aktualności
Pocztówkowy biznes
O franczyzie kartek okolicznościowych opowiada Ryszard Kaszubiak, masterfranczyzobiorca szwedzkiej firmy CardGroup, producenta i dystrybutora pocztówek.
Ze Wschodu na Górny Śląsk
Międzynarodowa sieć SELA otworzyła nowe sklepy z markową odzieżą. Franczyzobiorcy prowadzą je w centrach handlowych Plaza w Rybniku i Sosnowcu.
Redan negocjuje z bankami
Łódzka spółka odzieżowa, do której należą m.in. marki Troll i Top Secret do końca kwietnia ma spłacić 50 mln zł długu trzem bankom. Trwają jednak rozmowy, które mają doprowadzić do przedłużenia ostatecznego terminu spłaty zobowiązań.
IANA wchodzi na polski rynek
Unitessile, właściciel włoskiej marki odzieżowej dla dzieci i kobiet w ciąży IANA, otworzył pierwszy sklep partnerski w Polsce.
Statoil przy supermarketach
Norweski koncern przejął pięć stacji należących do sieci hipermarketów Geant. Tym samym liczba tanich stacji Statoila wzrosła do 26.
Play już werbuje
Firma Unikupon, dystrybutor systemu sprzedaży doładowań telefonów komórkowych, będzie tworzyć sieć salonów sprzedaży Play – także na zasadzie franczyzy.
Sezon na bikini
O sprzedaży kostiumów kąpielowych mówi Konrad Grodziński, dyrektor generalny Boogie Nights
Wkrótce poznamy właściciela mini-BPH
Na 27 kwietnia zwołano nadzwyczajne walne zgromadzenie akcjonariuszy Banku BPH. Przed tym terminem powinna zostać podpisana umowa z nowym właścicielem mini-BPH.
Piotr i Paweł z nowym logo
Sieć delikatesów „Piotr i Paweł” ma nowe logo. To pierwszy krok do zmiany wizerunku sieci.
Wiosenne porządki w restauracjach
W odnowionych lokalach KFC zostanie wprowadzony nielimitowany, bezpłatny dostęp do sieci i nowa usługa: „Pij, ile chcesz”.
Małe szanse na T-mobile w tym roku
Niemiecka marka T-mobile zastąpi Erę w 2007 roku - podają media. Przedstawiciele Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci Era dementują te doniesienia.
Biedronka idzie do kina
Jeronimo Martins, właściciel sieci Biedronka kupił podupadłe kino.
Eko rozwija sieć
Sieć supermarketów spożywczo-przemysłowych Eko wprowadza zmiany. Na początek zmienia logo i planuje otwarcie kolejnych punktów sprzedaży, również w ofercie franczyzowej.
Eldorado ma nową nazwę
Grupa Eldorado zmieniła nazwę. Pod nowym szyldem chce zbudować silną organizację handlową działająca na terenie całego kraju.
Odzież więcej warta
Firma odzieżowa Aryton przygotowuje się do wejścia na giełdę papierów wartościowych. Zanim to nastąpi, musi powiększyć sieć sklepów własnych i franczyzowych.
Telepizza w Tomaszowie Mazowieckim
Międzynarodowa sieć pizzerii Telepizza otworzyła 31 marca 2007 r. w Tomaszowie Mazowieckim swoją pierwszą placówkę. Pizzeria będzie działać na zasadzie franczyzy. Jej właścicielem jest lokalny przedsiębiorca.
Hamburger z internetem
W czterech warszawskich restauracjach McDonald’s klienci mogą bezpłatnie korzystać z bezprzewodowego dostępu do internetu. Już wkrótce w sieci będą mogli surfować odwiedzający wszystkie bary McDonald’s w kraju.
YES ma już 50 sklepów franczyzowych
Sieć salonów YES powiększyła się o cztery nowe salony. Tym samym pod logo YES działa już 50 punktów franczyzowych.
Biuro na jesienny boom
- Z Andrzejem Bednarczykiem, właścicielem sieci biur matrymonialnych Razem, rozmowa o wiosennym przesileniu i franczyzie matrymonialnej.
Kolekcje poprawiły wyniki
Ubiegłoroczne nietrafione kolekcje sieci Reserved i Cropp Town przyczyniły się do spadku sprzedaży LPP. Teraz grupa odrabia spadki.