22.12.2016

MakarunMakarun - prezentacja systemu

Największa sieć spaghetterii poszukuje partnerów franczyzowych do współpracy w Polsce oraz za granicą

Najlepszy Fast-food w Polsce

Sieć spaghetterii Makarun posiada już 20 punktów gastronomicznych, których otwarcie zajęło zaledwie 4 lata, podczas gdy ich system franczyzowy funkcjonuje dopiero 2,5 roku. Jako pierwsi w Polsce rozpoczęli sprzedaż włoskiego spaghetti z sosami w formie „take away”, co w 2016 roku zaowocowało otrzymaniem prestiżowej nagrody Food Business Award w kategorii “Fast-food”, potwierdzając tym samym pozycję najlepszej na rynku polskim sieci serwującej szybkie jedzenie oraz wyróżnieniem w kategorii “Efektywny rozwój marki”.

placówka Makarun
Prestiżowa nagroda w dziedzinie gastronomii w kategorii Fast-food przyznana dla marki Makarun.


4 000 Klientów dziennie!

Połączenie atrakcyjnej marki, wyśmienitego włoskiego makaronu spaghetti z sosami sprzedawanego w charakterystycznych pomarańczowych kubeczkach sprawiło, że pomysł przypadł do gustu tysiącom zadowolonych klientów, którzy regularnie wracają do spaghetterii Makarun. 4000 Klientów dziennie! Dowodem na to są również zadowoleni Franczyzobiorcy, którzy otworzyli więcej niż jeden punkt Makaruna (np. w Warszawie 3 lokale prowadzone są przez jednego Franczyzobiorcę), lub wykupili wyłączność na całe miasto m.in. w: Katowicach, czy Rzeszowie, gdzie najstarszy Franczyzobiorca spoza Krakowa po 2 latach prowadzenia spaghetterii wykupił wyłączność i planuje ekspansję na dynamicznie rozwijający się rynek rzeszowski.

Dynamicznie rozwijająca się sieć spaghetterii w przyszłym roku ma zamiar powiększyć się o kolejne 10 punktów.

Ekspansja w Polsce i nowe punkty za granicą

W 2017 roku sieć Makarun planuje ekspansję za granicę, pierwsze lokale pojawią się w Hamburgu (Niemcy) oraz w Limerick (Irlandia). Co istotne, właściciele spaghetterii prowadzą również zaawansowane negocjacje w krajach takich, jak: Holandia, Francja, Litwa, Czechy, Rumunia, czy też Grecja.

Ze względu na szybki rozwój oraz duże zainteresowanie wśród potencjalnych franczyzobiorców, założyciele chcieliby zachęcić do dołączenia do ich sieci franczyzowej Partnerów z: Wrocławia, Torunia i Bydgoszczy, Poznania, Łodzi, Olsztyna, Zakopanego, Warszawy, Trójmiasta, a także Szczecina - czyli miast, w których aktywnie poszukują lokalizacji pod nowe punkty. Warto nadmienić, że w większości wyżej wymienionych miast istnieje możliwość nawiązania współpracy na zasadzie wyłączności terytorialnej (pakiet City Exclusivity).


Do aktualnych punktów dojdą nowe punkty nie tylko w Polsce, ale także w Europie m.in. Niemczech i Irlandii.

Otwarcia w galeriach i na dworcach

Wyniki finansowe naszych punktów w galeriach handlowych przerosły nasze oczekiwania
i okazały się bardzo atrakcyjnymi finansowo punktami. Otwarcia na Dworcu Centralnym w Warszawie oraz w Galerii HIT w Nowym Dworze Mazowieckim pokazują, że produkt bardzo dobrze przyjmuje się w tego typu obiektach. Kolejne otwarcia w centrach handlowych będą w Galerii Mazovia w Płocku, Mundsburg Center w Hamburgu oraz w Galerii Północnej w Warszawie. Ponadto cały czas pomagamy w negocjacjach przyszłym Franczyzobiorcom i mamy nadzieję, że kolejna pula lokali w bardzo dobrych lokalizacjach typu: galerie, dworce i lotniska przyczyni się do kolejnych sukcesów Naszych Franczyzobiorców oraz naszych.


Wygląd i design spaghetterii Makarun.


Co zyskujesz dzięki naszej franczyzie?

Przede wszystkim stawiamy na profesjonalizm i zyski naszych Franczyzobiorców.
Zostało to zauważone przez inwestorów oraz naszych franczyzobiorców.
Rekordzistą jest warszawski franczyzobiorca, posiadający 3 lokale Makaruna oraz nasi partnerzy z wyłącznościami lokalnymi.
Co oferujemy Naszym Franczyzobiorcom?

  1. Analizę finansową przedsięwzięcia,
  2. Pomoc w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji i negocjacji warunków najmu,
  3. Kosztorys inwestycji,
  4. Projekt architektoniczny lokalu,
  5. Pomoc w doborze i przeszkoleniu pracowników,
  6. Wiedzę know-how i technologię produkcji,
  7. Dostęp do dostawców i preferencyjnych cen, co ma wpływ na niski foodcost,
  8. Efektywne plany marketingowe i udział w programach lojalnościowych,
  9. Gwarancję jakości produktu i pulę Klientów,
  10. Ciągłe wsparcie Opiekuna punktu, grafików, marketingowców, koordynatora technicznego oraz operacyjnego podczas procesu przygotowania lokalu,
  11. Atrakcyjny i konkurencyjny produkt, zaczynający się już od 8,90 zł., będący świetną alternatywą dla pizzy, kebabów i burgerów.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu:

E-mail: franczyza@makarun.pl
Tel.: +48 691 254 638

Dane kandydata
Imię i nazwisko *
Miasto *
Telefon kontaktowy *
Email *
Dodatkowe informacje
Mam lokalizację *


Adres lokalu
Obecnie zajmuję się *
Mam doświadczenie w doświadczenie w branży budowlanej lub w branży wykończenia wnętrz *


Ewentualne uwagi lub pytania
If you see this, leave this form field blank

Udostępnij artykuł