pytanie tygodnia
Cukiernia Sowa szuka franczyzobiorców
– Szukamy franczyzobiorców, którzy docelowo będą prowadzić co najmniej kilka lokali pod naszym szyldem – mówi Michał Sowa, członek zarządu Cukierni Sowa.
Dowozy stale rosną
– Postanowiliśmy szeroko udostępnić model multifranczyzy, który da franczyzobiorcom dużo większe możliwości skalowania biznesu – mówi Jarosław Chłopecki, kierownik rozwoju sieci Stava.
Stolica zagospodarowana
– W Warszawie nie planujemy już otwierać kolejnych szkół, ale za to chcemy rozwijać sieć w innych regionach kraju – mówi Tonia Bochińska, współwłaścicielka Early Stage.
Rynek sprzyja przedsiębiorczym
– Franczyza bankowa to biznes dla zaangażowanych partnerów, którzy stawiają sobie ambitne cele – mówi Jacek Torowski, dyrektor departamentu sieci zewnętrznych Alior Banku.
Franczyza od Oskroby
– Rosnące koszty, szczególnie energii, powodują, że prowadzenie piekarni nie jest łatwe. Jednak sprzedaż nam rośnie – mówi Karol Gwardys, menedżer ds. sprzedaży w Piekarni Oskroba.
Biznes to ludzie, a bez nich nie ma sukcesu
– Franczyza zabezpiecza przed porażką i utratą zainwestowanych pieniędzy – mówi Kamil Pękała, franczyzobiorca sieci Lodolandia.
Franczyza w promocji
– Nowi franczyzobiorcy, którzy do 5. kwietnia podpiszą z nami umowę, będą zwolnieni z miesięcznej opłaty franczyzowej – mówi Albert Pietras, właściciel Akademii Umiejętności EDU.
Nowy model na nowe czasy
– Warsztaty edukacyjne to obecnie najbardziej pożądany produkt spośród tych, które proponujemy. Dlatego to na nich chcemy opierać współpracę – mówi Kamila Hołody z Edukido.
Zarabiamy na sprzedaży pączków
– Na zwrot z inwestycji w pączkarnię można liczyć już po trzech miesiącach od jej otwarcia – mówi Szymon Pelczyk, właściciel sieci Pączkownia Smak Sprzed Lat.
Inwestycja w sklep spożywczy
– Czas spowolnienia to najlepszy moment na inwestycje. A branża spożywcza nadaje się do tego najlepiej – mówi Iwona Pawleczyk, prezes Intermarché.
Czas na decyzję
– Branża optyczna to jedna z niewielu, na które kryzysy popytowe czy podażowe nie wpływają w stopniu znaczącym – mówi Karol Kożusznik, dyrektor ds. ekspansji i rozwoju Kodano Optyk.
Byle przetrwać
– Tak ciężko w branży spożywczej jeszcze nie było. Dobija nas ogrom kosztów, wymagań i nowe przepisy – mówi Ireneusz Wróbel, franczyzobiorca PSH Lewiatan.
Strategia na 2023 rok
– W naszym modelu franczyzy depozytowej franczyzobiorcy otrzymują prowizję za sprzedaż produktów. Im wyższa sprzedaż, tym wyższe ich wynagrodzenie – mówi Marta Parafińska z Komfortu.
Konkret to podstawa
– Na pierwszym spotkaniu często obalamy mit, że działalność spedycyjna wymaga zakupu floty samochodów ciężarowych – mówi Ewa Kozłowska, expansion menedżer w Northgate Logistics.
Wymiana kryptowalut
– Nie planowaliśmy rozwoju w Polsce. Zachęciły nas do tego opinie polskich klientów – mówi Michał Radosny, specjalista ds. relacji partnerskich w Unicoin.fi.
Dobra kawa się broni
– Poszerzyliśmy ofertę o trzy nowe formaty, charakteryzujące się niższą kwotą inwestycji i większą elastycznością w doborze lokalizacji – mówi Marcin Zalewski, współwłaściciel the White Bear Coffee.
Franczyzodawca z doświadczeniem
– Zajęcia edukacyjne dla dzieci to ostatnia rzecz, z której rezygnują świadomi rodzice – mówi Kamila Hołody, specjalista ds. kluczowych klientów Edukido.
Psychoterapia na licencji
– Walczymy z mitem, że psychoterapia jest tylko dla osób z zaburzeniami. Dzięki niej można poprawić jakość swojego życia – mówi Anna Węgrzyn z Centrum Zmiany w Życiu.
Kawiarnia we franczyzie
– Wprowadziliśmy do oferty nowy format modułowy Flex, w którym uruchomienie kawiarni trwa zaledwie kilka dni – mówi Błażej Małoszuk, dyrektor generalny Cofix Polska.
Pośrednik jest potrzebny
– W obecnych czasach klienci mają coraz większą potrzebę korzystania z usług pośredników w obrocie nieruchomościami – mówi Mateusz Pawełek, dyrektor operacyjny Power Holding.