Natura w cenie
The Rose to istniejąca od 2014 roku polska firma, która ma w swojej ofercie oryginalne produkty pochodzące bezpośrednio od bułgarskich producentów, np. BIO-G, BIOCOS, Genmar Cosmetics, Gallicanae, BulFresh.
– Nasi partnerzy to cenieni w Europie i na świecie producenci wysokiej klasy kosmetyków różanych, z jonami srebra, naturalnych i organicznych – podkreśla Monika Krawczyk-Rudnicka, prezes firmy The Rose. – Sprzedawane przez nas kosmetyki pozbawione są szkodliwych substancji chemicznych, sztucznych barwników i aromatów, konserwantów oraz silikonów. Posiadają certyfikaty EKO, BIO, Organic, Vegan.
Obecnie działa pięć sklepów marki: trzy z nich to punkty franczyzowe, a dwa własne. W 2016 roku sieć The Rose powiększyła się o trzy punkty, w tym zamierza otworzyć pięć.
– W nadchodzących latach chcemy też zwiększyć rozpoznawalność marki – dodaje Monika Krawczyk-Rudnicka.
Marka szuka franczyzobiorców w miastach liczących powyżej 25 tys. mieszkańców. Sklepy można otwierać zarówno w centrach miast, jak i w galeriach handlowych – w tym ostatnim przypadku możliwe jest też uruchomienie wyspy handlowej. Lokal powinien mieć powierzchnię 18-30 m2. Jeśli znajduje się przy ulicy, powinien być zlokalizowany na parterze i mieć witrynę, a do tego w miarę możliwości jak najbardziej regularny kształt.
– Warto, żeby w okolicy były inne sklepy silnych marek, ważna jest bliskość przystanków komunikacji miejskiej, przejść dla pieszych, bo to zapewni duży przepływ ludzi – radzi prezes The Rose.
Koszt inwestycji w wyspę handlową zaczyna się od 20 tys. netto. Natomiast inwestycja w lokal nie powinna przekroczyć 80 tys. zł. (jest uzależniona od wielkości powierzchni sprzedażowej). Istnieje możliwość wydzierżawienia mebli oraz wyspy od franczyzodawcy, co zmniejsza wydatki inwestycyjne. Opłata licencyjna wynosi symboliczne 1 zł, miesięcznie na fundusz marketingowy franczyzobiorca płaci 120 zł.
Franczyzodawca zapewnia projekt aranżacyjny lokalu lub wyspy. Jeśli zajdzie potrzeba, to pomaga też w wyborze lokalizacji. Franczyzobiorca i jego pracownicy przechodzą darmowe szkolenia. Licencjodawca w ramach pakietu franczyzowego zapewnia też materiały marketingowe, obrandowanie punktu, ubiór dla personelu, wspiera franczyzobiorcę w promocji sklepu. Szacowany okres zwrotu z inwestycji wynosi od 12 do 24 miesięcy.
– Dzisiaj ludzie coraz częściej zwracają uwagę na to co jedzą, w co się ubierają, a także jakich kosmetyków używają. Duża część kobiet odrzuci czysto chemiczne kosmetyki i skieruje swoje zainteresowanie w stronę produktów bio, wege i ekologicznych – przewiduje Monika Krawczyk-Rudnicka.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
– Wielu klientów musi ograniczać wydatki i rezygnować z drogich, oryginalnych perfum. Dzięki temu zyskują marki takie, jak nasza – mówi Anna Doliwa-Wiśniewska, franchise manager Sorvella.
– Każdy franczyzobiorca na każdym etapie prowadzenia działalności może liczyć na nasze wsparcie – zapewnia Ewa Wieczorek z NEONAIL.
Perfumy Refan mogą być świetną propozycją poszerzenia oferty dla sklepów z różnym asortymentem.
Coraz więcej osób poszukuje oryginalnych zapachów, innych niż te masowo dostępne na sklepowych półkach. Monika Zagajska i Ewa Harasimczuk odkryły tę niszę i otworzyły nietypowe perfumerie.
Marzena Burciu franczyzę dla siebie wybrała na Targach Franczyza. Jak rozwija swój biznes?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Balijski masaż, ręcznie robiona biżuteria, a może decluttering – Polacy nie oszczędzają na wygodzie. Na jakich produktach i usługach premium można dzisiaj zarobić?
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie! Cena rocznej subskrybcji to 59 zł – oszczędzasz czas i 61 zł. Nowe wydanie wyślemy co miesiąc pocztą na wskazany adres, a przesyłka nic Cię nie będzie kosztować.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Planujesz zostać franczyzodawcą i chcesz rozwinąć sieć, ale nie wiesz jak? Eksperci od franczyzy podpowiedzą, jak to zrobić.
POPULARNE NA FORUM
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?
W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.
Perfumy na mililitry
Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...
Polacy lubią prezenty
Każdy lubi prezenty ;)
Paznokcie w natarciu
jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...
Inwestycja w srebro - czy warto?
Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....
Inwestycja w srebro - czy warto?
Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...