parfums, od 1986 roku z pasją działa na rzecz zwiększenia popularności francuskich perfum, podkreślając ważność zapachu i emocji, jakie niesie za sobą każdy z nich.
Nasze perfumy są wytwarzane we Francji, a nasza siedziba znajduje się w Château-Renard, centralnym miejscu Doliny Kosmetycznej. Tutaj nasze zespoły tworzą ponad 12 unikalnych zapachowych kompozycji rocznie.
W ofercie Adopt Parfums znajdziesz różnorodne produkty, takie jak wysokiej jakości perfumy oraz kosmetyki do pielęgnacji ciała o przyjemnych zapachach.
Nasze produkty są dostępne w 250 sklepach we Francji i 4000 punktach sprzedaży na całym świecie.
Zapraszamy do odkrywania naszych zapachów i poznania naszej marki oraz koncepcji biznesu, który rozwijamy również we franczyzie.
JEDNOSTKI WŁASNE
Francja: 250
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Francja: 50
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Partnerstwo z Adopt Parfums to wyjątkowa szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy chcą zainwestować w sektor perfumeryjny i otworzyć z nami sklep z perfumami.
Marka Adopt Parfums jako jedyna oferuje renomowane francuskie perfumy w przystępnych cenach. Dzięki ugruntowanej obecności w Polsce, franczyzobiorcy mogą czerpać korzyści z rozpoznawalności marki, a także innowacyjnej koncepcji sprzedaży detalicznej.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Minimalna inwestycja: 80-100 tys. euro, w zależności od metrażu butiku;
- Opłata z góry: 5 tys. euro;
- Opłaty cykliczne: 215 €/miesiąc za oprogramowanie POS;
- Koszty marketingu: do ustalenia z marką.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Doświadczenie w handlu detalicznym;
- Umiejętności zarządzania;
- Zdolność inwestycyjna;
- Gotowość zawarcie umowy franczyzowej na minimum pięć lat.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Valians International Sp. z o.o.
ul. Puławska 14/505, 02-512 Warszawa
+48 503 848 911
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marta Szmelter
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Valians International Sp. z o.o. (ul. Puławska 14/505, 02-512 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Adopt Parfums oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie adopt.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
– Działamy od 30 lat, jesteśmy w 48 krajach i co dwie sekundy sprzedajemy dwa flakony perfum o pojemności 30 ml – mówi Nicolas Pellegrini, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Adopt Parfums.
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce.
– Wielu klientów musi ograniczać wydatki i rezygnować z drogich, oryginalnych perfum. Dzięki temu zyskują marki takie, jak nasza – mówi Anna Doliwa-Wiśniewska, franchise manager Sorvella.
– Każdy franczyzobiorca na każdym etapie prowadzenia działalności może liczyć na nasze wsparcie – zapewnia Ewa Wieczorek z NEONAIL.
Perfumy Refan mogą być świetną propozycją poszerzenia oferty dla sklepów z różnym asortymentem.
Coraz więcej osób poszukuje oryginalnych zapachów, innych niż te masowo dostępne na sklepowych półkach. Monika Zagajska i Ewa Harasimczuk odkryły tę niszę i otworzyły nietypowe perfumerie.
Marzena Burciu franczyzę dla siebie wybrała na Targach Franczyza. Jak rozwija swój biznes?
Wywodząca się z USA marka Gnoce szuka franczyzobiorców w Polsce. Jakie są warunki nawiązania współpracy?
NEONAIL wprowadza nowy format wysp handlowych i planuje kolejne otwarcia. Ile trzeba zainwestować, aby otworzyć własny punkt z produktami do stylizacji paznokci?
Własny salon jubilerski we franczyzie mogą otworzyć osoby nie karane. Ile pieniędzy trzeba zainwestować?
Iwona Tamborska znalazła sposób, żeby połączyć pasję z zarabianiem. Zdobyła dotację z Unii Europejskiej i założyła manufakturę produkującą biżuterię. Czy było warto?
Perfumy Refan to pomysł na samodzielny biznes lub poszerzenie oferty już prowadzonego sklepu czy punktu usługowego.
Drogerie Natura chcą w tym roku powiększyć sieć o 30 sklepów franczyzowych. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W branży motoryzacyjnej do wyboru są różne biznesy: warsztat samochodowy, wypożyczalnia aut, sklep motoryzacyjny czy autokomis. Dowiedz się, na który najlepiej postawić!
Krok po kroku otwieramy studio treningu EMS, sklep ze stolarką otworową, psie przedszkole, firmę produkującą deskorolki oraz repliki historyczne, a także sklep Stokrotka.
Własna firma niedługo po urodzeniu dziecka? Dlaczego nie! Wiele kobiet wybiera takie rozwiązanie i odnosi sukces. Sprawdź, w jakie biznesy najchętniej inwestują świeżo upieczone mamy.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.