pytanie tygodnia
Optyk ma różowe okulary
Problemy ze wzrokiem ma coraz więcej Polaków, to sprawia, że rynek salonów optycznych rośnie - mówi Lidia Żarnowska-Prętka, specjalista ds. franczyzy OpenOptyk.
Firma dla poliglotów
Priorytetem British School będzie rozwój sieci przedszkoli językowych, przygotowanie ich do otwarcia trwa nawet trzy lata – mówi Robert Pieczkowski, właściciel szkoły.
Biznes z piskiem opon
Jak i gdzie otwierać oraz które marki kupować do własnej wypożyczalni samochodów odpowiada Agnieszka Drzymała-Feć, dyrektor Global Rent a Car.
Bliżej franczyzobiorcy
Centrum kompetencyjne, w którym gromadzimy dobre praktyki ze sklepów, pomaga partnerom firmy – mówi Piotr Matluch, prezes zarządu DDD Dobre Dla Domu.
Partnera trzeba dobrze poznać
O skutecznych sposobach pozyskiwania franczyzobiorców opowiada Dorota Placzyńska, menedżer ds. rozwoju sieci Abra Sklepy Meblowe.
Zaklepane miejsce na NewConnect
O debiucie giełdowym i przesunięciu sprzedaży oferty turystycznej z biur własnych do franczyzowych opowiada prezes Ostatniemiejsca.pl Tomasz Kozikowski.
Franczyza uleczy apteki
O zmianach na rynku farmaceutycznym po wprowadzeniu ustawy refundacyjnej opowiada Katarzyna Myśliwiec, koordynator ds. marketingu w Grupie Nowa Farmacja.
Tani koncept, szybki rozwój
Udowodniliśmy, że jesteśmy w stanie otwierać dobrze prosperujące restauracje za niewielkie pieniądze – mówi Wojciech Goduński, właściciel marki Biesiadowo.
Biznesowa gra w karty
Rosnąca liczba kart płatniczych wymaga od handlowców przygotowania swoich sklepów do ich obsługi - mówi Jarosław Archacki dyrektor sprzedaży REA Card.
Miłość do czekolady i biznesu
Sklep Chocolate Company powierzam wyłącznie w ręce tych, którzy kochają czekoladę – mówi Tomasz Dembiński, masterfranczyzobiorca Chocolate Company.
Doradca kosmetyczny
O nowych inwestycjach na rynku kosmetycznym w Polsce opowiada Wojciech Banasik z firmy Lanwar Cosmetics rozwijającej koncepty Crème Bar i Parfum Bar.
Business po polsku
Sukces szkoły językowej tkwi w programie nauczania i doborze nauczycieli - mówi Joanna Zarańska, założycielka szkoły Early Stage.
Biznes umuzykalniony
O roli edukacji muzycznej dzieci i możliwościach wykorzystania jej w biznesie opowiada Beata Kołodziejczyk, założycielka Kreatywki.
Niezależne sklepy będą coraz silniejsze
O przejęciu Grupy Tradis i pozycji franczyzowego lidera na rynku handlowym opowiada Pedro Matinho, członek zarządu spółki Eurocash.
Młodzi klienci wymagają więcej
Żeby sprostać ich oczekiwaniom potrzebne są ciekawe kolekcje oraz działania marketingowe – mówi Aleksander Dubowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Moodo.
Nowe przepisy mogą ożywić rynek
O konsekwencjach wprowadzenia rekomendacji S i ustawy deweloperskiej opowiada Rafał Stec, prezes sieci KNC Nieruchomości.
Suknie ślubne z Google+
Portale społecznościowe dają olbrzymie możliwości dotarcia do nowych klientów - mówi Magdalena Sulwińska, właścicielka sieci salonów sukien ślubnych Madleine.
Oferta franczyzowa dla małego miasta
Sklepy franczyzowe z branży „dla domu i ogrodu" są lepiej zatowarowane od sklepów niezrzeszonych - twierdzi Janusz Bartkowiak z Grupy Muszkieterów.
Ubezpieczyciel za szybą
O sprzedaży szyb samochodowych i rentowności biznesu opowiada Andrzej Parzoch, dyrektor krajowej sieci sprzedaży NordGlass.
Strategia ochroni przed kryzysem
O planach rozwoju sieci salonów kosmetycznych i ofercie franczyzowej opowiada Artur Mazurek, general manager Centrum Dystrybucji Image.