Łączna liczba sklepów franczyzowych pod markami należącymi do Carrefour sięga obecnie 650.
Czwartek
02.02.2017
Francuska sieć zakończyła ubiegły rok rekordową liczbą otwarć.
 

W grudniu do sieci Carrefour w Polsce dołączyło 25 sklepów franczyzowych. Nowe placówki zostały otwarte w kilku regionach kraju, głównie w województwie lubelskim i na Mazowszu. Większość otwartych sklepów to sklepy Carrefour Express minimarket pod zielonym logo. Najwięcej sklepów uruchomiono na Lubelszczyźnie, m.in. w Chełmie i Puławach, pozostałe zostały otwarte, m.in.: we Włocławku, w Nowym Mieście, Płocku, Krakowie i Warszawie. Łączna liczba sklepów franczyzowych pod markami należącymi do Carrefour sięga obecnie 650. – Jedynym stałym elementem na rynku jest zmiana. Dlatego nasza strategia rozwoju multiformatowego zakłada ciągłą modernizację wszystkich formatów sklepów franczyzowych. Dzięki temu są one zawsze dopasowane do wielkości miasta, charakteru lokalnego rynku oraz potrzeb klienta. Cieszą się również dużym zainteresowaniem wśród potencjalnych franczyzobiorców – mówi Marek Lipka, dyrektor ds. franczyzy i sklepów convenience w Carrefour Polska.

Carrefour Polska stale modernizuje wszystkie posiadane formaty sklepów franczyzowych. Celem wdrażanych zmian jest dostosowanie wyglądu i oferty sklepów do nowych trendów konsumenckich. Dzięki temu firma opracowuje atrakcyjne i skuteczne formaty sklepów, które sprawdzają się na różnych rynkach – zarówno w większych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Mogą nimi zarządzać zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem handlowym, jak i dopiero zaczynający swoją karierę w prowadzeniu sklepu.

W zależności od formatu Carrefour podejmuje współpracę zarówno z bardziej, jak i mniej doświadczonymi franczyzobiorcami. W wypadku Express convenience firma prowadzi współpracę z partnerami na zasadzie franczyzy lub ajencji. Prowadzenie franczyzowego lub ajencyjnego sklepu Carrefour to również dostęp do wielu narzędzi, takich jak systemy informatyczne, wspierające prowadzenie sklepu, oraz kampanie marketingowe dla klientów (gazetki, oferty specjalne etc.). Dodatkowym atutem dla franczyzobiorcy jest również dostęp do produktów marki własnej.


Łukasz Michalak

POPULARNE NA FORUM

Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

6 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców

Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)

1 wypowiedzi
ostatnia 27.01.2022
Franczyza, która daje niezależność

No no i tutaj polecę jutrzejszy program Anity Gargas. Redakcjo opamiętajcie się i przestańcie promować reklama i tekstami natywnymi przestępczość zorganizowana....

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2022
Poznaj franczyzę Intermarché

Wow Szanowna Redakcja zdaję się kontynuować wspieranie przestępczości zorganizowanej. Polecam jutrzejszy program Anity Gargas. Jakie będzie stanowisko POF? Mydlenie oczu...

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2022
Empik - jakieś doświadczenia?

Czy ktoś ma aktualną wiedzę w temacie prowadzenia salonu partnerskiego Empiku ?

14 wypowiedzi
ostatnia 02.12.2021