aktualności
Semax na giełdzie i za granicą
Firma Semax właściciel sieci outletów Vabbi oraz marek Deep i Hot Oil planuje wejście na giełdę. Uzyskane w ten sposób pieniądze chce przeznaczyć na rozwój sieci sklepów.
Era bez Germanosa
W kwietniu Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era GSM, straci blisko 300 punktów sprzedaży. Germanos Polska zrywa współpracę z PTC na rzecz nowego operatora na rynku.
Eurobank ma partnerów
Eurobank rozpoczął budowę sieci agencyjnej. Pierwszą agencję uruchomiono w Kole w woj. wielkopolskim.
Lokal w centrum
O najemcach w centrach handlowych mówi Grzegorz Latała z Mayland Real Estate.
Komputronik rośnie w siłę
Komputronik, czołowy dostawca sprzętu i oprogramowania komputerowego, rozwija swoją sieć sprzedaży. Pomóc w tym ma kapitał pozyskany z emisji akcji na warszawskiej giełdzie papierów wartościowych.
Razem 24
W kwietniu ruszy nowy projekt biura matrymonialnego Razem. Portal Razem 24 ma być wirtualnym odpowiednikiem biur stacjonarnych. Ułatwi dostępność dla klientów on-line i stanie się konkurencją dla serwisów randkowych.
Big Star będzie większy
Przedstawiciele sieci salonów Big Star wprowadzają zmiany. Zaczynają od zwiększenia powierzchni sklepów.
Statoil chce więcej stacji
Statoil Polska w ciągu najbliższych pięciu lat zamierza powiększyć sieć do 400 placówek i zdobyć 10 procent udziału w rynku. Realizację planów spółka ma osiągnąć pod kierownictwem Andrzeja Magrysia, który na początku roku został nowym prezesem zarządu spółki.
Franczyzowy salon DDD w Toruniu
W sobotę 17 marca w Toruniu został otwarty kolejny franczyzowy salon Dobre Dla Domu
Moodo w katalogu franczyz i systemów partnerskich
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy Moodo – jeszcze jedną markę z branży odzieżowej.
Szkoła na dotacji
Leader School przygotował dla swoich franczyzobiorców kilkanaście projektów realizowanych ze środków unijnych.
Stwórz sam swój placek
O planach rozbudowy sieci pizzerii Gruby Benek w kraju i za granicą opowiada Jacek Kępka, współwłaściciel łódzkiej sieci restauracji.
Artman myśli o nowej marce
Krakowska firma odzieżowa, do której należy marka House planuje wprowadzić na rynek drugą markę. Spółka już rozpoczęła przygotowania nad wprowadzeniem nowego brandu i być może już w przyszłym roku otwarte zostaną pierwsze sklepy.
Fitness na poziomie
Holmes Place, brytyjska sieć klubów fitness otwiera pierwszy ekskluzywny klub rekreacyjny pod marką Holmes Place. Holmes Place Lifestyle Club rozpocznie działalność w maju.
Kolporter doszedł do Mety
Kielecki Kolporter znalazł niszę rynkową. Chce tworzyć sieć niedużych, osiedlowych sklepów spożywczych.
Tania odzież z SMS-a
Reserved komunikuje się z klientami pocztą... pantoflową. O nowej promocji informuje za pomocą SMS-ów.
Cesarski pałac nie chce Starbucks
Kawiarnia sieci Starbucks może zniknąć z terytorium pałacu w Pekinie.
Instrukcja obsługi Europy napisana jest po angielsku
- mówi Derek Price z Grupy Linguaphone, która szuka masterlicencjobiorcy w Polsce
Tłusty rok McDonald’s
Prawie 40 mln złotych zysku przyniosły polskie restauracje sieci McDonald’s. Działająca na polskim rynku od 15 lat firma zapowiada na ten rok otwarcia nowych lokali i liczy na kolejne dobre wyniki sprzedaży.
Pizza po rumuńsku
Pizza Dominium planuje nowe otwarcia w dużych miastach. Inwestuje również poza granicami Polski. Na początek wchodzi do Rumunii.