01.01.2008

Jak znaleźć franczyzobiorców

Sposoby poszukiwania potencjalnych franczyzobiorców.

 

Poprzez uczestnictwo w targach i wystawach branżowych franczyzodawcy mogą w pełni zaprezentować swą ofertę potencjalnym franczyzobiorcom. Możliwość bezpośrednich rozmów, poznanie oczekiwań potencjalnych franczyzobiorców jest ważną informacją dla każdego franczyzodawcy. Okazją do nawiązania bliższych kontaktów są Targi Franczyzy, odbywające się co roku w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie

Dostępną i najczęściej stosowaną formą przekazu informacji o systemie franczyzowym są media.

Wykorzystywane formy to:

Media reklamy:

Często stosowaną formą naboru franczyzobiorców są ogłoszenia i informacje o poszukiwaniu franczyzobiorców zamieszczane we własnych punktach sprzedaży franczyzodawcy. Jest to bardzo skuteczna metoda poszukiwania franczyzobiorców ze względu na możliwość bezpośredniego dotarcia do zainteresowanych. Ponadto potencjalny franczyzobiorca może od razu zobaczyć jak wygląda i funkcjonuje punkt sprzedaży sieci franczyzowej, do której chciałby dołączyć.

  1. Wystawy i targi.
  2. Reklama w mediach
    1. reklama sieci w formie promocji produktów (telewizja, radio, prasa, internet);
    2. ogłoszenie o poszukiwaniu franczyzobiorców (prasa, internet);
    3. prezentacje firmy (prasa branżowa, internet).
    1. Telewizja - stosowana do reklam korporacyjnych i promocji produktowych; stosunkowo drogie medium;
    2. Radio - medium wspierające kampanie produktowe prowadzone w telewizji lub prasie;
    3. Prasa - dzienniki i pisma branżowe; stosowane przy poszukiwaniu franczyzobiorców, do prezentacji firmowych oraz do reklam produktowych;
    4. Internet - medium reklamowe stosowane przy poszukiwaniu franczyzobiorców (kojarzenie firm), do prezentacji firmowych oraz do reklam produktowych; jego zaletą są konkurencyjne koszty reklamy przy dotarciu do ściśle określonej grupy celowej.
  3. Reklama we własnych punktach sprzedaży.

Jeśli chcesz się dowiedzieć jak skutecznie pozyskiwać franczyzobiorców skontaktuj się z działem PR PROFIT system

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0