z kraju
Sieć jak LPP
Planeta Mody, firma dystrybuująca dziewczęcą odzież, planuje zbudować dużą sieć. Na miarę innych polskich firm.
Zielono przez cały rok
W zeszłym roku Green Way otworzył siedem barów – w sumie w całym kraju jest ich 22. Na tym przedstawiciele sieci nie poprzestają. W połowie stycznia zaplanowali otwarcie kolejnego, już czwartego baru w stolicy. Będzie się mieścił w centrum handlowym Promenada.
Kolekcje mody prosto z supermarketu
Dużym firmom handlowym nie wystarcza już sprzedaż najtańszych tekstyliów. Próbują walczyć o bardziej wybrednych klientów. W Polsce zaczyna tak robić Tesco.
Sprzedaż zgodnie z planem
Lubelskie Eldorado osiągnęło prognozowane 1,3 mld zł przychodów ze sprzedaży.
Chłopskie Jadło na swoim
Krakowska Grupa Chłopskie Jadło zrezygnowała z uruchamiania sklepów franczyzowych. Chce zbudować sieć własnych placówek handlowych.
Północ coraz silniejsze na południu
Biuro nieruchomości Północ otworzy w lutym pierwszą franczyzową jednostkę.
CCC wchodzi z butami do Rosji
W całej Polsce szybko przybywa sklepów CCC. Lider krajowego rynku obuwniczego chce w tym roku rozbudować sieć handlową, wprowadzić dwie nowe marki i wejść do Rosji. Ambitne plany już dzisiaj doceniają inwestorzy giełdowi.
ShopPracz w katalogu franczyz i systemów partnerskich
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy sieć sklepów chemicznych ShopPracz.
Koniec marzeń o wielkiej sieci
Miała być sieć składająca się z 40-50 barów rybnych. Powstało pięć, ale niebawem też znikną. Zarząd Wilbo, giełdowej spółki zajmującej się przetwórstwem rybnym, podjął od dawna oczekiwaną decyzję o zaprzestaniu działalności przez sieć barów rybnych Pesca Bar.
La Vantil mierzy w 30 sklepów
Czy powstanie polski odpowiednik Triumpha? Lubelskiej firmie La Vantil zamarzyła się taka rola.
Regulacja franchisingu w prawie konkurencji
Dzisiaj o godz. 17.00 w siedzibie Stowarzyszenia Prawa Konkurencji przy ul. Emilii Plater 53 w Warszawie odbędą się warsztaty dotyczące regulacji franchisingu w prawie konkurencji.
Artman pewny swego
Krakowski Artman jest zadowolony z wyników w IV kwartale 2005 roku i nie zamierza weryfikować całorocznych prognoz. W 2006 roku liczy na dalszy wzrost.
Kolekcja pod kluczem
Mrówka, która od 1996 r. prężnie tkała sieć sklepów w całej Polsce, ma kłopoty. Jesienno-zimową kolekcję zatrzymał urząd celny.
Kukartka interesuje się Warszawą
Sieć sklepów z upominkami Kukartka planuje w 2006 roku uruchomić kolejne 5-6 placówek.
Z chrapką na etat, bez pomysłu na biznes
Jak młodzi wyobrażają sobie pierwszą pracę? Liczą na szybkie uzyskanie etatu i pensję powyżej tysiąca złotych netto.
A-Petit stawia na franczyzę
Rozbudowa sieci do 10-15 lokali w Warszawie oraz otwarcie co najmniej 30 lokali franczyzowych w największych miastach Polski - to plany sieci barów kanapkowych A-Petit na najbliższe 4-5 lat.
Pierwsze franczyzowe Leśne Runo
Leśne Runo otworzyło w połowie listopada pierwszą franczyzową restaurację. Jest zlokalizowana w miejscowości Kajew koło Krośniewic przy stacji paliw Delfin.
Rozwój sieci detalicznej LOTOS
LOTOS zdecydował, że nie będzie wprowadzał na rynek „taniej” sieci stacji paliw.
Gino Rossi na giełdę
Słupski producent obuwia planuje w drugim kwartale 2006 r. wejść na giełdę. Pieniądze uzyskane z emisji chce przeznaczyć na rozwój sieci w kraju i za granicą.
10 flagowych sklepów w stolicach Europy
Samanta, producent i projektant bielizny, myśli o kilku własnych punktach w Polsce i dziesięciu salonach franczyzowych w Europie.