Natura w cenie
The Rose to istniejąca od 2014 roku polska firma, która ma w swojej ofercie oryginalne produkty pochodzące bezpośrednio od bułgarskich producentów, np. BIO-G, BIOCOS, Genmar Cosmetics, Gallicanae, BulFresh.
– Nasi partnerzy to cenieni w Europie i na świecie producenci wysokiej klasy kosmetyków różanych, z jonami srebra, naturalnych i organicznych – podkreśla Monika Krawczyk-Rudnicka, prezes firmy The Rose. – Sprzedawane przez nas kosmetyki pozbawione są szkodliwych substancji chemicznych, sztucznych barwników i aromatów, konserwantów oraz silikonów. Posiadają certyfikaty EKO, BIO, Organic, Vegan.
Obecnie działa pięć sklepów marki: trzy z nich to punkty franczyzowe, a dwa własne. W 2016 roku sieć The Rose powiększyła się o trzy punkty, w tym zamierza otworzyć pięć.
– W nadchodzących latach chcemy też zwiększyć rozpoznawalność marki – dodaje Monika Krawczyk-Rudnicka.
Marka szuka franczyzobiorców w miastach liczących powyżej 25 tys. mieszkańców. Sklepy można otwierać zarówno w centrach miast, jak i w galeriach handlowych – w tym ostatnim przypadku możliwe jest też uruchomienie wyspy handlowej. Lokal powinien mieć powierzchnię 18-30 m2. Jeśli znajduje się przy ulicy, powinien być zlokalizowany na parterze i mieć witrynę, a do tego w miarę możliwości jak najbardziej regularny kształt.
– Warto, żeby w okolicy były inne sklepy silnych marek, ważna jest bliskość przystanków komunikacji miejskiej, przejść dla pieszych, bo to zapewni duży przepływ ludzi – radzi prezes The Rose.
Koszt inwestycji w wyspę handlową zaczyna się od 20 tys. netto. Natomiast inwestycja w lokal nie powinna przekroczyć 80 tys. zł. (jest uzależniona od wielkości powierzchni sprzedażowej). Istnieje możliwość wydzierżawienia mebli oraz wyspy od franczyzodawcy, co zmniejsza wydatki inwestycyjne. Opłata licencyjna wynosi symboliczne 1 zł, miesięcznie na fundusz marketingowy franczyzobiorca płaci 120 zł.
Franczyzodawca zapewnia projekt aranżacyjny lokalu lub wyspy. Jeśli zajdzie potrzeba, to pomaga też w wyborze lokalizacji. Franczyzobiorca i jego pracownicy przechodzą darmowe szkolenia. Licencjodawca w ramach pakietu franczyzowego zapewnia też materiały marketingowe, obrandowanie punktu, ubiór dla personelu, wspiera franczyzobiorcę w promocji sklepu. Szacowany okres zwrotu z inwestycji wynosi od 12 do 24 miesięcy.
– Dzisiaj ludzie coraz częściej zwracają uwagę na to co jedzą, w co się ubierają, a także jakich kosmetyków używają. Duża część kobiet odrzuci czysto chemiczne kosmetyki i skieruje swoje zainteresowanie w stronę produktów bio, wege i ekologicznych – przewiduje Monika Krawczyk-Rudnicka.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
– Każdy franczyzobiorca na każdym etapie prowadzenia działalności może liczyć na nasze wsparcie – zapewnia Ewa Wieczorek z NEONAIL.
Perfumy Refan mogą być świetną propozycją poszerzenia oferty dla sklepów z różnym asortymentem.
Coraz więcej osób poszukuje oryginalnych zapachów, innych niż te masowo dostępne na sklepowych półkach. Monika Zagajska i Ewa Harasimczuk odkryły tę niszę i otworzyły nietypowe perfumerie.
Marzena Burciu franczyzę dla siebie wybrała na Targach Franczyza. Jak rozwija swój biznes?
Wywodząca się z USA marka Gnoce szuka franczyzobiorców w Polsce. Jakie są warunki nawiązania współpracy?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Decydując się na własną firmę, mamy do wyboru dwie drogi – zbudować ją od podstaw lub zainwestować w sprawdzony pomysł na biznes. Właśnie nadarza się idealna okazja, żeby skorzystać z drugiego rozwiązania, bowiem 15-16 marca na PGE Narodowym odbędą się Targi Franczyza.
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Bez względu na to czy na inwestycję we własną firmę masz kilka, czy kilkaset tysięcy złotych, na Targach Franczyza znajdziesz biznes na miarę grubości swojego portfela.
Czy zielona energia to moda, ideologia czy szansa na zarobienie dużych pieniędzy? Piotr Markowski z Corab SA wyjaśnia, w które biznesy z branży OZE warto inwestować.
POPULARNE NA FORUM
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?
W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.
Perfumy na mililitry
Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...
Polacy lubią prezenty
Każdy lubi prezenty ;)
Paznokcie w natarciu
jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...
Inwestycja w srebro - czy warto?
Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....
Inwestycja w srebro - czy warto?
Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...