z kraju

z kraju | 07.03.2006

Franczyzowy Albert w Rybarzowicach

8 marca w Rybarzowicach rozpocznie działalność szósty w Polsce franczyzowy supermarket Albert. Ponieważ otwarcie przypada na Dzień Kobiet, Albert przygotował dla klientek szereg atrakcji.

z kraju | 07.03.2006

Mobilex w katalogu franczyz i systemów partnerskich

W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy firmę Mobilex, która rozwija sieć sklepów ze sprzętem rehabilitacyjnym.

z kraju | 07.03.2006

Polacy ufają aptekom

Z najnowszego sondażu Reader’s Digest Europe Health wynika, że 65% Europejczyków uważa apteki za sprawdzone źródło wiedzy o zdrowiu. Jeszcze bardziej aptekom ufają Polacy.

z kraju | 03.03.2006

Gymnasion ćwiczy franczyzę

Sieć fitness klubów Gymnasion zamierza rozwijać się poprzez franczyzę. Pierwsi franczyzobiorcy będą poszukiwani już w drugiej połowie 2006 roku.

z kraju | 03.03.2006

COTTO wchodzi do gry

Na rynku franczyzowych sieci odzieżowych pojawi się nowy gracz. Grupa Krafpol przymierza się do budowy sieci własnych sklepów COTTO i przygotowuje ofertę franczyzy.

z kraju | 01.03.2006

50 km i jest Maxi Moda

50 km, a nie jak dotychczas 200 będzie pokonywać każda z klientek Maxi Moda, sieci butików z odzieżą w dużych rozmiarach – taki cel chcieliby osiągnąć właściciele sieci.

z kraju | 28.02.2006

Chłopskie Jadło na razie bez franczyzy

Przedsiębiorcy, którzy chcieliby prowadzić restauracje Chłopskie Jadło muszą uzbroić się w cierpliwość. Firma wycofała się tymczasowo z planów rozwoju sieci restauracji poprzez franczyzę.

z kraju | 27.02.2006

Artman inwestuje w sieć

Firma Artman podsumowała wyniki finansowe. I ma ambitne plany. Chce w 2006 r. otworzyć 34 nowe sklepy marki House.

z kraju | 27.02.2006

Polak do banku przywiązany

BPH, BZ WBK, Fortis Bank oraz LG Petro Bank są ulubionymi bankami kadry menedżerskiej – wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Axciom Polska.

z kraju | 27.02.2006

Stacyjnicy kontra Orlen

Właściciele patronackich stacji paliw PKN Orlen, którzy działają w niebieskich barwach Petrochemii Płock, domagają się od zarządu udostępnienia dla swoich stacji logo Orlenu oraz elementów wizualizacji. Oczekują również zadośćuczynienia za nieprzestrzeganie przez Orlen zapisu w umowie o cenach preferencyjnych. Rozprawa pomiędzy dwudziestoma właścicielami patronackich stacji a zarządem Orlenu odbyła się 24 lutego w sądzie rejonowym w Płocku.

z kraju | 24.02.2006

EMPiK inwestuje w centrach Focus Park

Grupa NFI EMPiK Media & Fashion podpisała 20 kontraktów najmu w centrach rozrywkowo-handlowych Focus Park.

z kraju | 23.02.2006

Green Way startuje z Centrum Zdrowych Stylów Życia

Pod koniec lutego Green Way uruchomi pierwsze w Polsce Centrum Zdrowych Stylów Życia. Będzie zlokalizowane w Gdańsku-Wrzeszczu przy ulicy Dmowskiego 11. Pod jednym dachem będzie znajdować się Bio-piekarnia, Bar Przystanek Zdrowia Green Way oraz sklep Green Way Market.

z kraju | 23.02.2006

Każda sieć ma własny sposób na rozwój

O tym, że warto naśladować dobre rozwiązania, przekonuje się coraz więcej sieci handlowych - licencjonują więc swoją działalność.

z kraju | 23.02.2006

Inwazja kawowych sieci

Sieciowe kawiarnie podbijają Polskę. Lokują się w śródmieściach dużych miast. Bez nich nie obejdzie się już żadne nowe centrum handlowe.

z kraju | 23.02.2006

Kruk: więcej sklepów

W. Kruk do 2008 roku chce otworzyć 15 - 17 nowych salonów.

z kraju | 23.02.2006

Gino Rossi na giełdzie

Słupski producent obuwia Gino Rossi planuje, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, zadebiutować w maju na giełdzie.

z kraju | 22.02.2006

Ruszyli walczyć o nowe logo i ceny

To jeszcze nie pospolite ruszenie, ale już mały zajazd. Właściciele stacji rzucają rękawicę PKN, licząc na… ugodę.

z kraju | 21.02.2006

Bank BPH ma już 400 placówek partnerskich

W połowie lutego Bank BPH otworzył czterysetną placówkę partnerską. Pierwsza agencja banku powstała w połowie 2004 roku. Na początku 2005 roku było ich już ponad 100, do końca 2006 roku sieć ma liczyć 600 jednostek.

z kraju | 21.02.2006

Rynek w czasach transformacji

Największe sieci handlowe na rynkach krajów transformacji stosują strategię rozwoju poprzez fuzję i przejęcia oraz dywersyfikowanie portfolio.

z kraju | 20.02.2006

Inwestują w firmę i w siebie

Polski przedsiębiorca zakłada biznes po trzydziestce, kupuje wódkę oraz wino i wygrzewa się w saunie.

  pierwsza
  poprzednia
300
301
303
304
następna  
ostatnia