Desigual sprawdza rynek

Salony Desigual otwierane są w lokalach o powierzchni 80-120 m2 w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.
Piątek
03.02.2017
W ubiegłym roku franczyzodawca hiszpańskiej marki obniżył kwotę inwestycji, by przyciągnąć franczyzobiorców. Efekty?
 

Latem ubiegłego roku pod szyldem Desigual działały cztery sklepy własne i trzy franczyzowe. W planach na drugą połowę 2016 roku było też jedno otwarcie. Jak się dowiedzieliśmy – zrealizowane.
Nowy sklep franczyzowy Desigual powstał w Sopocie przy ulicy Bohaterów Monte Cassino – mówi Klaudia Pelowska ze spółki Majka Reinhardt, odpowiedzialnej za rozwój marki w Polsce.

Jeszcze na początku 2016 roku kwota inwestycji we franczyzowy sklep pod szyldem Desigual wynosiła 750 euro na metr kwadratowy powierzchni lokalu. Franczyzodawca postanowił jednak obniżyć ją o jedną trzecią – do 500 euro. Niższa kwota wymagana na start miała być sposobem na przyciągnięcie nowych biorców licencji. Jest jeszcze za wcześnie, by jednoznacznie ocenić, czy ten ruch przyniósł oczekiwane skutki, choć sam franczyzodawca liczy, tak się stanie.
2017 rok będzie według nas dobrym czasem do otwarcia własnej firmy w branży odzieżowej, ponieważ rynek polski w tej branży stale i dynamicznie się rozwija. Spodziewamy się, że rozwój sieci Desigual będzie umiarkowany. Planujemy zorganizować otwarcie trzech nowych punktów pod szyldem marki Desigual – zapowiada.

Salony Desigual otwierane są w lokalach o powierzchni 80-120 m2, zatem franczyzobiorca musi dysponować kapitałem rzędu 160-240 tys. zł by urządzić sklep. A do tego trzeba jeszcze posiadać środki na zakup towaru, bo w przeciwieństwie do większości franczyzodawców Desigual nie stosuje depozytowego modelu współpracy (w którym towar jest własnością franczyzodawcy, a biorca licencji zarabia na prowizji od sprzedaży). Operator sieci nie podaje wysokości kwoty potrzebnej na zatowarowanie – jest ona kalkulowana indywidualnie dla każdego sklepu.

Sklepy Desigual oferują modę w niekonwencjonalnym stylu. Charakterystyczne hafty i wzory ubrań uchodzą za nietypowe dla sieciowych konceptów odzieżowych. Podobnie jest z wystrojem wnętrz sklepów, w których dominują oryginalne rozwiązanie aranżacyjne, jak np. butelki na suficie, kolorowe dywany i ściany. Salony powstają w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.


POPULARNE NA FORUM

Powrót po wielu latach

Great info! I recently came across your blog and have been reading along. I thought Iwould leave my first comment. Thanks Puzzle Games

3 wypowiedzi
ostatnia 13.10.2018
Powrót po wielu latach

Thank you for sharing your easy steps for the creation of a successful blog. Arcade Games

3 wypowiedzi
ostatnia 13.10.2018
Jaki program komputerowy polecacie do obsługi sklepu

Bez względu na to jak duży jest to sklep, warto zainwestować w dobre oprogramowanie. Zarządzanie, zwłaszcza sprzedażą w firmie, może być dość kłopotliwe,...

12 wypowiedzi
ostatnia 09.10.2018
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Trzeba próbować swoich sił, jak masz dobry pomysł, ciekawy asortyment to warto spróbować. Ja próbuję swoich sił ze swoim sklepem https://sensistore.pl/ , nie jest...

80 wypowiedzi
ostatnia 09.10.2018
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Trzeba próbować swoich sił, jak masz dobry pomysł, ciekawy asortyment to warto spróbować. Ja próbuję swoich sił ze swoim sklepem https://sensistore.pl/ , nie jest...

80 wypowiedzi
ostatnia 09.10.2018
Hurtownik - opinie

HP Support HP Printer Support HP Wireless Printer Support HP Officejet Printer Support HP Computer Support HP Laptop Support HP Technical Support HP Customer support

24 wypowiedzi
ostatnia 09.10.2018
nadruk na odzieży roboczej

Te nadruki zawsze się mogą przydać! _______________________________ Pedagogika - praca licencjacka

8 wypowiedzi
ostatnia 09.10.2018
Holowanie

Dobre holowanie zawsze może się przydać! __________________ pracemagisterskiekrakow.pl

4 wypowiedzi
ostatnia 09.10.2018