W ramach kampanii „Detal kontratakuje” spółka promuje P@kę Lidera – zestaw trzech prostych narzędzi informatycznych. M.in. kreator gazetek i plakatów umożliwiający właścicielom sklepów samodzielne zaprojektowanie własnej gazetki sklepowej
Środa
26.07.2017
Handlowy franczyzodawca nie ustaje na froncie walki z dyskontami. Właśnie wyposażył swoich franczyzobiorców w nową broń.
 

Na rynku handlowym trwa nieustanna walka o klienta. Z roku na rok coraz wyraźniejsza staje się dominacja dyskontów, których powiększają swój udział w rynku kosztem innych formatów sklepowych, szczególnie małych, rodzinnych spożywczaków. W 2008 r. 51 proc. wszystkich placówek handlowych stanowiły sklepy małoformatowe. Firma GfK Polonia szacuje, że w 2015 r. było ich już jedynie 37 proc.

Grupa Eurocash szuka sposobów, by wzmocnić pozycję swoich partnerów w rywalizacji z wielkopowierzchniową konkurencją. Franczyzodawca m.in. takich marek, jak Groszek, abc i Delikatesy Centrum, niedawno udostępnił im nowatorski pakiet aplikacji i rozwiązań informatycznych, pozwalających w prosty sposób zaplanować promocję i wyszkolić personel.
- Jesteśmy przekonani, że przyszłość marketingu w handlu detalicznym to przyszłość oparta na nowoczesnych technologiach. Mali przedsiębiorcy widzą zmiany zachodzące na rynku i chcę w nich uczestniczyć – mówi Maciej Hojszyk, dyrektor marketingu Eurocash Alkohole.

W ramach kampanii „Detal kontratakuje” spółka promuje P@kę Lidera – zestaw trzech prostych narzędzi informatycznych pozwalających na zwiększenie obrotów w sklepach. Pierwsza z nich, Drinco, to aplikacja przeznaczona zarówno dla sprzedawców, jak i dla konsumentów. Pełni rolę katalogu kuponów rabatowych, które sklepy mogą mobilnie udostępniać do realizacji w swoich punktach sprzedaży. Aplikacja pozwala sklepom w prosty sposób wybierać promocje, do których chciałyby przystąpić w danym czasie. Po włączeniu kuponów przez sklepy, stają się one widoczne dla konsumentów w aplikacji. Za każdy zrealizowany kupon, sklep dodatkowo zarabia. Aplikacja działa na dwóch najpopularniejszych platformach: iOS oraz Android.

Druga z aplikacji, kreator gazetek i plakatów umożliwia właścicielom sklepów samodzielne zaprojektowanie własnej gazetki sklepowej lub plakatu informującego o aktualnych promocjach bądź nowościach. Gotowe szablony graficzne i katalog produktów ze zdjęciami w wysokiej jakości pozwalają szybko złożyć własny materiał, a gotowy projektjest automatycznie przesyłany do drukarni. Po opłaceniu zamówienia, w ciągu kilku dni gotowe ulotki trafiają do sklepu darmową przesyłką kurierską.

Aplikacja PingWin została natomiast stworzona w odpowiedzi na potrzeby detalistów, którzy chcieliby mieć stały dostęp do odpowiednich szkoleń produktowych wspierających doradztwo w wyborze asortymentu alkoholi. PingWin to edukacyjna aplikacja mobilna, dzięki której pracownicy sklepów mogą stać się ekspertami w dziedzinie alkoholi. Forma nauki w postaci kursów i szybkich quizów bardziej przypomina luźną grę niż szkolenie. Dodatkowo sklepy mogą tworzyć własne zespoły i konkurować z innymi punktami sprzedaży.


Grzegorz Morawski
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców

Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)

1 wypowiedzi
ostatnia 27.01.2022
Franczyza, która daje niezależność

No no i tutaj polecę jutrzejszy program Anity Gargas. Redakcjo opamiętajcie się i przestańcie promować reklama i tekstami natywnymi przestępczość zorganizowana....

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2022