Gabloty z biżuterią, poszerzające podstawowy asortyment sklepu, sprawdzają się szczególnie dobrze w miastach, w których nie ma salonu jubilerskiego.
Piątek
06.01.2017
Stoiska z biżuterią marki Ada Plus działają w prawie tysiącu sklepów w całej Polsce.
 

Ada Plus produkuje srebrną biżuterię od 1996 roku. W tej chwili stoiska z wyrobami tej marki można znaleźć już w blisko tysiącu sklepów w całym kraju. Partnerzy, którzy zdecydują się na współpracę z Ada Plus, mogą wstawić gabloty ze srebrem np. do swoich sklepów wielobranżowych, odzieżowych, drogerii.
– Wprowadzamy coraz wyższe standardy obsługi partnerów. Wyposażamy ich w darmowe, podświetlane gabloty i ekspozytory do prezentacji biżuterii – mówi Marzna Łyszcz, dyrektor handlowy Ada Plus. – Wiodące stoiska partnerów handlowych mają też możliwość uzyskania dofinansowania, np. otrzymują od nas darmowe pakiety biżuterii, które zostają wykorzystane podczas promocji na otwarciu punktu. Szczególnie istotne jest to, że jeżeli któreś modele biżuterii nie sprzedają się, to wymieniamy je na inne, czego nie robią pozostałe firmy jubilerskie.
Ten format współpracy – czyli gabloty z biżuterią, poszerzające podstawowy asortyment sklepu sprawdza się szczególnie dobrze w miastach, w których nie ma salonu jubilerskiego.

Biżuteria Ada Plus może też być sprzedawana na wyspach handlowych. Wydatek na zatowarowanie takiego stoiska to minimum 40 tys. zł.
– Nasza biżuteria może być dodatkiem np. w przypadku wysp sprzedających artykuły prezentowe – zachęca Marzena Łyszcz.
Inną formą współpracy jest otwarcie salonu franczyzowego. Ten format jest przeznaczony dla miast od 20 tys. mieszkańców.
– W tym przypadku także partycypujemy w kosztach umeblowania oraz wyposażenia sklepu. Wysokość naszego dofinansowania zależy m.in. od wysokości wkładu własnego partnera – wyjaśnia Marzena Łyszcz. – Koszt zatowarowania sklepu zaczyna się od 100 tys. zł.
Franczyzodawca nie pobiera opłaty wstępnej, ani żadnych opłat miesięcznych. Partner zarabia na marży handlowej. Centrala nie narzuca cen minimalnych – partner ustala je sam, dostosowując do możliwości i uwarunkowań lokalnego rynku.
– Biżuteria zawsze sprzedaje się dobrze. A nasza marka jest coraz bardziej rozpoznawalna i cieszy się coraz większym uznaniem klientów – podkreśla dyrektor handlowa Ada Plus. – Staramy się też nadążać za trendami. Co miesiąc wprowadzamy do oferty kilka nowych wzorów.


POPULARNE NA FORUM

Biznes dla kobiet od kobiet

Thankyou for sharing the data which is beneficial for me and others likewise to see. Guide to Create a New Gmail Account

3 wypowiedzi
ostatnia 22.10.2018
Inwestycja w srebro - czy warto?

Na XTB macie możliwość inwestowania w surowce – ja działam ze złotem, srebrem i ropą. Po prostu w tych tematach mam doświadczenie. A czy warto w to inwestować?...

72 wypowiedzi
ostatnia 22.10.2018
Paznokcie w natarciu

Moim zdaniem [url=http://www.efektmotyla-krakow.pl/]manicure hybrydowy[/url] to najlepsza metoda zdobienia paznokci.

27 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2018
Biznes dla kobiet od kobiet

Ja myślę, że dobry pomysł to także kwiaciarnia. Teraz coraz większa moda na kwiaty w domu, więc i biznes coraz bardziej opłacalny. A co do dostawców to dobrej jakości...

3 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2018
Inwestycja w srebro - czy warto?

Witam ja osobiście bym poleciał stronę https://5tysiecy.pl ja zarabiam już trochę na niej, zainwestował około 600pln i jestem mega zadowolony :) inwestycje odrobiłem w...

72 wypowiedzi
ostatnia 13.10.2018
Golden Rose - dystrybutor kosmetyków

This is a great post. I like this topic. best pc games

19 wypowiedzi
ostatnia 13.10.2018
Zmarszczki pod oczami

Witam, mam 32 lata i od przemęczenia codziennie dochodzą mi zmarszczki pod oczami. czukam jakiś...

1 wypowiedzi
ostatnia 09.10.2018
Sklepy z gadżetami

Natknęłam się w sieci na sklep gadżeciarski https://www.forhim.pl/ kiedy szukałam prezentu dla męża. Chciałam wam gorąco polecić ten sklep, produkt dotarł w 3dn...

1 wypowiedzi
ostatnia 05.10.2018