W.KRUK decyduje się na otwarcia wyłącznie w galeriach handlowych. Jednak nie muszą one być zlokalizowane wyłącznie w największych polskich miastach.
Wtorek
03.10.2017
Marka W. KRUK szuka partnerów w mniejszych miastach, liczących poniżej 150 tys. mieszkańców. Ma do zaproponowania konkretne lokalizacje.
 

Sieć W.KRUK obejmuje dziś 107 salonów firmowych. Od niedawna marka rozpoczęła rozwój we franczyzie. W tym roku uruchomiła pierwszy franczyzowy salon w Puławach, w Galerii Zielona. Niedługo ruszy następny, w Siedlcach.
Od kilku lat obserwujemy, że konsumenci nie postrzegają już zakupów u jubilera wyłącznie w charakterze inwestycji lub prezentu na szczególną okazję – mówi Radosław Jakociuk, prezes zarządu W.KRUK. – Biżuterię traktuje się jako modny dodatek, który ma wyróżniać. Tym samym potencjał rynku jubilerskiego w Polsce wciąż rośnie.
Ten rok marka planuje zamknąć liczbą 117 salonów. Docelowo na rynku polskim widzi miejsce dla 150 sklepów firmowych.

W.KRUK decyduje się na otwarcia wyłącznie w galeriach handlowych. Jednak nie muszą one być zlokalizowane wyłącznie w największych polskich miastach. Marka chce pojawiać się również w tych mniejszych.
– Rozmawiamy z partnerami gotowymi otworzyć salon W.KRUK w miastach poniżej 150 tys. mieszkańców. Wiemy, gdzie jest potencjał dla naszego biznesu i jesteśmy gotowi pomóc franczyzobiorcom w poszukiwaniu lokalu i formalnościach. Proponujemy nawet konkretne galerie handlowe, z którymi rozpoczęliśmy negocjacje. W tej chwili oferujemy otwarcie salonu W.KRUK w następujących lokalizacjach: Tychy, Piotrków Trybunalski, Świnoujście i Ostrowiec Świętokrzyski – dodaje Radosław Jakociuk.
Salon nie może mieć mniej niż 50 m2 i musi być zaaranżowany w zgodzie ze standardami marki. Każdy partner otrzymuje projekt aranżacji lokalu oraz wsparcie w realizacji jego wykończenia. Koszt inwestycji to ok. 350 tys. zł. Nie ma opłaty licencyjnej. Szacunkowy zwrot z inwestycji to dwa lata.
Szukamy partnerów z doświadczeniem w prowadzeniu działalności handlowej, najchętniej ze znajomością rynku odzieżowego lub akcesoryjnego segmentu premium – podkreśla prezes zarządu W. KRUK. Warunkiem współpracy są również gwarancje bankowe, czyli stabilność finansowa potencjalnego franczyzobiorcy.
Franczyzodawca zapewnia m.in. szkolenia marketingowe, sprzedażowe, bieżący nadzór regionalnego menedżera sprzedaży. Salon franczyzowy włączony zostaje w ogólnopolski system oprogramowania i korzysta z bieżącego wsparcia działów sprzedaży, logistyki, produktu oraz marketingu. Salony korzystają tez na ogólnopolskich akcjach promocyjnych marki, prowadzonych w różnych mediach. W tym roku ambasadorem W.KRUK została Martyna Wojciechowska.


POPULARNE NA FORUM

Biżuteria zawsze modna

great article, I was very impressed about it, wish you would have stayed next share http://fireboy-watergirl.com

72 wypowiedzi
ostatnia 20.08.2018
Biżuteria zawsze modna

great article, I was very impressed about it, wish you would have stayed next share http://fireboy-watergirl.com

72 wypowiedzi
ostatnia 20.08.2018
Biżuteria zawsze modna

great article, I was very impressed about it, wish you would have stayed next share http://fireboy-watergirl.com

72 wypowiedzi
ostatnia 20.08.2018
Paznokcie w natarciu

Słyszałem, że popularne jest zdobienie paznokci . Istnieją różne techniki i sposoby zdobienia, które można stosować samodzielnie.

26 wypowiedzi
ostatnia 16.08.2018
Polacy lubią prezenty

Ja tam lubię wręczać prezenty :) Cieszy mnie jak ktoś jest zadowolony z podarku. Ostatnio nawet zaczęłam przywiązywać większą wagę do opakowania prezentu i często...

18 wypowiedzi
ostatnia 13.08.2018
Firma na wyspie

Zacznę to robić. Mam nadzieję, że nadal będziesz mógł wnosić swoje talenty w tej dziedzinie. Dziękuję Ci. cool math games

3 wypowiedzi
ostatnia 13.08.2018
Firma na wyspie

Prosze przeczytac opinie ich wlasnych pracownikow na Go Work .Franczyz nic lepiej nie traktuja.

3 wypowiedzi
ostatnia 07.08.2018
Firma na wyspie

Witam, Pani Agnieszka ,bardzo dobrze ominela wszystkie informacje wazne dla franczyzobiorcy. Po pierwsze w lepszych lokalizacjach otwiera firma swoje stoiska.Po drugie bardzo...

3 wypowiedzi
ostatnia 07.08.2018