22.06.2017

Usługa i zarobek od ręki

Franczyzodawca Manicure Express oferuje dwa modele współpracy. Koszt inwestycji to co najmniej 80 tys. zł.

Manicure Express to sieć wysp zlokalizowanych w galeriach handlowych. Na stoisku klienci mogą bez wcześniejszego umawiania się zrobić m.in. manicure klasyczny i hybrydowy. Franczyzodawca posiada linię własnych produktów do pielęgnacji dłoni i paznokci, które również można kupić na stoisku. Od 2015 roku firma otwiera także salony Manicure Express & Beauty (ME&B), w których oprócz manicure i pedicure można wykonać też drobne zabiegi kosmetyczne i skorzystać z usług fryzjerskich. – Wyspy Manicure Express otwieramy najczęściej w galeriach handlowych. Dla salonów dobrą lokalizacją są też lokale przy głównych ulicach, gdzie jest duży ruch pieszy – mówi Marta Drzewiecka, prezes zarządu Manicure Express.

stoisko Manicure Express Fot. Manicure Express

Lokal na salon Manicure Express powinien mieć 25-60 m2 i możliwość podłączenia instalacji wodno-kanalizacyjnej. Natomiast na ustawienie stoiska w centrum handlowych wystarczy zaledwie około 10 m2 powierzchni.

Franczyzobiorca Manicure Express może liczyć na pomoc w wyborze lokalizacji oraz w negocjacjach warunków najmu. Lokal na salon marki powinien mieć 25-60 m2 i możliwość podłączenia instalacji wodno-kanalizacyjnej. Natomiast na ustawienie stoiska w centrum handlowych wystarczy zaledwie około 10 m2 powierzchni. Franczyzodawca zapewnia projekt lokalu i zajmuje się remontem. – Oczywiście przy aktywnej współpracy z franczyzobiorcą – zapewnia Marta Drzewiecka. Czas remontu lokalu zależy od jego stanu technicznego, zazwyczaj trwa od 7 do 30 dni. Licencjodawca pomaga również w doborze personelu oraz zapewnia szkolenia pracowników.

Opłata franczyzowa za przystąpienie do sieci wynosi od 15 do 25 tys. zł (w zależności czy franczyzobiorca będzie chciał otworzyć wyspę czy salon). Całość inwestycji franczyzodawca szacuje na mniej więcej 80 tys. w przypadku uruchamiania wyspy. Powinna się ona zwrócić po 1-2 latach. Punkty Manicure Express zaczynają być rentowne najczęściej po 1-3 miesiącach od uruchomienia.

Szukamy franczyzobiorców w całej Polsce. Nie wymagamy doświadczenia w pracy na stanowisku manicurzystki. Za to mile widziane jest doświadczenie w zarządzaniu personelem – stwierdza franczyzodawca.

Pierwszy salon marki został otwarty w 2012 roku w Galerii Łódzkiej. Obecnie sieć liczy 9 własnych punktów i 13 franczyzowych.