Desigual sprawdza rynek

Salony Desigual otwierane są w lokalach o powierzchni 80-120 m2 w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.
Piątek
03.02.2017
W ubiegłym roku franczyzodawca hiszpańskiej marki obniżył kwotę inwestycji, by przyciągnąć franczyzobiorców. Efekty?
 

Latem ubiegłego roku pod szyldem Desigual działały cztery sklepy własne i trzy franczyzowe. W planach na drugą połowę 2016 roku było też jedno otwarcie. Jak się dowiedzieliśmy – zrealizowane.
Nowy sklep franczyzowy Desigual powstał w Sopocie przy ulicy Bohaterów Monte Cassino – mówi Klaudia Pelowska ze spółki Majka Reinhardt, odpowiedzialnej za rozwój marki w Polsce.

Jeszcze na początku 2016 roku kwota inwestycji we franczyzowy sklep pod szyldem Desigual wynosiła 750 euro na metr kwadratowy powierzchni lokalu. Franczyzodawca postanowił jednak obniżyć ją o jedną trzecią – do 500 euro. Niższa kwota wymagana na start miała być sposobem na przyciągnięcie nowych biorców licencji. Jest jeszcze za wcześnie, by jednoznacznie ocenić, czy ten ruch przyniósł oczekiwane skutki, choć sam franczyzodawca liczy, tak się stanie.
2017 rok będzie według nas dobrym czasem do otwarcia własnej firmy w branży odzieżowej, ponieważ rynek polski w tej branży stale i dynamicznie się rozwija. Spodziewamy się, że rozwój sieci Desigual będzie umiarkowany. Planujemy zorganizować otwarcie trzech nowych punktów pod szyldem marki Desigual – zapowiada.

Salony Desigual otwierane są w lokalach o powierzchni 80-120 m2, zatem franczyzobiorca musi dysponować kapitałem rzędu 160-240 tys. zł by urządzić sklep. A do tego trzeba jeszcze posiadać środki na zakup towaru, bo w przeciwieństwie do większości franczyzodawców Desigual nie stosuje depozytowego modelu współpracy (w którym towar jest własnością franczyzodawcy, a biorca licencji zarabia na prowizji od sprzedaży). Operator sieci nie podaje wysokości kwoty potrzebnej na zatowarowanie – jest ona kalkulowana indywidualnie dla każdego sklepu.

Sklepy Desigual oferują modę w niekonwencjonalnym stylu. Charakterystyczne hafty i wzory ubrań uchodzą za nietypowe dla sieciowych konceptów odzieżowych. Podobnie jest z wystrojem wnętrz sklepów, w których dominują oryginalne rozwiązanie aranżacyjne, jak np. butelki na suficie, kolorowe dywany i ściany. Salony powstają w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.


POPULARNE NA FORUM

Bershka w franczyzie

I want to encourage that you continue your great writing, have a nice day! Wifi hacking apk

2 wypowiedzi
ostatnia 14.07.2018
Hurtownik - opinie

ja mogę polecić hurtownię odzieży Beta Plus: https://www.hurt-odziez.pl/kontakt. Tanio, sprawna obsługa i szybka dostawa.

12 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Oczywiście że warto, ale należy pamiętać że kluczem do sukcesu jest dobra hurtownia odzieży, która musi mieć towar dobrej jakości w modnych fasonach i dobrych cenach...

69 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018
Jak założyć sklep z odzieżą

Do otwarcia sklepu internetowe z odzieżą niezbędne jest kilka elementów. 1. Dobra platforma sprzedażowa okraszona atrakcyjną grafiką 2. Dobra hurtownia odzieży...

21 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018
Medicine zamiast Reportera

Medicin ściąga towar z Indii, zapewne nie dla wyjątkowych tkanin i wykonania tylko leci po kosztach. Kupiłam spodnie, które nawet po praniach farbują skórę, dziwnie...

4 wypowiedzi
ostatnia 11.07.2018
Sprzedaż ubrań z PRIMARKA w Polsce

It’s really awesome. I love it.very interesting and meaningfull post. I got some very important views in your post which are very good and applicable for me. I just wish that...

9 wypowiedzi
ostatnia 11.07.2018
wiosenne kurtki damskie

Cześć, właśnie chcę sobie kupić jakąś wiosenną kurtkę, jakie kroje są teraz modne ? co nosicie jeśli chodzi o wiosenne kurtki damskie to co możecie mi polecić ?...

1 wypowiedzi
ostatnia 10.07.2018
Sprzedaż ubrań z PRIMARKA w Polsce

super pomysł! https://vindicat.pl/gielda-dlugow/

9 wypowiedzi
ostatnia 09.07.2018