Własna pizzeria w znanej amerykańskiej sieci

Papa John’s, jeden ze światowych liderów w produkcji i dostawie pizzy, wchodzi do Polski i stwarza możliwości franczyzy dla przedsiębiorców nad Wisłą.
 

Jest właścicielem sławnych na całym świecie pizzerii spod marki Papa John’s, trzecim graczem na światowym rynku w kategorii pizzy i numerem jeden pod względem jakości, co wynika bezpośrednio z misji i strategii firmy, której motto brzmi: „Lepsze składniki. Lepsza pizza”. Nawet po upływie 30 lat to właśnie dążenie do bycia najlepszym wyróżnia Papa John’s spośród innych pizzerii sieciowych.Plan ekspansji na Polskę rysuje się z prawdziwym rozmachem – firma chce otworzyć ponad 20 lokali franczyzowych. Kto poszukuje dobrego biznesu opartego na franczyzie, powinien rozważyć współpracę z jednym z największych głównych franczyzobiorcą, rozwijającym sieć Papa John’s w Rosji i krajach Wspólnoty Niepodległych Państw – firmą PJ Western.

Papa John’s jest niezmiennie liderem w kategorii pizzy, jeśli chodzi o jakość i święci triumfy w kolejnych rankingach konsumenckich. Zgodnie z Amerykańskim Wskaźnikiem Satysfakcji Klienta (ACSI) z roku 2017, Papa John zajęła pierwsze miejsce wśród marek pizzerii QSR w kategorii zadowolenia klienta i jakości produktu. Już po raz szesnasty w ciągu minionych 18 lat, sieć pizzerii z Louisville prowadzi w rankingu zadowolenia konsumentów. Ranking 16th ACSI jest bezprecedensowy w kategorii restauracji i wzmacnia pozycję lidera Papa John’s w dziedzinie jakości. Dodatkowo sieć Papa John’s została wybrana jako Marka Roku w kategorii Pizza w rankingu Harris Poll EquiTrend w 2017 roku.

Papa John’s jest liderem technologii i obsługi klienta. Jako jedna z pierwszych wprowadziła innowacyjne rozwiązania cyfrowe, aby uprościć proces składania zamówień. Zamówienia składane przez Internet oraz inne urządzenia mobilne stanowią ponad połowę całkowitej sprzedaży w ramach sieci (zamówienia z dostawą i na wynos). To przełowomowy sukces firmy działającej w tym segmencie.

Obecnie istnieje ponad 5 tys. restauracji Papa John’s - 3,5 tys. w Stanach Zjednoczonych i 1,6 tys. w 44 krajach na całym świecie, m. in. w Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Chinach, Wenezueli, Egipcie, Arabii Saudyjskiej, Francji, Hiszpanii, Holandii i Turcji. Amerykańska spółka z powodzeniem rozwija swój biznes również w Rosji i na Białorusi - gdzie pizzerie spod znaku Papa John’s zyskały ogromną popularność. Teraz kolej na ekspansję koncernu na polskim rynku, na którym nie bez znaczenia jest fakt, że Polacy uwielbiają pizzę – to wybór 81% naszych rodaków, wg Raportu Rynek Gastronomiczny 2017, a system franczyzowy w naszym kraju jest bardzo popularny, zwłaszcza wśród małych polskich firm rodzinnych. Warto podkreślić również fakt, że mimo dużej konkurencji na rynku gastronomii, popyt na usługi gastronomiczne będzie w naszym kraju dynamicznie rósł – według analityków rynkowych coraz więcej Polaków będzie decydować się na stołowanie się poza domem lub w domu, ale bez samodzielnego gotowania.

Papa John’s to ilustracja prawdziwego American dream. Legendarny John Schnatter, założyciel Papa John’s, w wieku 15 lat zaczął pracować w lokalnej pizzerii, w której przeszedł wszystkie szczeble doświadczenia - od zmywania naczyń do pieczenia pizzy. Wykorzystał je później w dość niecodziennych okolicznościach, kiedy to przyszło mu ratować od bankructwa rodzinny biznes –tawernę swojego ojca. Sprzedał ukochany samochód - Chevrolet Camaro Z28 z 1971 roku, a za uzyskane w ten sposób pieniądze kupił używany sprzęt i na zapleczu baru, zaczął piec pizzę według własnego przepisu, nastawionego głównie na jakość – używając świeżego, niemrożonego ciasta, oryginalnego włoskiego sera, świeżo krojonych dodatków i sosu pomidorowego. W 1984 roku otworzył pierwszą restaurację Papa John’s w Jeffersonville w stanie Indiana i nie tylko uratował rodzinny biznes, ale zrealizował swoje wieloletnie marzenie – stworzenie sieci pizzerii, w których najważniejsza jest wysoka jakość oferowanych produktów.​

200 000 USD minimum*

Koszt inwestycji związanej z przygotowaniem 1 restauracji „pod klucz”

35 000 USD

Opłata ryczałtowa

6%

Miesięczna opłata licencyjna

3,5%

Miesięczna oplata marketingowa

Od 2 do 4 lat*

Okres zwrotu inwestycji dla 1 restauracji

*kwota inwestycji zależna od warunków technicznych lokalizacji

**okres zwrotu inwestycji zależny od zysków restauracji

Coroczny wzrost przychodów

Jak zostać franczyzobiorcą restauracji Papa John’s

KROK 1

Wypełnienie ankiety franczyzowej

KROK 2

Zapoznanie się z przedstawicielem firmy Papa John’s

KROK 3

Przekazanie dodatkowych informacji o franczyzobiorcy i jego finansowej sytuacji (na życzenie)

KROK 4

Wizyta orientacyjna przedstawiciela firmy w mieście franczyzobiorcy, analiza rynku

KROK 5

Uzgodnienie modeli biznesowych dla rynku franczyzobiorcy i harmonogramu rozwoju

KROK 6

Podpisanie umowy franczyzowej

KROK 7

Wybór i uzgodnienie lokalizacji

KROK 8

Budowa restauracji i zakup wyposażenia

KROK 9

Rekrutacja personelu i szkolenie

KROK 10

Otwarcie restauracji


Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Papa Johns.
Dowiedz się więcej
Dane kontaktowe
Dane kontaktowe
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
If you see this, leave this form field blank