aktualności
Organique w katalogu franczyz i systemów partnerskich
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy sieć zajmującą się sprzedażą kosmetyków naturalnych Organique.
Vision Express ma wizję
W ciągu najbliższych kilku lat sieć salonów optycznych Vision Express planuje otwieranie co roku kilkunastu nowych salonów własnych i około 10 salonów franczyzowych Vision Express | Super Optyk.
Nowy salon DDD w Kaliszu
W sobotę 17 lutego w kaliskim kompleksie handlowym Miasto Mebli BRW został otwarty salon sieci Dobre Dla Domu. Specjalistyczny sklep o powierzchni 600 m2 jest placówką własną BRW Wnętrza, jednak centrala firmy zamierza przekazać go franczyzobiorcy.
Direct English szuka masterlicencjobiorcy w Polsce
Jedna z największych na świecie sieci szkół języka angielskiego będzie rozwijać działalność w Polsce. Za kwotę 75 tys. euro masterlicencjobiorca otrzyma wyłączne prawo do dwóch marek.
TelePizza otwiera nowe lokale
TelePizza otworzyła trzy franczyzowe placówki. Nowe restauracje działają w Puławach, Zamościu i Giżycku.
Zima trzyma, ale warto pomyśleć o wakacjach
O tym, czy okres zimowy to dobry czas na podjęcie decyzji o wyborze miejsca na spędzenie wakacji mówi Aleksandra Olechnowicz z firmy Ecco Holiday.
Carrefour - ekspansja małych sklepów
Carrefour Polska rozpoczął realizację zapowiadanych przekształceń placówek sieci Champion, Globi oraz Hypernova w małe sklepy z logo Carrefour.
Za dwa lata - franczyza Costa Coffee
Costa Coffee, sieć barów kawowych otwiera punkty w Polsce. Na razie własne, po dwóch latach - również franczyzowe.
Muszkieterowie ruszają do boju
Grupa Muszkieterów skupiająca sklepy Intermarche i Bricomarche osiągnęła w 2006 roku obroty przekraczające 2 mld zł. Władze spółki zapowiadają osiągnięcie jeszcze lepszych wyników w tym roku.
Nowa marka w Tesco
Najpierw Cherokee, teraz Florence & Fred - Tesco wprowadza do sieci kolejne marki odzieżowe.
W zimie potrzeba witamin
O klientach aptek opowiada Roman Cichoń, specjalista ds. farmaceutycznych z sieci Super+Apteka
Próchnik ma dobry początek
2007 rok znakomicie zaczął się dla łódzkiego Próchnika, producenta odzieży męskiej. Sprzedaż była o 100 proc wyższa niż w styczniu ubiegłego roku.
Rok w rytmie House’a
Boom na rynku odzieżowym wykorzystuje krakowska spółka Artman, właściciel marki House. Dzięki koniunkturze rosną przychody firmy i wciąż powstają nowe sklepy w kraju i za granicą, głównie w Rosji.
Delikatesy po włosku
Firma North Coast, dystrybutor włoskich produktów spożywczych planuje rozwój sieci delikatesów. Na półkach pojawią się wyłącznie produkty z Włoch.
Direct English w Turcji i Egipcie. Teraz czas na Polskę
Jedna z największych na świecie sieci szkół języka angielskiego rozpoczęła działalność na zasadzie licencji master w Turcji i Egipcie. Firma jest również zainteresowana budową sieci szkół w Polsce.
Kawa do kurczaka
Starbucks Coffee, największa sieć barów kawowych na świecie pojawi się w Polsce. Współodpowiedzialną za uruchamianie barów będzie spółka AmRest.
Smakosze hamburgerów poszukiwani
W pierwszej połowie lutego br. Mr Hamburger otwiera nowy lokal franczyzowy w Ustroniu. Do końca roku firma planuje otworzyć około 10 barów.
Walka o kierowców będzie zacięta
- o polskim rynku paliwowym opowiada Magdalena Kandefer z BP Polska
Mars znalazł partnerów
Zadłużona na ponad 100 mln zł sieć sklepów Mars nawiązała partnerską współpracę handlową ze spółkami Mix Electronics i Neonet. Niewykluczone, że połączy się z jedną z nich.
Germanos z P4
P4 - czwarty operator komórkowy, który za kilka tygodni rozpocznie działalność na rynku, mocno zaznaczył swój zbliżający się debiut. Przejął 300 salonów sprzedających dotychczas usługi Ery.