Trzeba się wyróżnić
Kawa Jaff, dyrektor regionalny Little Caesar Enterprises Inc.
Little Caesars to trzecia co do wielkości sieć pizzerii na świecie. Rozpoczęliście w tym roku ekspansję w Europie i szukacie franczyzobiorców, którzy chcieliby wprowadzić markę na polski rynek. Co wyróżnia koncept biznesowy Little Caesars od konkurentów?
Model biznesowy Little Caesars opiera się na trzech głównych wartościach: wygodzie, jakości oraz cenie. Wygoda oznacza krótki czas oczekiwania na pizzę. Przykładem tego jest wdrożony w lokalach naszej sieci system sprzedaży o nazwie Hot-n-Ready. Oznacza to, że klient może wejść do naszej restauracji w dowolnym momencie bez składaniu uprzedniego zamówienia, i w ciągu 30 sekund odebrać świeżo przygotowaną pizzę. Klienci mogą również złożyć zamówienie bezpośrednio w restauracji, a na pizzę i tak nie będą czekać dłużej niż 8 minut. Drugą wartością naszego modelu biznesowego jest jakość. Podczas przygotowania pizzy używamy wyłącznie świeżych składników o wysokiej jakości, które nigdy nie zamrażamy. Nasz sos pomidorowy jest zawsze przygotowany ze świeżych pomidorów. Trzecią wartością jest cena. Chociaż ostateczne ceny dla polskich klientów będą ustalone wspólnie z przyszłym franczyzobiorcą, nasz model biznesowy pozwala oferować pizzę bardzo wysokiej jakości w bardzo konkurencyjnych cenach. Wszystkie te cechy zawarte są w naszym know-how i sprawiają, że Little Caesars jest konceptem unikalnym i konkurencyjnym na każdym rynku.
W jakich krajach jesteście obecni?
Dziś sieć pizzerii Little Caesars ma lokale we wszystkich stanach USA oraz w 18 innych krajach na świecie. Najbliżej Polski restauracje Little Caesars można znaleźć w Turcji. Mimo że w ciągu ostatnich 10 lat trzykrotnie zwiększyliśmy liczbę restauracji Little Caesars poza Stanami Zjednoczonymi, rozwój w Europie pozoste dla nas priorytetem. Teraz jesteśmy skoncentrowani na rynkach Polski oraz Węgier.
Jaki jest optymalny lokal na restaruację Little Caesars?
Restauracji Little Caesars mają zazwyczaj od 75 do 100 m2. Większość tej powierzchni przeznaczona jest na kuchnię, piekarnik, lodówkę oraz ladę sprzedażową. W pozostałej części mieszczą się zazwyczaj nie więcej niż dwa, trzy stoliki. To dlatego, że marka raczej nastawia się na klientów, którzy zamawiają pizzę z dostawą lub na wynos. Dlatego kładziemy tak wielki nacisk na szybką obsługę i wygodę. Również taki koncept biznesowy sprawia, że inwestycja w lokal może być utrzymywana na niższym poziomie.
Jeśli chodzi o lokalizację, najlepsze miejsca znajdują się w pobliżu popularnych sklepów i ulic, atrakcji turystycznych, dworców kolejowych, uniwersytetów lub centrów handlowych. Chcemy otwierać nasze restauracje nie tylko w Warszwie, ale w każdym polskim mieście zamieszkałym przez co najmniej 200 tys. mieszkańców.
Na jakie wsparcia z Państwa strony może liczyć franczyzobiorca?
Przede wszystkim oferujemy kompleksowy program szkoleniowy dla naszych franczyzobiorców oraz ich pracowników. Przekazujemy unikalne know-how, szkolimy w zakresie planowania biznesowego, strategii sprzedaży itp. Pomagamy franczyzobiorcom w rozwiązaniach architektonicznych, wystroju i aranżacji restauracji. Następnie wspieramy franczyzobiorców w promowaniu nowootwartego lokalu na lokalnym rynku. Mamy wiele narzędzi marketingowych, które służą do tego celu. Rynki i klienci się różnią, dla tego dopasujemy kampanie marketingowe pod konkretną sytuację. Nowego franczyzobiorcę również będzie wspierał doświadczony menedżer od spraw marketingu z centrali Little Caesars.
Nie zostawiamy naszych franczyzobiorców po rozpoczęciu działalności. Ciągle badamy rynek, poszukujemy i wdrażamy innowację, wspieramy franczyzobiorców w budowaniu sieci dystrybucyjnej, optymalizacji kosztów i dzielimy się najlepszymi rozwiązaniami biznesowymi.
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Na Targach Franczyza 15 i 16 marca nie zabraknie gastronomii. I tej sezonowej, i tej całorocznej.
Obserwuje się rosnące zainteresowanie kuchnią japońską wśród konsumentów, co przekłada się na wzrost liczby restauracji oferujących sushi.
Franczyzodawca Tawerny Pepe Verde ma duże doświadczenie w gastronomii. Chce się nim podzielić z licencjobiorcami.
– Nasz koncept franczyzowy to biznes z niską kwotą wejścia – mówi Michał Kłusek, franczyzodawca AM AM Kebab.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Decydując się na własną firmę, mamy do wyboru dwie drogi – zbudować ją od podstaw lub zainwestować w sprawdzony pomysł na biznes. Właśnie nadarza się idealna okazja, żeby skorzystać z drugiego rozwiązania, bowiem 15-16 marca na PGE Narodowym odbędą się Targi Franczyza.
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Bez względu na to czy na inwestycję we własną firmę masz kilka, czy kilkaset tysięcy złotych, na Targach Franczyza znajdziesz biznes na miarę grubości swojego portfela.
Czy zielona energia to moda, ideologia czy szansa na zarobienie dużych pieniędzy? Piotr Markowski z Corab SA wyjaśnia, w które biznesy z branży OZE warto inwestować.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali