pytanie tygodnia

gastronomia | 24.12.2017

Biznes z Tajlandii

Polacy dużo podróżują, poznają nowe smaki, chcieliby je później odnaleźć też w Polsce – mówi Gerald Tomasik, franczyzodawca Chop Chop Lody Tajskie.

finanse i bankowość | 18.12.2017

Dla kogo jest franczyza?

Odporność na stres, samodzielność i pewność siebie – oto profil idealnego franczyzobiorcy – mówi Marta Sewerynek-Otwinowska, dyrektor działu analiz firmy Futuro Finance.

gastronomia | 12.12.2017

Burger na zdrowie

Burger nie należy już dziś do kategorii fast foodów – przekonuje Robert Kuc, franczyzodawca marki Zdrowa Krowa.

art. spożywcze i przemysłowe | 03.12.2017

Blisko klienta

Nasi partnerzy, nawet jeśli prowadzą po kilkanaście punktów, często osobiście obsługują klientów bo chcą mieć z nimi kontakt – mówi Natalia Kunze, menedżer ds. franczyzy w eSmoking World.

gastronomia | 29.11.2017

Konkurenci do pizzy

Konkurencja wśród pizzerii jest bardzo duża. Przetrwają te, które mają sprawdzony przepis na biznes – mówi Tomasz Jench z New York Pizza Department.

finanse i bankowość | 21.11.2017

Strachy na lachy

Cyfryzacji w finansach nie można się bać – mówi Tomasz Pawłowski, dyrektor departamentu sprzedaży sieci franczyzowej Eurobanku.

gastronomia | 14.11.2017

Znana sieć pizzerii chce nad Wisłę

O planach wejścia do Polski światowej sieci pizzerii Papa John’s opowiada Chris Wynne, dyrektor generalny firmy PJ Western.

telekomunikacja, IT, AGD/RTV | 07.11.2017

Duży może więcej

O przewadze punktów sieciowych nad niezrzeszonymi w branży GSM opowiada Kamil Wiśniewski, franczyzodawca Monument9.

gastronomia | 30.10.2017

Lodziarnia dla każdego

Nasz koncept idealnie sprawdza się zarówno w małych miejscowościach, jak i dużych miastach – mówi Izabela Urbańska, przedstawiciel sieci Fresh Gelato.

gastronomia | 19.10.2017

Tylko najlepsi dostaną pieniądze

Jak zapewnić awans na rynku tłumaczy Marcin Ciesielski, właściciel sieci pizzerii Stopiatka i Red Hot Chicken.

telekomunikacja, IT, AGD/RTV | 08.10.2017

Pieniądze na telefony

Potrzeba od 50 do 150 tys. zł, żeby otworzyć punkt z akcesoriami GSM – mówi Jakub Ilczewski, specjalista do spraw rozwoju sieci TeleExpert.

uroda i fitness | 29.09.2017

Franczyzodawca jak trener

Sportowcy zdobywają medale, franczyzobiorcy zyski. To ich nagroda – mówi Mariusz Włoczkowski, dyrektor rozwoju DepilConcept.

nieruchomości | 20.09.2017

Pośrednicy są w grze

Sytuacja w branży obrotu nieruchomościami jest bardzo dobra - mówi Agata Korzeniewska, dyrektor ds. rozwoju sieci franczyzowej Metrohouse.

stacje paliw i art. motoryzacyjne | 10.09.2017

Franczyza z Ameryki

O tym, że warto zainwestować w koncept franczyzowy, który w Polsce nie ma jeszcze silnej konkurencji opowiada Bartosz Liszkowski, prezes Ziebart Polska.

telekomunikacja, IT, AGD/RTV | 31.08.2017

Marka ma znaczenie

Często zdarza się, że nasze punkty zarabiają już od pierwszego dnia. Niektóre już po kilku tygodniach pozwalają na zwrot poniesionych nakładów – mówi Michał Skowronek, prezes Telakces.com.

stacje paliw i art. motoryzacyjne | 24.08.2017

Czy warto otworzyć myjnię?

Rocznie przybywa u nas około 400 myjni. Biznes ten opłaca się nawet w mniejszych miastach – zapewnia Mariusz Ancerowicz z Euro-Ekol.

moda | 11.08.2017

Duży rozmiar ma potencjał

Trendy społeczne sprzyjają sieciom odzieżowym z ofertą ubrań w dużych rozmiarach - mówi Anna Bombała, zarządzająca rozwojem marki Ulla Popken w Polsce.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 01.08.2017

Rynek w rozkwicie

Na rynku widać rozkwit firm kosmetycznych, oferujących naturalne produkty. Rosnąca konkurencja wcale nie jest złą sprawą – mówi Magdalena Wieczorek, menedżer sieci franczyzowej Organique.

gastronomia | 22.07.2017

Eko-kawiarnia w dużym mieście

Satysfakcjonujące nas tempo rozwoju to pięć otwarć rocznie – mówi James Hancock, współwłaściciel sieci kawiarni marki Organic Cofee & more.

dom i ogród | 11.07.2017

Zyski z wnętrza

Klienci są skłonni zapłacić więcej, ale oczekują w zamian perfekcyjnego serwisu i wysokiej jakości produktu - mówi Dariusz Hołowaty, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej i rozwoju sieci VOX.

1
3
4
5
następna  
ostatnia