pytanie tygodnia

pytanie tygodnia | 31.10.2022

Franczyzobiorca musi nas przekonać

– Podstawowa zmiana, którą wprowadziłem w MBE, to nowa wycena licencji franczyzowej – mówi Daniel Sułek, country menedżer Mail Boxes Etc.

pytanie tygodnia | 17.10.2022

Bezpieczna przystań biznesowa

– Coraz więcej osób chce otwierać biznes w branży nieruchomości, ponieważ to bardzo stabilny rynek – mówi Szaweł Nawracaj, dyrektor ds. rozwoju marki Aspect Nieruchomości.

pytanie tygodnia | 02.10.2022

Franczyza z niską kwotą wejścia

– Wystarczy 10 tys. zł, aby otworzyć oddział Stava – zapewnia Paweł Aksamit, prezes zarządu spółki akcyjnej Stava.

pytanie tygodnia | 15.09.2022

Sklep z segmentu premium

– W Polsce odzież premium sprzedaje się bardzo dobrze – mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy GPoland Group.

pytanie tygodnia | 05.09.2022

Rośnie handel używanymi autami

– Na rynku brakuje nowych samochodów i czas oczekiwania na nie jest bardzo długi, więc popyt na auta używane jest coraz większy – mówi Bartosz Znamirowski z Za4kola.pl.

pytanie tygodnia | 29.08.2022

Fitness nie boi się kryzysu

– Najmocniejsi nie tylko przetrwają, ale też się rozwiną. Co widać po zainteresowaniu naszą franczyzą – mów Łukasz Dojka, właściciel Xtreme Fitness Gyms.

pytanie tygodnia | 23.08.2022

Wynajmuj i zarabiaj

– Przy aktywnym zaangażowaniu franczyzobiorcy w prowadzenie placówki, zwrot z inwestycji następuje w ciągu maksymalnie 12 miesięcy – zapewnia Olivier Jeske z działu franczyz Salonty.

pytanie tygodnia | 18.08.2022

Salon z obuwiem

– Najbardziej optymalnym partnerem byłby masterfranczyzobiorca, z którym moglibyśmy wyjść też poza granice Polski – mówi Natalia Walczak-Szalek z Clarksa.

pytanie tygodnia | 25.07.2022

Usługi dla zmotoryzowanych

– Popyt na usługi warsztatowe nie maleje. W Polsce jest mnóstwo samochodów, które wymagają regularnego serwisu – mówi Radosław Wanat, doradca techniczny Auto Gamma.

pytanie tygodnia | 12.07.2022

Bezpieczna przystań biznesowa

– Nasz model biznesowy nie jest uzależniony od łańcucha dostaw, cen energii czy surowców. Nie wymaga też dużej inwestycji – mówi Sebastian Wachowski, prezes DlaWas.info.

pytanie tygodnia | 04.07.2022

Biznes nie tylko dla medyków

– To franczyza nie tylko dla osób z wykształceniem medycznym. Naszym franczyzobiorcą może zostać też dobry menedżer – mówi Arkadiusz Stępniewski z Salveo Medical Devices.

pytanie tygodnia | 21.06.2022

Franczyza na czasie

– Firmy coraz chętniej przenoszą swoje biznesy do sieci, więc marketing internetowy ma się dobrze – mówi Michał Schnell, właściciel Social Media Group.

pytanie tygodnia | 06.06.2022

Wiedza to podstawa

– Wzrost świadomości czym jest, a czym nie jest franczyza przyczyni się do zniwelowania problemów występujących na rynku – uważa dr Marta Ziółkowska ze Szkoły Głównej Handlowej.

pytanie tygodnia | 30.05.2022

Przyczepa na wynajem

– Otworzyliśmy już 700 punktów franczyzowych, do końca roku planujemy mieć ich 1000 – mówi Krzysztof Olesiak, prezes spółki Sweet Gallery.

pytanie tygodnia | 19.05.2022

Otwieramy biznes spedycyjny

– Pokutuje przekonanie, że rozpoczęcie działalności w biznesie spedycyjnym oznacza inwestycję we flotę ciężarówek. A to nieprawda – mówi Ewa Kozłowska z Northgate Logistics.

pytanie tygodnia | 09.05.2022

Słodki biznes

– Pączkarnie, w przeciwieństwie do lodziarni, nie działają sezonowo, dzięki czemu przynoszą zyski przez cały rok – podkreśla Wojciech Goduński, franczyzodawca Pączków Mamy.

pytanie tygodnia | 25.04.2022

Zyski z ubezpieczeń

– Średni zarobek agenta RCU Ubezpieczenia przekracza 150 tys. zł rocznie – mówi Grzegorz Kowalski, dyrektor marketingu i reklamy RCU Ubezpieczenia.

pytanie tygodnia | 15.04.2022

Franczyza w nieruchomościach

– Nasze największe oddziały sprzedają rocznie ponad 300 nieruchomości i osiągają siedmiocyfrowe przychody – mówi Roksana Białecka, menedżer Grupy WGN.

pytanie tygodnia | 10.04.2022

Spontanicznie rozwijany biznes

Sylwester Sałasiński i Patrycja Falkiewicz w ubiegłym miesiącu otworzyli trzeci salon masażu, udowadniając, że nawet w niesprzyjających czasach można z powodzeniem rozwijać biznes.

pytanie tygodnia | 05.04.2022

Biznes bez cukru

– Świadomość Polaków dotycząca trendów żywieniowych jest coraz wyższa. To sprzyja rozwojowi naszego konceptu – mówi Karol Babicz, właściciel sieci Ciacho bez cukru.

  pierwsza
  poprzednia
2
3
5
6
następna  
ostatnia