Wyjściowa cena detaliczna serum bądź kremu ze śluzu ślimaka to 289 zł. Franczyzobiorca może liczyć na marże rzędu 30-40 proc.
Wtorek
10.10.2017
Pomagali franczyzobiorcom w zakładaniu hodowli ślimaków, teraz ruszają z nowym konceptem. Równie nietypowym.
 

Biznes Polish Snail Holding rozwija się. I to wcale nie w ślimaczym tempie. Właściciele firmy specjalizującej się w hodowli i sprzedaży ślimaków właśnie wprowadzają na rynek nową markę. Molluscoo to linia kosmetyków na bazie śluzu ślimaka.
– Zdecydowaliśmy się zająć kosmetyką ze względu na właściwości, jakie posiada śluz ślimaka. Zawarte w nim mikroelementy przyspieszają regenerację tkanek, nawilżają i zwiększają elastyczność skóry – tłumaczy Ireneusz Bednarczyk, dyrektor handlowy PSH. Zaznacza, że o ile „ślimakopochodne” kosmetyki wciąż stanowią dość egzotyczny produkt w Polsce i Europie, to w Azji cieszą się sporą popularnością. Dlatego chcą być w czołówce tych, którzy zaszczepią nowy trend na naszym rynku.
– Stworzyliśmy pierwszy w Polsce zakład poboru i filtracji śluzu, na bazie którego wyrabiane są nasze kosmetyki. Co ważne, w procesie produkcji ślimaki nie są zabijane, a po wykorzystaniu trafiają z powrotem do hodowli – dodaje Ireneusz Bednarczyk.

Wraz z nową linią produktową PSH uruchamia również nowy koncept partnerski. Chce nawiązać współpracę z dermokonsultantami, których rolą będzie poszukiwanie klientów i sprzedaż nietypowych specyfików.
– Partnerzy zostaną przeszkoleni w zakresie technik sprzedażowych i wiedzy na temat produktów. Pozostawiamy im jednak dowolność w zakresie tego, jak chcą prowadzić swój biznes i do kogo chcą skierować swe kroki jako dermokonsultanci. Mogą udać się do klientów indywidualnych bądź proponować je placówkom SPA i gabinetom kosmetycznym. Jeśli natomiast ktoś prowadzi już własny biznes związany z handlem kosmetykami, to może nasze produkty potraktować jako uzupełnienie dotychczasowej oferty – mówi franczyzodawca.

Koszt pakietu startowego wynosi 500 zł. Obejmuje on podstawowy zestaw kosmetyków, testerów i próbek, a także ulotki. Rozpoczęcie działalności będzie wymagało jednak nieco większych nakładów, bo przystępujący do sieci konsultant musi kupić pakiet 10 kosmetyków o wartości 2,5 tys. zł.
– Wyjściowa cena detaliczna serum bądź kremu to 289 zł. Franczyzobiorca może liczyć na marże rzędu 30-40 proc. – mówi Ireneusz Bednarczyk.

Pod szyldem Molluscoo działają już pierwsi dermokonsultanci. Franczyzodawca nie podaje konkretnej liczby partnerów, z którymi chciałby nawiązać współpracę potencjał sieci określi rynek. Tłumaczy też, że na razie nie rozważa tworzenia stacjonarnych sklepów.
– Nasze kosmetyki pozycjonują się w segmencie premium, choć nie jest to absolutnie najwyższa półka cenowa. Zdecydowaliśmy się na taką formę dystrybucji między innymi dlatego, by podkreślić ich wyjątkowość poprzez ograniczoną dostępność – mówi Ireneusz Bednarczyk. – Poza tym dopiero zaczynamy działalność w branży kosmetycznej i chcemy sprawdzić, jak nasz produkt przyjmie się wśród klientów.

Zatem konsultanci mają przetrzeć rynkowe szlaki. Jednak ci, którym się powiedzie, mogą liczyć na to, że sami staną na czele ekspansji w poszczególnych regionach. Właściciel marki rozważa bowiem budowę struktury, w ramach której powierzy partnerom rozwój lokalnych sieci sprzedaży.


POPULARNE NA FORUM

Golden Rose - dystrybutor kosmetyków

Witam serdecznie, Mam pytanie czy ktoś coś słyszał nowego o Franczyzie z Golden Rose ? Jakieś nowe plusy ? Jakieś minusy ? Może mógłby ktoś ze mną pogadać nie...

15 wypowiedzi
ostatnia 24.06.2018
Inwestycja w srebro - czy warto?

Ja inwestuje w wex i ltc da się na tym sporo zarobić jestem bardzo zadowolony z współpracy z https://www.perfectvoucher.net

64 wypowiedzi
ostatnia 21.06.2018
Biznes dla kobiet od kobiet

Hej. Wiele kobiet kupuje biustonosze na 'bazarku', często nawet nie przymierzając, tylko kupują 'na oko'. Przez to, często biustonosz jest źle dobrany, zazwyczaj za mały...

1 wypowiedzi
ostatnia 21.06.2018
Biustonosze i inna bielizna

Hej. Wiele kobiet kupuje biustonosze na 'bazarku', często nawet nie przymierzając, tylko kupują 'na oko'. Przez to, często biustonosz jest źle dobrany, zazwyczaj za mały...

1 wypowiedzi
ostatnia 21.06.2018
Biżuteria zawsze modna

Jak szukacie dobrej wyceny biżuterii to zapraszam http://www.pollabo.pl/

68 wypowiedzi
ostatnia 20.06.2018
Mydlarnia dla męża i żony

To może być bardzo ryzykowny biznes. Nie chciałbym konkurować z takim Rossmanem. ____________________________ Prace dyplomowe z kosmetologii i nie tylko

6 wypowiedzi
ostatnia 18.06.2018
Zastanawiam się nad Organique...

Pierwsze słyszę o tej firmie. Trzeba to wszystko dobrze skalkulować. ________________________ Pisanie magisterskich prac z kosmetologii

2 wypowiedzi
ostatnia 18.06.2018
Perfumy na mililitry

Popularyzacja internetu i penetracja Rossmana sprawia, że bardzo ciężko jest w takim biznesie dojść do wielkich pieniędzy. _______________________ Kosmetologia - pisanie...

81 wypowiedzi
ostatnia 18.06.2018