27.11.2017

Biznes na dodatek

Ship Center chce współpracować z właścicielami punktów usługowych. Na inwestycję trzeba mieć co najmniej 8,9 tys. zł.

Właściciele placówek marki Ship Center kierują swoje usługi zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców. W ofercie mają wysyłki kurierskie, transport palet, szeroko pojęte usługi poligraficzne oraz produkcję pieczątek. Obecnie franczyzodawca wprowadza nową ofertę, tzw. Parcel Shop. Umożliwi ona dołączenie do sieci wielu przedsiębiorcom, którzy chcą poszerzyć ofertę o usługi kurierskie.

Placówka Ship Center Fot. Ship Center

Franczyzobiorca Ship Center musi też znaleźć lokal o powierzchni co najmniej 20 m2, najlepiej na parterze. Franczyzodawca dysponuje bazą wolnych dostępnych lokali w wielu miastach.

W zależności od wybranego rodzaju współpracy kwota inwestycji w biznes waha się od 8,9 tys. zł do 19,9 tys. zł. Opłata bieżącą wynosi 299 zł.
– Przez pierwsze sześć miesięcy nasi franczyzobiorcy są z zwolnienie z konieczności jej opłacania. Dzięki temu szybciej mogą osiągnąć rentowność. W przeciwieństwie do naszej konkurencji nie pobieramy też od naszych partnerów prowizji od sprzedaży. U nas zasady współpracy są przejrzyste. Zarobek franczyzobiorcy to różnica między ceną zakupu i sprzedaży produktu – mówi Kamil Janowski, współwłaściciel Ship Center.

Franczyzodawca nie pobiera opłat na fundusz reklamowy. Za marketing ogólnopolski odpowiedzialna jest centrala firmy, a za lokalny odpowiada franczyzobiorca.
– Zwrotu z inwestycji można spodziewać się po 6-12 miesiącach. Ale zdarzały się i takie sytuacje, że nastąpił on już po 2-3 miesiącach – mówi Kamil Janowski.

Franczyzobiorca musi też znaleźć lokal o powierzchni co najmniej 20 m2, najlepiej na parterze. Franczyzodawca dysponuje bazą wolnych dostępnych lokali w wielu miastach. Obecnie sieć Ship Center liczy 60 placówek, tylko jedna należy do franczyzobiorcy. Pierwsza placówka franczyzowa została otwarta w 2014 roku w Gliwicach i działa do dzisiaj.