19.09.2002

Zmiany w sieci detalicznej Vistuli

Sieć detaliczna Vistula zamierza zamknąć swoje nierentowne placówki, zastępując je nowymi

Vistula zamierza zamykać sklepy, które mają nierentowne lokalizacje i zastępować je innymi, podaje miesięcznik Supermarket Polska.

Vistula planuje poważny przegląd rentowności sieci handlu detalicznego - powiedział dla Supermarket Polska Erwin Bakalarz, asystent zarządu Vistuli. Pomimo równoczesnego ograniczenia liczby salonów o dwie placówki sprzedaż detaliczna zrealizowana w sieci salonów firmowych w lipcu 2002 wzrosła o 51 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.

Wzrosła wartość sprzedaży detalicznej w sieci salonów franchisingowych marki Vistula. W sieci salonów Artisti Italiani przejętych przez Vistulę, wzrost sprzedaży w czerwcu wyniósł 200 proc. w stosunku do maja.

Więcej: Supermarket Polska, wrzesień 2002, s.19

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0