mój franchising
Dyrektor przechodzi na swoje
Mateusz Brożyna miał intratną posadę, ale uznał, że już nie chce pracować u kogoś. Rzucił etat i zainwestował w pizzerię franczyzową Stopiątki.
Doświadczony franczyzobiorca
Rafał Wiśniewski przeanalizował wiele ofert franczyzowych zanim zdecydował się otworzyć własny sklep odzieżowy. Na jaką markę postawił?
Całe życie z kosmetykami
Elżbieta Twardowska ma cztery franczyzowe wyspy z kosmetykami Golden Rose. Co jest dla niej najważniejsze w prowadzeniu biznesu?
Życiowa decyzja
Remigiusz Owczarski zanim otworzył salon Gatty przez rok był w kontakcie z franczyzodawcą. Co ostatecznie przekonało go do przejścia na swoje?
Duży potencjał małego rynku
Mariusz Krakowski był handlowcem. Ponad połowę swojego życia przepracował w jednej firmie. Dziś swoje doświadczenie wykorzystuje jako franczyzobiorca Carrefour.
Elastyczny franczyzodawca
Lidia Pliszka przez kilka lat pracowała jako dyrektor sprzedaży. Dziś swoje doświadczenie wykorzystuje w handlu. Od prawie roku jest franczyzobiorcą marki odzieżowej Kanz.
Franczyza na diecie
Agnieszka Kędzierska łączy pracę na etacie z prowadzeniem dwóch placówek Naturhouse. Jak sobie radzi?
Firma na dodatek
Krzysztof Lisaj wie, jak dywersyfikować ryzyko. Prowadził dwie własne firmy, gdy zdecydował się zainwestować we franczyzę. Na jaką markę postawił?
Biznes na spółkę z bratem
Jacek i Krzysztof Kulwasowie prowadzą 10 placówek pod marką Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab. Jak się dzielą pracą?
Postawił na franczyzę
Wojciech Bielicki zrezygnował z prowadzenia studia mebli kuchennych i zainwestował we franczyzowy sklep odzieżowy. Jaką markę wybrał?
Satysfakcja z biznesu
Agnieszka Wojewoda od roku prowadzi biuro Kobieta i Rozwód w Warszawie. Dlaczego zainwestowała akurat w tę franczyzę?
Smaczna inwestycja
Franczyzobiorcy Biesiadowa zainwestowali w branżę, której zupełnie nie znali. Od siedmiu lat karmią mieszkańców Skarżyska-Kamiennej swoją pizzą.
Marzenie o kawiarni
Anna Stefańczyk obserwowała rozwój konceptu Organic Coffee & more od momentu jego powstania. Aż w końcu sama zdecydowała się otworzyć ekokawiarnię.
Własna firma zamiast etatu
Monika Gąsiorowska po urlopie macierzyńskim otworzyła własną firmę. Uznała, że tak będzie jej łatwiej pogodzić życie rodzinne i zawodowe.
Wszystko na jedną... franczyzę
Przemysław Pogoda miał zaledwie 21 lat, gdy wydał wszystkie oszczędności i otworzył franczyzową pizzerię pod szyldem New York Pizza Department.
Doświadczenie to za mało
Tomasz Mazurek mimo wieloletniego doświadczenia w branży wyposażenia wnętrz nie zdecydował się na samodzielne otwarcie sklepu. Wybrał franczyzę. Dlaczego?
Franczyzowe dwa w jednym
Marta Filipczak otworzyła lokal, łączący dwa koncepty franczyzowe: Western Tortilla i Coffeeloffee. Jak się sprawdza taka mieszanka?
Złote łuki dla wytrwałych
Waldemar Dziubiński dwa razy próbował dołączyć do sieci McDonald's. Wreszcie mu się udało i od marca jest pierwszym licencjobiorcą tej marki w Radomiu.
Nauczyciele zainwestowali w Brainy
Właściciele dwujęzycznej szkoły podstawowej z Częstochowy znaleźli sposób na rozwiązanie problemów dzieci i poszerzenie swojej oferty.
Zarobek na okrągło
Damian Chmielowiec i Filip Bachowski zainwestowali w koncept Lodolandia, bo firma zapewniła im sprawdzoną lokalizację. A także podsunęła pomysł, jak zarabiać przez cały rok.