pytanie tygodnia
Teraz spada, ale wzrośnie
– W 2022 roku zaobserwujemy spadek wartości zamówień z dowozem, ale już w 2025 roku rynek pobije pandemiczny rekord i przebije pułap 10 mld zł – mówi Paweł Aksamit, prezes zarządu spółki Stava.
Branża z potencjałem
– W ostatnich latach rynek tatuaży w Polsce ewoluował. Dzisiaj tatuaże to małe dzieła sztuki, na które jest moda – mówi Seweryn Sarna, menedżer firmy Mistrzowie Tattoo.
Ekspert poszukiwany
– Idealni kandydaci na naszych franczyzobiorców, to osoby z 10-letnim doświadczeniem na stanowisku menedżerów wyższego szczebla – mówi Michał Brzemiński z ERA.
Pozytywnie naładowani
– W tym roku zamierzamy mieć mniej więcej 1000 mobilnych powerbanków w całej Polsce – mówi Daniel Lasko, współwłaściciel masterfranczyzy Fast Energy na Polskę.
Czas na catering
– Cateringi dietetyczne na rynku rosną jak grzyby po deszczu. Nie wszystkie mogą się jednak pochwalić dobrą jakością – mówi Aneta Jaremkowska, właścicielka Fit & Food Catering.
Pizzeria z międzynarodowym szyldem
– W strategii naszej firmy stawiamy na zrównoważony wzrost, którego celem jest generowanie zysku – mówi Kacper Szczepański z Pizza Hut.
Interes z procentami
– W 2021 roku otworzyliśmy 26 sklepów. Łącznie mamy ich już 89. W połowie tego roku chcemy dobić do setki – mówi Marcin Górski z Al. Capone.
Zainteresowanie treningami rośnie
– Nasi franczyzobiorcy, aby obsłużyć wszystkich chętnych, otwierają kolejne kluby lub zwiększają powierzchnię obecnych – mówi Bartłomiej Kołodziejek z 36 MINUT.
Polacy polubili masaże
– Jeden salon Orient Massage i Thai Organic w miesiącu może zarobić kilkadziesiąt tysięcy złotych – mówi Piotr Buchalski, franczyzodawca marek.
Ceny nieruchomości mogą spaść
– Jeżeli stopy procentowe nadal będą rosnąć, to możemy się spodziewać korekty cen nieruchomości wystawianych na sprzedaż – mówi Leszek Michniak, prezes Grupy WGN.
Biznes z małą inwestycją
– Obecny rok zamykamy z nową, jeszcze atrakcyjniejszą ofertą franczyzową – mówi Damian Rybak z Żabka Polska.
Rentowny biznes
– Poziom przychodów, jakie osiągają nasi franczyzobiorcy gwarantuje wysoką rentowność biznesu – mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska.
Na nieruchomościach można zarobić
– Klienci chcą dzisiaj sprzedawać nieruchomości jak najkorzystniej, więc szukają wsparcia u specjalistów – mówi Tomasz Barski, właściciel marki Aspect Nieruchomości.
Zarabiać na kredytach
– Mamy oddziały, które potrafiły już w pierwszym miesiącu osiągnąć rentowność – mówi Daniel Gawryczuk, prezes zarządu DG-Inwest.
Rekordowy rok
– Od początku roku uruchomiliśmy kilkadziesiąt punktów franczyzowych Bafra Kebab. Obecny rok jest rekordowy pod względem otwarć – mówi Krzysztof Olesiak, prezes firmy Sweet Gallery.
Marketing musi być efektywny
– Klienci wiedzą, jak powinien wyglądać dobry marketing. Na rynku wygrywają ci, którzy mają dużo usług i potrafią mierzyć ich efekty – mówi Arkadiusz Szustak, menedżer Ad Awards.
Biznes na małym rynku
– Interesują nas głównie mniejsze miejscowości, w których oferta gastronomiczna nie jest zbyt rozbudowana – mówi Radosław Charubin, współwłaściciel sieci Lody Bonano oraz “u Lodziarzy”.
Klienci wrócili do restauracji
– Goście teraz chętnie przeznaczają więcej pieniędzy na wyjście do restauracji – mówi Wojciech Lewandowski, menedżer ds. franczyzy i sprzedaży Pierogarni Stary Młyn.
Fitness się opłaca
– Praca zdalna i ograniczona możliwość ruchu w ostatnim roku sprawiły, że zainteresowanie klubami fitness rośnie – mówi Krzysztof Kotwica, właściciel MeetFit Studio Treningowe.
Zdrowie się opłaca
– Mamy potencjał, aby zbudować marki, które staną się europejskimi, a może nawet światowymi czempionami w branżach przyszłości – mówi Piotr Buchalski, twórca sieci holistycznych spa.