Meat&Fit to koncept przeznaczony raczej dla dużych i średnich miast, na pewno powyżej 20 tys. mieszkańców. Można otworzyć go tylko w formie punktu z okienkiem wydawczym lub z miejscami konsumpcyjnymi.
Piątek
04.08.2017
Meat&Fit właśnie otworzyło kolejny lokal – w Tarnowskich Górach. W tym roku sieć ma zamiar jeszcze sporo urosnąć.
 

Obecnie pod marką Meat&Fit działa pięć lokali. W tym roku otwarto już dwa, najnowszy 3 sierpnia w Tarnowskich Górach. I to nie koniec, bo do końca 2017 roku marka ma zamiar podwoić obecną liczbę lokali.
– Mniej więcej za miesiąc otworzymy dwa kolejne lokale, w Pile i Strzegomiu. A do końca roku mamy oprócz tego zaplanowane jeszcze trzy otwarcia – mówi Anna Chmielecka, menedżer ds. franczyzy sieci Meat&Fit.
W menu Meat & Fit znajdują się m.in. burgery z wołowiną, szarpaną wieprzowiną, kurczakiem lub wegetariańskie, frytki z batatów lub belgijskie oraz sałatki, smoothies owocowe i warzywne, soki tłoczone, kawa.
– Trend fit, w który się wpisujemy, jest bardzo popularny wśród Polaków. Poza tym coraz bardziej rośnie świadomość konsumentów – nawet jeśli się nie odchudzają, to coraz bardziej zwracają uwagę na to, co jedzą – uważa Anna Chmielecka.

Meat&Fit to koncept przeznaczony raczej dla dużych i średnich miast, na pewno powyżej 20 tys. mieszkańców. Można otworzyć go tylko w formie punktu z okienkiem wydawczym (wystarczy lokal wielkości 30 m2) lub z miejscami konsumpcyjnymi (lokal powinien mieć powierzchnię min. 50 m2). Kwota inwestycji, według licencjodawcy, waha się między 30 a 60 tys. zł. Są to koszty wyposażenia sali i zakupu niezbędnego sprzętu, nie obejmują jednak remontu lokalu. Opłata licencyjna wynosi 5 tys. zł. Miesięcznie franczyzobiorca musi płacić 350 zł opłaty dla tzw. partnerów zewnętrznych, czyli np. za system operacyjny. Opłata franczyzowa jest naliczana w procentach od obrotu.
Franczyzodawca pomaga przy wyborze lokalizacji, koordynuje wykonanie kompletnego projektu technologicznego gotowego do odbioru przez Sanepid. wspólnie z franczyzobiorcą otwiera lokal i wspiera go w pierwszych dniach działalności. Zapewnienia też m.in. szkolenia, ciągłą logistykę dostaw, około 80 proc. towarów spożywczych, dostęp do artykułów produkowanych na wyłączność dla sieci Meat & Fit, m.in. takich jak: mięso, bułki, sosy, frytki belgijskie, przyprawy.


POPULARNE NA FORUM

Odstąpię restauracje franczyzowa w Krakowie.

Odstąpię restauracje sieci New York Pizza Department w Krakowie. W celu uzyskania bliższych informacji zapraszam do kontaktu: 660440670 lub maciej.grabovski@gmail.com

1 wypowiedzi
ostatnia 10.08.2018
Odsstapie

Odstapię funkcjonująca restauracje z wyposażeniem

1 wypowiedzi
ostatnia 10.08.2018
Opinie Biesiadowo

Tak jak w temacie. Potrzebuje opinii na temat tej firmy

1 wypowiedzi
ostatnia 07.08.2018
Sprzęt do knajpy

Zauważyłem że patelnie gastronomiczne mają teraz mega duże wzięcie, coraz więcej lokali chce się profesjonalnie zaopatrywać w sprzęt grzejący. Jak duża może być...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.08.2018
Strona internetowe dla gastronomii i cateringu

polecam herbate teekanne, najlepszy smak i cena!

41 wypowiedzi
ostatnia 31.07.2018
Gastronomię czeka świetlana przyszłość

Dobrym dostawcą sprzętu do wyposażenia gastronomii i nie tylko jest : [url=http://www.intermarket.com.pl/urzadzenia-fiskalne/drukarki-fiskalne ]intermarket.com.pl - drukarki...

22 wypowiedzi
ostatnia 30.07.2018
Gastronomia. Czy na tym można zarobić? Pomysły

Moim zdaniem jest to fajny pomysł :) Trzeba na pewno wybrać dobrych dostawców :) Ja polecam Rogowskiego, który ma świetne produkty, takie jak na przykład...

95 wypowiedzi
ostatnia 30.07.2018
Miejsce na lokal gastronomiczny

Witam, posiadam ciekawy lokal , który był przygotowany pod gastronomię - restauracja, kawiarnia na parterze, pub lub winiarnia w piwnicy. Całość ma ponad 300 m2 i mieści...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.07.2018