pytanie tygodnia

gastronomia | 14.11.2017

Znana sieć pizzerii chce nad Wisłę

O planach wejścia do Polski światowej sieci pizzerii Papa John’s opowiada Chris Wynne, dyrektor generalny firmy PJ Western.

telekomunikacja, IT, AGD/RTV | 07.11.2017

Duży może więcej

O przewadze punktów sieciowych nad niezrzeszonymi w branży GSM opowiada Kamil Wiśniewski, franczyzodawca Monument9.

gastronomia | 30.10.2017

Lodziarnia dla każdego

Nasz koncept idealnie sprawdza się zarówno w małych miejscowościach, jak i dużych miastach – mówi Izabela Urbańska, przedstawiciel sieci Fresh Gelato.

gastronomia | 19.10.2017

Tylko najlepsi dostaną pieniądze

Jak zapewnić awans na rynku tłumaczy Marcin Ciesielski, właściciel sieci pizzerii Stopiatka i Red Hot Chicken.

telekomunikacja, IT, AGD/RTV | 08.10.2017

Pieniądze na telefony

Potrzeba od 50 do 150 tys. zł, żeby otworzyć punkt z akcesoriami GSM – mówi Jakub Ilczewski, specjalista do spraw rozwoju sieci TeleExpert.

uroda i fitness | 29.09.2017

Franczyzodawca jak trener

Sportowcy zdobywają medale, franczyzobiorcy zyski. To ich nagroda – mówi Mariusz Włoczkowski, dyrektor rozwoju DepilConcept.

nieruchomości | 20.09.2017

Pośrednicy są w grze

Sytuacja w branży obrotu nieruchomościami jest bardzo dobra - mówi Agata Korzeniewska, dyrektor ds. rozwoju sieci franczyzowej Metrohouse.

stacje paliw i art. motoryzacyjne | 10.09.2017

Franczyza z Ameryki

O tym, że warto zainwestować w koncept franczyzowy, który w Polsce nie ma jeszcze silnej konkurencji opowiada Bartosz Liszkowski, prezes Ziebart Polska.

telekomunikacja, IT, AGD/RTV | 31.08.2017

Marka ma znaczenie

Często zdarza się, że nasze punkty zarabiają już od pierwszego dnia. Niektóre już po kilku tygodniach pozwalają na zwrot poniesionych nakładów – mówi Michał Skowronek, prezes Telakces.com.

stacje paliw i art. motoryzacyjne | 24.08.2017

Czy warto otworzyć myjnię?

Rocznie przybywa u nas około 400 myjni. Biznes ten opłaca się nawet w mniejszych miastach – zapewnia Mariusz Ancerowicz z Euro-Ekol.

moda | 11.08.2017

Duży rozmiar ma potencjał

Trendy społeczne sprzyjają sieciom odzieżowym z ofertą ubrań w dużych rozmiarach - mówi Anna Bombała, zarządzająca rozwojem marki Ulla Popken w Polsce.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 01.08.2017

Rynek w rozkwicie

Na rynku widać rozkwit firm kosmetycznych, oferujących naturalne produkty. Rosnąca konkurencja wcale nie jest złą sprawą – mówi Magdalena Wieczorek, menedżer sieci franczyzowej Organique.

gastronomia | 22.07.2017

Eko-kawiarnia w dużym mieście

Satysfakcjonujące nas tempo rozwoju to pięć otwarć rocznie – mówi James Hancock, współwłaściciel sieci kawiarni marki Organic Cofee & more.

dom i ogród | 11.07.2017

Zyski z wnętrza

Klienci są skłonni zapłacić więcej, ale oczekują w zamian perfekcyjnego serwisu i wysokiej jakości produktu - mówi Dariusz Hołowaty, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej i rozwoju sieci VOX.

doradztwo i księgowość | 01.07.2017

Księgowy z potencjałem

​Dzięki franczyzie księgowy na lokalnym rynku może znacznie więcej – mówi Adam Głos, prezes Tax Care.

edukacja | 23.06.2017

Firma gotowa na wrzesień

Zależy nam na pozyskaniu franczyzobiorców z północy Polski, przede wszystkim z Trójmiasta – mówi Monika Ferreira, franczyzodawca sieci Mała Lingua & Lingua Teens Space.

gastronomia | 13.06.2017

Przepis na opłacalną pizzerię

Jak otworzyć i poprowadzić własną pizzerię radzi Leszek Nowak, menedżer ds. rozwoju Telepizza Poland.

uroda i fitness | 04.06.2017

Specjalizacja to podstawa

Gabinet, który ma w ofercie wszystkie usługi, nie wyróżnia się niczym na rynku. A to błąd – mówi Mariusz Włoczkowski, dyrektor rozwoju DepilConcept.

dom i ogród | 31.05.2017

Sprawdzona franczyza

Chcemy otwierać tylko rentowne sklepy. Jak dotąd udaje nam się to w 100 proc. - zapewnia Michał Stemplewski, menedżer klientów kluczowych sklepów Komfort.

gastronomia | 14.05.2017

Franczyza od znanego kucharza

Kurt Scheller opowiada o swoim przepisie na zyskowną sieć franczyzową restauracji pod marką Kurt Scheller Bistro.

1
3
4
5
następna  
ostatnia