mój franchising
Elastyczny franczyzodawca
Lidia Pliszka przez kilka lat pracowała jako dyrektor sprzedaży. Dziś swoje doświadczenie wykorzystuje w handlu. Od prawie roku jest franczyzobiorcą marki odzieżowej Kanz.
Franczyza na diecie
Agnieszka Kędzierska łączy pracę na etacie z prowadzeniem dwóch placówek Naturhouse. Jak sobie radzi?
Firma na dodatek
Krzysztof Lisaj wie, jak dywersyfikować ryzyko. Prowadził dwie własne firmy, gdy zdecydował się zainwestować we franczyzę. Na jaką markę postawił?
Biznes na spółkę z bratem
Jacek i Krzysztof Kulwasowie prowadzą 10 placówek pod marką Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab. Jak się dzielą pracą?
Postawił na franczyzę
Wojciech Bielicki zrezygnował z prowadzenia studia mebli kuchennych i zainwestował we franczyzowy sklep odzieżowy. Jaką markę wybrał?
Satysfakcja z biznesu
Agnieszka Wojewoda od roku prowadzi biuro Kobieta i Rozwód w Warszawie. Dlaczego zainwestowała akurat w tę franczyzę?
Smaczna inwestycja
Franczyzobiorcy Biesiadowa zainwestowali w branżę, której zupełnie nie znali. Od siedmiu lat karmią mieszkańców Skarżyska-Kamiennej swoją pizzą.
Marzenie o kawiarni
Anna Stefańczyk obserwowała rozwój konceptu Organic Coffee & more od momentu jego powstania. Aż w końcu sama zdecydowała się otworzyć ekokawiarnię.
Własna firma zamiast etatu
Monika Gąsiorowska po urlopie macierzyńskim otworzyła własną firmę. Uznała, że tak będzie jej łatwiej pogodzić życie rodzinne i zawodowe.
Wszystko na jedną... franczyzę
Przemysław Pogoda miał zaledwie 21 lat, gdy wydał wszystkie oszczędności i otworzył franczyzową pizzerię pod szyldem New York Pizza Department.
Doświadczenie to za mało
Tomasz Mazurek mimo wieloletniego doświadczenia w branży wyposażenia wnętrz nie zdecydował się na samodzielne otwarcie sklepu. Wybrał franczyzę. Dlaczego?
Franczyzowe dwa w jednym
Marta Filipczak otworzyła lokal, łączący dwa koncepty franczyzowe: Western Tortilla i Coffeeloffee. Jak się sprawdza taka mieszanka?
Złote łuki dla wytrwałych
Waldemar Dziubiński dwa razy próbował dołączyć do sieci McDonald's. Wreszcie mu się udało i od marca jest pierwszym licencjobiorcą tej marki w Radomiu.
Nauczyciele zainwestowali w Brainy
Właściciele dwujęzycznej szkoły podstawowej z Częstochowy znaleźli sposób na rozwiązanie problemów dzieci i poszerzenie swojej oferty.
Zarobek na okrągło
Damian Chmielowiec i Filip Bachowski zainwestowali w koncept Lodolandia, bo firma zapewniła im sprawdzoną lokalizację. A także podsunęła pomysł, jak zarabiać przez cały rok.
Firma dla rolnika
Franczyza Grene to dobry biznes dla rolników. Takich jak Marcin Korba, który na początku tego roku zainwestował we własny sklep ze asortymentem rolniczym.
Specjalista potrafi lepiej
Moją przewagą nad konkurencją jest specjalizacja. Doceniają ją coraz bardziej świadome i wymagające klientki – mówi Martyna Błaszczyk, franczyzobiorczyni DepilConcept ze Szczecina.
Biznes dobrze wysmażony
Sylwia i Jakub Poradziszowie weszli w branżę, która była im zupełnie obca. Poszło im tak dobrze, że dziś prowadzą już dwa punkty z belgijskim frytkami.
W sieci raźniej
Po 10 latach samodzielnego prowadzenia biura podróży Joanna Klemiato dołączyła do sieci Travelplanet. Dlaczego?
Specjalista od cięcia
Przemysław Majewski miał dość pracy w korporacji. Rzucił etat i został franczyzobiorcą Expense Reduction Analysts. Czym się teraz zajmuje?