10.08.2017

Nagroda za lojalność

Carrefour zaoferuje wieloletnim franczyzobiorcom remodeling ich sklepów. Co się zmieni w lokalach?

Franczyzobiorcom, którzy mają za sobą wieloletnią współpracę z Carrefour, firma oferuje remodeling placówek. Nowy wystrój sklepów ma być zgodny z oczekiwaniami klientów i najnowszymi trendami. W każdym przypadku przebudowa sklepu jest planowana indywidualnie, z uwzględnieniem potrzeb klientów danej placówki. Dzięki długofalowej współpracy z franczyzobiorcą, Carrefour ma możliwość lepszego poznania klienta i zrozumienia specyfiki danej lokalizacji, również m.in. dzięki narzędziom do analizy wyników sklepu.

Sklep Carrefour na ul. Hożej Fot. Carrefour

Zmiany realizowane w trakcie przebudowy lokalu obejmują m.in.: zmianę ustawienia sklepu oraz nowe meble na działy warzywa i owoce oraz pieczywo, kasy dotykowe, regał na alkohole, w tym specjalny regał na wina oraz boksy kasowe.

Zmiany realizowane w trakcie przebudowy lokalu obejmują m.in.: zmianę ustawienia sklepu oraz nowe meble na działy warzywa i owoce oraz pieczywo, kasy dotykowe, regał na alkohole, w tym specjalny regał na wina oraz boksy kasowe. Odświeżeniu poddane zostanie również wejście. Wprowadzone zostaną także nowe wizualizacje, w tym czarno-białe grafiki, np. z lokalnymi motywami.

Zgodnie z aktualnymi trendami panującymi na rynku firma odsłania też witryny, aby zachęcały klientów do wejścia do środka. Natomiast najbardziej wrażliwe kategorie produktów zostaną doświetlone oświetleniem punktowym.

Całość działań jest planowana wspólnie przez menedżera regionalnego i franczyzobiorcę. Po stronie franczyzobiorcy pozostaje jedynie odświeżenie lokalu. Pozostałe zmiany przejmuje na siebie Carrefour.
Cenimy dobrą współpracę, a naszym priorytetem jest zapewnienie wsparcia dla naszych franczyzobiorców. Kilka lat na rynku detalicznym to okres, w którym wiele może się zmienić, dlatego naszym wieloletnim franczyzobiorcom oferujemy swojego rodzaju bonus w postaci remodelingu sklepu. Dzięki temu franczyzobiorca może skorzystać z najnowszych konceptów wypracowanych przez firmę i unowocześnić swoją placówkę – mówi Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska.

Carrefour Polska stale modernizuje wszystkie posiadane formaty, w tym koncepty sklepów franczyzowych. Pod francuskim szyldem działa w Polsce prawie 900 sklepów w pięciu formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych.