REKLAMA - OGŁOSZENIE

Cztery nowe sklepy marki Czas na Herbatę

Marka Czas na Herbatę w tym roku obchodziła już 19-te urodziny. Przez ten okres zdążyła zdobyć uznanie wśród wielu klientów, których grono się poszerza.

Czas na rozwój

sklep Czas na Herbatę Fot. Czas na Herbatę

Dynamiczny rozwój sprawia, że zwiększeniu ulega także liczba sklepów marki Czas na Herbatę. W październiku tego roku otworzono, aż cztery nowe lokale.

Marka Czas na Herbatę systematycznie realizuje swoją strategię rozwoju, czego najlepszym dowodem jest otwarcie, aż czterech nowych sklepów w ubiegłym miesiącu. Wśród nowych salonów dwa stanowią sklepy własne, natomiast kolejne dwa to sklepy franczyzowe, będące istotnym filarem rozbudowy sieci na terenie kraju. Popularność tego modelu współpracy z marką Czas na Herbatę wynika głównie z życzliwego podejście do franczyzobiorców, a także interesujących rozwiązań, które bez wątpienia owocują ich zaufaniem.

Pierwszy w tym roku został otwarty salon w Szczecinie w Centrum Handlowym Galaxy, kolejny w Łomiankach w Centrum Handlowym Auchan. W październiku powstały kolejne cztery nowe salony z czego pierwszy lokal franczyzowy otwarty został 01.10.2016r. w Galerii Solnej
w Inowrocławiu, drugi - 06.10.2016r. w Galerii Wołomin. Sklepy własne z kolei, rozpoczęły swoją działalność 19.10.2016r. w centrum najnowszej generacji Posnania w Poznaniu, a także 21.10.2016r.
w Galerii Metropolia w Gdańsku. Co wpłynęło na wybór właśnie tych miejsc? - Oferty nowych lokalizacji są owocem naszych poszukiwań, jak i propozycji, które do nas napływają. Każdą z nich sprawdzamy pod względem biznesowym. Mając dziewiętnaście lat doświadczenia kierujemy się analizą lokalnego rynku oraz koncepcji przedstawianej przez wynajmującego, powierzchnią
i kształtem lokalu, jego umiejscowieniem, kosztami związanymi z otwarciem i prowadzeniem –
mówi mówił Marta Głowska, dyrektor do spraw rozwoju w firmie „Czas na Herbatę”. Punkty
w Inowrocławiu i Wołominie są jedynymi sklepami marki Czas na Herbatę w tych miastach,
w Poznaniu jest to już trzecia lokalizacja, a w Gdańsku i Szczecinie druga.

W nowo otwartych salonach marka Czas na Herbatę zadbała także o uświetniające to wydarzenie atrakcje. Na klientów czekały bowiem wyjątkowe propozycje, począwszy od degustacji herbacianych, przez upominki dla kupujących i na specjalnych rabatach kończąc.

Otwarcie czterech nowych sklepów w jednym miesiącu stanowi ogromny sukces, który potwierdza mocną pozycję marki Czas na Herbatę na polskim rynku herbacianym. To oczywiście nie koniec inwestycji. - Mogę potwierdzić, że już niebawem przed nami dwa kolejne otwarcia, z których jedno nastąpi w kolebce naszej marki, czyli we Wrocławiu – zapowiada Marta Głowska .

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Progressive to firma, która istnieje na rynku od 1997 r. i jest właścicielem marki CZAS NA HERBATĘ. Od początku swojej działalności specjalizuje się w imporcie, produkcji oraz sprzedaży herbat wysokogatunkowych, a także akcesoriów do jej parzenia i przechowywania. W ofercie znajdują się najwyższej jakości herbaty czarne, zielone, białe, czerwone, kwitnące, autorskie oraz kompozycje owocowe, a także kawy z wszystkich zakątków świata oraz zioła. Sprzedaż prowadzona jest za pośrednictwem sieci sklepów stacjonarnych w całej Polsce (50 sklepów firmowych w tym 29 sklepów własnych i 21 franczyzowych oraz 68 punktów partnerskich) oraz sklepu internetowego www.czasnaherbate.net.

Progressive Agata Szurlej
ul. Sosnowiecka 5, 52-008 Wrocław
tel.: 71 340 04 23
e-mail: biuro@herbata.net
www.czasnaherbate.net
facebook.com/czasnaherbate

Udostępnij artykuł