Do sieci Spar przystąpił właściciel mieleckiej sieci marketów A&K. Dzięki temu sieć powiększyła się od razu o sześć punktów.
Czwartek
16.02.2017
Sześć sklepów w jednej miejscowości, za jednym zamachem. Jak franczyzodawcy udało się osiągnąć taki wynik?
 

W lutym do sieci Spar dołączyło jednorazowo sześć sklepów. Wszystkie mieszczą się w Mielcu, a wcześniej działały pod szyldem A&K. Ich właściciel zdecydował się zmienić szyld na franczyzowy i wybrał właśnie markę Spar.
Każdy franczyzobiorca SPAR korzysta z efektu skali i siły zakupowej GK Bać-Pol – mówi Leszek Bać, prezes zarządu SPAR Polska. – Powodem synergii ze Spar jest najczęściej poszukiwanie oszczędności i wypracowywanie przewagi konkurencyjnej. Jest to również odpowiedź na dynamicznie zmieniające się preferencje konsumentów.

W tym miesiącu szyld Spar zawisł jeszcze na jednym sklepie. Stało się to w Krakowie, na osiedlu mieszkaniowym w dzielnicy Bronowice. Nowy lokal to już 17 punkt sieci w stolicy Małopolski. Jego powierzchnia sięga 440 m2. Z uwagi na lokalizację sklepu jego oferta została sprofilowana pod oczekiwania lokalnego klienta, oferując wyjątkowo szeroki wybór świeżych produktów, wyróżniający go na tle okolicznych sklepów, a także pozostałych sklepów SPAR w Krakowie. Większość sklepów Spar otwarta do tej pory w stolicy Małopolski miała charakter convenience.
Ten sklep ma dla nas ogromne znaczenie wizerunkowe – takie nowoczesne osiedla rządzą się innymi prawami, klient jest bardzo wymagający, a my będziemy robić wszystko, by sprostać jego oczekiwaniom. W dzisiejszych czasach, patrząc na zachowanie konsumentów, budowanie zaufania to trudny proces, podobnie jak rozwój. Oparta na partnerstwie współpraca ze Spar nam go umożliwia, czego efektem jest właśnie otwarcie przez nas kolejnego sklepu tej sieci – mówi franczyzobiorca Spar, który otworzył kolejny sklep z tą siecią w stolicy Małopolski.

Spar jest największą na świecie franczyzową siecią sprzedaży detalicznej. Ponad 13 tys. sklepów oznaczonych charakterystycznym logo funkcjonuje w 44 krajach na cztrech kontynentach. W Polsce jest ich ponad 200. Powstają w trzech formatach powierzchniowych, o czym więcej można przeczytać na portalu Lokalnabiznes.pl.


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.