Do Drogerii Natura wprowadzono przejrzyste oznakowanie działów, banery informacyjne oraz kontrastujące kolory, które zapewnią szybkie dotarcie do poszukiwanych kosmetyków.
Piątek
21.07.2017
Sieć drogerii prowadzi remodelling w wersji smart. O co właściwie chodzi?
 

Projekt Smart Remodellingów w sieci Drogerie Natura ruszył na początku 2017 roku i docelowo obejmie wszystkie placówki marki w Polsce. Punkty otrzymają nową identyfikację wizualną, ich wnętrza zostaną odnowione, zmieni się również nawigacja po kategoriach produktowych.

Jak dotąd zmianom poddanych zostało 60 drogerii. Remodelingi mają na celu dopasowanie przestrzeni drogerii do potrzeb klientów i ułatwienie im sprawnego poruszania się w jej wnętrzu. W tym celu do sklepów wprowadzono przejrzyste oznakowanie działów, banery informacyjne oraz kontrastujące kolory, które zapewnią szybkie dotarcie do poszukiwanych kosmetyków. Wyraźny podział na cztery główne strefy – włosy, makijaż, pielęgnacja i perfumeria – znacznie ułatwia orientację w asortymencie drogerii i skraca czas zakupów.
- Cztery strefy wyznaczają najważniejsze kompetencje Natury, stawiamy na nie bardziej niż na pozostałe kategorie. Wprowadzenie tego rozwiązania było poparte wynikami przeprowadzonych przez nas badań. Zależy nam na tym, aby klient nie czuł się zagubiony i wiedział, gdzie w szybkim czasie może znaleźć konkretne artykuły, których poszukuje. Jednolitą identyfikację wizualną wprowadzamy w nowych placówkach oraz w ramach tzw. Smart Remodelingów, które trwają w drogerii średnio trzy noce, nie powodując zamknięcia lokalu dla klientów - mówi Monika Nowakowska, wiceprezes ds. handlu w spółce Natura.

Dodatkowo, w placówkach zmieniono również identyfikację wizualną, która odświeża wygląd punktów sprzedażowych i materiałów POS. Uproszczona została paleta barw – dominują jasne szarości, biele i energetyzujące zielenie, które podkreślają przestronność wnętrz. W każdej drogerii w trakcie renowacji instalowane jest nowe oświetlenie, indywidualnie dobierane do potrzeb lokalowych, aby zapewnić odpowiednią prezentację produktów, lepiej oddającą ich naturalny kolor.

Natura posiada 283 drogerie w całej Polsce, z czego to punkty agencyjne. Dotychczas właściciel marki odnowił lokalizacje wyłącznie własne, obecnie przygotowuje do remodelingu drogerie agencyjne. Jak dowiedział się portal Frachising.pl, koszty samej modernizacji ponosi właściciel lokalu, a więc agent, a projekt przygotowuje Natura. Remodeling jednej placówki to koszt od 40 tys. zł do 70 tys. zł, w zależności od potrzeb lokalowych.

W 2017 roku sieć powiększyła się cztery nowe punkty. Sklepy otwierane są zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach. Lokal powinien mieć powierzchnię nie mniejszą niż 100 m2, jednak jest to zawsze ustalane z partnerem i zależy od atrakcyjności lokalizacji. Może się mieścić zarówno w centrum handlowym, jak i przy ruchliwej ulicy. Koszt inwestycji we franczyzową placówkę pod szyldem Drogerii Natura jest ustalany indywidualnie z każdym partnerem.


POPULARNE NA FORUM

Biżuteria zawsze modna

great article, I was very impressed about it, wish you would have stayed next share http://fireboy-watergirl.com

72 wypowiedzi
ostatnia 20.08.2018
Biżuteria zawsze modna

great article, I was very impressed about it, wish you would have stayed next share http://fireboy-watergirl.com

72 wypowiedzi
ostatnia 20.08.2018
Biżuteria zawsze modna

great article, I was very impressed about it, wish you would have stayed next share http://fireboy-watergirl.com

72 wypowiedzi
ostatnia 20.08.2018
Paznokcie w natarciu

Słyszałem, że popularne jest zdobienie paznokci . Istnieją różne techniki i sposoby zdobienia, które można stosować samodzielnie.

26 wypowiedzi
ostatnia 16.08.2018
Polacy lubią prezenty

Ja tam lubię wręczać prezenty :) Cieszy mnie jak ktoś jest zadowolony z podarku. Ostatnio nawet zaczęłam przywiązywać większą wagę do opakowania prezentu i często...

18 wypowiedzi
ostatnia 13.08.2018
Firma na wyspie

Zacznę to robić. Mam nadzieję, że nadal będziesz mógł wnosić swoje talenty w tej dziedzinie. Dziękuję Ci. cool math games

3 wypowiedzi
ostatnia 13.08.2018
Firma na wyspie

Prosze przeczytac opinie ich wlasnych pracownikow na Go Work .Franczyz nic lepiej nie traktuja.

3 wypowiedzi
ostatnia 07.08.2018
Firma na wyspie

Witam, Pani Agnieszka ,bardzo dobrze ominela wszystkie informacje wazne dla franczyzobiorcy. Po pierwsze w lepszych lokalizacjach otwiera firma swoje stoiska.Po drugie bardzo...

3 wypowiedzi
ostatnia 07.08.2018