mój franchising
Specjalista potrafi lepiej
Moją przewagą nad konkurencją jest specjalizacja. Doceniają ją coraz bardziej świadome i wymagające klientki – mówi Martyna Błaszczyk, franczyzobiorczyni DepilConcept ze Szczecina.
Biznes dobrze wysmażony
Sylwia i Jakub Poradziszowie weszli w branżę, która była im zupełnie obca. Poszło im tak dobrze, że dziś prowadzą już dwa punkty z belgijskim frytkami.
W sieci raźniej
Po 10 latach samodzielnego prowadzenia biura podróży Joanna Klemiato dołączyła do sieci Travelplanet. Dlaczego?
Specjalista od cięcia
Przemysław Majewski miał dość pracy w korporacji. Rzucił etat i został franczyzobiorcą Expense Reduction Analysts. Czym się teraz zajmuje?
Hot dogi na licencji
Jarosław Starzyński sądził, że po złych doświadczeniach z gastronomią nigdy już do tej branży nie wróci. Do zmiany zdania przekonał go koncept New York Hot Dog.
Od kasjera do właściciela
Magdalena Różycka trzy lata temu zamieniła etat na własną firmę. Zanim otworzyła własny biznes pod szyldem BZ WBK, przez 11 lat pracowała w banku.
Ludzka twarz biznesu
Marcin Szyca od kilkunastu lat jest franczyzobiorcą Eurobanku, a od kilku lat rozwija klinikę neurorehabilitacji. W każdym ze swoich biznesów stara się dostrzec człowieka.
Awans na swoim
– Dzięki franczyzie przeszłam do wyższej ligi i awansowałam we własnej firmie – mówi Joanna Babiło, franczyzobiorczyni Tax Care z Gryfic.
Z franczyzą pod rękę
Dmytro Linnik już kilka dni po otwarciu pierwszej pizzerii pod szyldem New York Pizza Department zaczął myśleć o inwestycji w kolejną. Czy to była dobra decyzja?
Zmiana roli
Izabela Partyka przez kilka lat pracowała w centrali Mail Boxes Etc. Na tyle skutecznie zachęcała do kupna franczyzy tej firmy, że w końcu sama została jej franczyzobiorcą.
Kombo we franczyzie
Krystian Fiałkowski wycisnął biznesowego „maksa” ze swojego 60-metrowego lokalu w Grudziądzu. Pomogła mu w tym franczyza.
Szklanka w połowie pełna
200 km każdego dnia pokonywał Marcin Skowron między domem a swoim franczyzowym sklepem z alkoholem. Uznał, że biznes nie uda się bez pełnego zaangażowania właściciela.
Na głęboką wodę
Martyna Błaszczyk postawiła wszystko na jedną kartę. Rzuciła pracę kosmetyczki i wyjechała za granicę, żeby zarobić pieniądze na własny biznes. Wkrótce otwiera gabinet DepilConcept.
Gastronomia na wyłączność
Restauracja Express Kuchnia Marche, a na dokładkę inny biznes? Franczyzobiorca odradza. Ta marka wymaga pełnego zaangażowania.
Sekret tkwi w ludziach
Udany start we franczyzie odzieżowej wymaga odpowiedniej lokalizacji. Ale o trwałym sukcesie przesądza coś zupełnie innego…
Wierny franczyzie
Mimo wcześniejszych złych doświadczeń Damian Dyonizy zaufał kolejnemu franczyzodawcy. I się nie zawiódł.
Opłacalne cięcie
Salon Trendy Hair Fashion można otworzyć już za 60 tys. zł. Czy to koncept franczyzowy skierowany tylko do fryzjerów?
Interesy w rodzinie
Klaudiusz Winkiel z żoną i synem prowadzi dwa sklepy PSB Mrówka. Zdecydował się na franczyzę, mimo że jest doświadczonym przedsiębiorcą. Dlaczego?
Franczyza na każdą kieszeń
Lidia Bielak myślała, że franczyza to kosztowny biznes. Kiedy odkryła, że nie musi tak być, zaczęła szukać licencji dla siebie. Dziś jest właścicielką trzech punktów eSmoking World.
Franczyzobiorczyni, która umie liczyć
Elżbieta Cichorek zanim kupiła franczyzę Mathriders, poznała biznes od podszewki. Co skłoniło ją do przejścia na swoje?