27.04.2017

logo Lodolandia Lodolandia - prezentacja systemu

Już 350 lokalizacji pewnego sukcesu...

Jedzenie uliczne święci triumfy w Polsce już od kilku lat i wszystko wskazuje na to, że ten trend w 2017 roku jeszcze zyska na znaczeniu.

Do niedawna była to tylko kolejna moda, która przybyła do nas z Zachodu, teraz trudno sobie wyobrazić wiosnę i lato bez pyszności serwowanych w plenerze. Zloty food trucków cyklicznie odbywają się we wszystkich regionach Polski, nieustannie powstają też nowe inicjatywy dla wielbicieli jedzenia pod chmurką. Także znani szefowie kuchni nie są w stanie oprzeć się fenomenowi street foodu w Polsce i wyjeżdżają z mobilnymi kuchniami na ulice. W plenerze chcemy zjeść zarówno obiad, jak i deser – to ogromna szansa dla każdego, kto prowadzi mobilne punkty sprzedaży lodów.

Dlatego sprzedaż lodów świderków z mobilnego punktu gastronomicznego – przyczepy, to strzał w dziesiątkę.

budka Lodolandia przed Wola Parkiem

Własny biznes z gwarancją sukcesu

Idealny pomysł na biznes to taki, który nie wymaga dużych inwestycji, a przy tym daje gwarancję powodzenia. Brzmi jak marzenie? Na szczęście możliwe do zrealizowania. Oba te warunki spełnia prowadzenie własnego punktu sprzedaży lodów w ramach franczyzy Lodolandia.

Inwestycja na każdą kieszeń

W dobie rozkwitu rynku street food, sprzedaż lodów to nie tylko biznes wpisujący się w aktualne trendy, ale przede wszystkim bezpieczna inwestycja. Prowadzenie punktu sprzedaży lodów świderków wiąże się z niewielkim nakładem finansowym. Lodolandia, największa i najszybciej rozwijająca się sieć street food w Polsce, zapewnia franczyzobiorcom zróżnicowane formy finansowania oraz rozwiązania, które pozwalają zacząć biznes z minimalnym wkładem własnym – 10 tys. złotych. Z kolei całkowity koszt w pełni wyposażonej przyczepy gastronomicznej to jedynie 59 tys. złotych netto. Co bardzo istotne, nie pobieramy dodatkowych opłat licencyjnych ani marketingowych.

Dodatkowo zapewniamy wszystko, co niezbędne do prowadzenia punktu sprzedaży lodów świderków:

  • know-how,
  • szkolenia,
  • wsparcie marketingowe,
  • serwis,
  • unikalną recepturę.

Dzięki temu franczyzobiorca jest wyposażony w pełną wiedzę, jak prowadzić biznes i ma gwarancję jego powodzenia.

Razem z nami sukces odniosło już 80 franczyzobiorców. Łącznie otworzyliśmy 350 punktów Lodolandia.

Modelka z lodem

Elastyczność kluczem do sukcesu

Model biznesowy opiera się na mobilnych przyczepach gastronomicznych, a więc pozwala na dużą elastyczność. Zastosowane w przyczepach rozwiązania techniczne pozwalają na zainstalowanie punktu w dowolnym miejscu sprzedaży zaledwie w ciągu godziny. Dlatego przyczepy doskonale sprawdzą się w popularnych w sezonie wiosenno-letnim miejscach, takich jak jarmarki, festyny, targi śniadaniowe, zloty food trucków czy festiwale. Poza sezonem można z kolei ograniczyć koszty prowadzenia działalności do zera.

Najlepszy czas na decyzję

Potrzebujemy około 2 tyg. aby wyprodukować w pełni wyposażoną przyczepę do sprzedaży lodów. Sezon już ruszył, dlatego najlepiej podjąć decyzję i skontaktować się z nami już teraz.

Dowiedz się więcej:

Skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza lub zadzwoń.
Marcin Olesiak, tel. 505 513 604
Mail: franczyza@lodolandia.pl

Dane kandydata
Imię i nazwisko *
Miasto *
Telefon kontaktowy *
Email *
Dodatkowe informacje
Uwagi lub pytania
If you see this, leave this form field blank

Udostępnij artykuł