z kraju
Franczyzodawca z własną produkcją kosmetyków
Palarnia Zdrowych Kaw oraz linia kosmetyków i peelingów kofeinowych dr Martyny Buchalskiej to nowość w salonach Orient Massage i Thai Organic.
Palarnia Zdrowych Kaw oraz linia kosmetyków i peelingów kofeinowych dr Martyny Buchalskiej to nowość w salonach Orient Massage i Thai Organic.
McDonald's szuka zaangażowanych przedsiębiorców
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców. / REKLAMA
Sklep z produktami ze Wschodu
Ukrainoczka dobrze wpisała się w zapotrzebowanie rynku, proponując produkty, które trafiają w gusta obywateli Ukrainy. Jak otworzyć biznes pod jej szyldem?
Szkolenie z franczyzy
Planujesz zostać franczyzodawcą i chcesz rozwinąć sieć, ale nie wiesz jak? Eksperci od franczyzy podpowiedzą, jak to zrobić.
Zarobek na sprzedaży pączków
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Złoty Lin od kuchni
Już w serialu „Czterdziestolatek” Janusz Gajos żartował, że w Złotym Linie trzeba uważać na Rolexy, bo można zatracić się w zabawie. Tajniki tego sukcesu zdradza właściciel Złotego Lina, Jakub Olszewski.
Roczna subskrypcja w promocyjnej cenie
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca!
Otwieramy restaurację sushi
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
Biznes, który daje wolność
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
Kto może założyć szkołę tańca?
Nie trzeba być zawodowym tancerzem, żeby móc prowadzić szkołę tańca. Ale na pewno trzeba mieć smykałkę do biznesu. Obejrzyj program "Firma" i poznaj tajniki tanecznego biznesu.
Top Secret otwiera kolejne sklepy
Jak rozwija się sieć Top Secret z nowym właścicielem? Franczyzobiorcy mogą sprzedawać jedną markę, albo zdecydować się na dwie.
Szwedzka franczyza chce do Polski
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
Sprzedać – jak to łatwo powiedzieć
Czy sprzedaż zawsze musi być nachalna? Jak skonstruować efektywny dział sprzedaży we własnej firmie opowiada Andrzej Twarowski z Sandlera, specjalista ds. szkoleń ze sprzedaży.
Jakie biznesy zakładają dwudziestolatkowie?
„Iksy”, „igreki”, „zetki” – brzmi jak równanie z trzema niewiadomymi. Po pokoleniu X i Y wiadomo czego się spodziewać. „Zetki” są ciągle tajemnicą. Także dla samych siebie, gdyż nie do końca wiedzą, jak poradzą sobie w biznesie.
W które franczyzy inwestują mężczyźni?
Typowi mężczyźni mają smykałkę do sportu, majsterkowania, motoryzacji i alkoholu. Prezentujemy kilka pomysłów na biznes właśnie dla nich.
Pomysły na biznes dla kobiet
Kobiety coraz częściej decydują się na własny biznes, zamiast pracować na etacie. W które franczyzy inwestują najchętniej?
Energia ze słońca za 0 Euro
Czy zielona energia to moda, ideologia czy szansa na zarobienie dużych pieniędzy? Piotr Markowski z Corab SA wyjaśnia, w które biznesy z branży OZE warto inwestować.
Palarnie kaw w salonach masażu
Franczyzodawca Orient Massage i Thai Organic uruchamia Palarnię Zdrowych Kaw. Wkrótce w salonach masażu będzie można napić się prozdrowotnej kawy o dużej zawartości polifenoli i antyoksydantów.
Aspect Nieruchomości stawia na rozwój
Sieć agencji nieruchomości chce otworzyć dziesięć placówek w tym roku. Czym przyciąga do siebie partnerów?
Od agenta do właściciela
Tomasz Kazuś niespodziewanie otrzymał propozycję przejęcia oddziału WGN. Jak sobie poradził z nowym wyzwaniem?
Dofinansowanie do otwarcia sklepu
Sieć sklepów Stokrotka oferuje wsparcie franczyzobiorcom w wysokości do 1 mln zł. Franczyzodawca szuka obecnie partnerów przede wszystkim na Podkarpaciu.
Franczyza w Polsce
Podczas gdy w katalogu franczyz znajdziesz kilkaset pomysłów na biznes przedstawionych w formie ofert biznesowych, to w dziale aktualności „Z kraju” przeczytasz pogłębione artykuły, jak dany biznes otworzyć i jak go prowadzić, aby generował jak najwyższe przychody i satysfakcjonujące zyski. Ale nie tylko. Dowiesz się też o kolejnych otwarciach sklepów i punktów usługowych najbardziej znanych marek:
- Żabki,
- McDonald’sa,
- Oskroby,
- Vistuli,
- InPostu,
- Pijalni Wódki i Piwa i innych.
Przeczytasz o innowacjach w biznesie, a także zmianach w polskim prawie i podatkach, które mogą wpłynąć na każdy biznes.