Biznes dla dojrzałych
Od lutego 2017 roku Kolporter prowadzi specjalny program, skierowany do osób powyżej 50 roku życia. W tej grupie wiekowej wszyscy chętni do prowadzenia saloniku prasowego mogą liczyć na szereg dodatkowych ułatwień – m.in.: kurs obsługi komputera, wsparcie w założeniu działalności gospodarczej, pomoc w jej prowadzeniu, a także znalezieniu współpracowników. Zanim rozpoczną samodzielnie pracę odbywają także staż w działającym saloniku.
– Program cieszy się sporym zainteresowaniem, mamy dużo zgłoszeń i próśb o dodatkowe informacje m.in. od osób, które przeszły na wcześniejsze emerytury, ale nadal chcą być aktywne. Staramy się ułatwić im przyszłą pracę i tak do niej przygotować, aby po cyklu szkoleń mogły od razu samodzielnie poprowadzić salonik. Nasi partnerzy „50+” chwalą sobie przede wszystkim łatwość nawiązania współpracy – nie wymagamy wkładu własnego, a wszelkie formalności są ograniczone do minimum. Oczywiście kluczowe znaczenie ma fakt uzyskania pewnego źródła dodatkowych dochodów – gwarantujemy wynagrodzenie podstawowe i atrakcyjny system prowizji – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
Teresa Serwata, która prowadzi salonik prasowy w Kielcach, opowiada, że do rozpoczęcia działalności namówiła ją siostra.
– Była już wówczas na emeryturze, a i ja powoli zbliżałam się do wieku emerytalnego, więc szukałam jakiegoś zajęcia. Postanowiłyśmy spróbować. Przez pięć lat prowadziłyśmy salonik same, a Kolporter dostarczał nam tylko prasę. To było trudne wyzwanie. Trzeba było pamiętać o zatowarowaniu, wszystko samemu rozliczać, obsługiwać klientów, pilnować terminów. Gdy Kolporter zaproponował nam przejście na system partnerski nie wahałyśmy się. Miałyśmy zaufanie do firmy. Przejście wiązało się z licznymi udogodnieniami, uproszczeniem i wyeliminowaniem niektórych zadań. Pracy jest sporo, jednak w każdej chwili można liczyć na pomoc pracowników Kolportera, dzięki czemu najgorsze problemy są szybko rozwiązywane. Nie żałuję swojej decyzji, choć handel był dla mnie zupełną nowością – mówi Teresa Serwata.
Otwarcie własnego saloniku Kolportera na licencji nie wymaga poniesienia żadnych kosztów po stronie partnera – całość wydatków związanych z umeblowaniem i zaopatrzeniem punktu pokrywa operator sieci. Franczyzodawca z reguły wybiera również lokalizację placówki. Do partnera należy natomiast założenie działalności gospodarczej, a także zapewnienie obsady potrzebnej do prawidłowego funkcjonowania saloniku. Franczyzobiorca jest też zobowiązany do regularnego wpłacania utargów.
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Już 15 i 16 marca na Targach Franczyza na PGE Narodowym pojawi się mniej więcej 50 wystawców. Wśród nich firmy z branży spożywczej.
Sieć sklepów Stokrotka oferuje wsparcie franczyzobiorcom w wysokości do 1 mln zł. Franczyzodawca szuka obecnie partnerów przede wszystkim na Podkarpaciu.
Ci, których interesuje otwarcie własnego sklepu spożywczego mają okazję bliższego poznania franczyzy sieci Intermarché. Już 8 lutego marka zaprasza na bezpłatny webinar.
Kiryla Valadkievych pochodzi z Białorusi, a w Polsce mieszka od trzech lat. Najpierw pracował w firmie budowlanej, potem kurierskiej. Aż w końcu zdecydował się na franczyzę.
Paulina Krajewska, podejmując pracę w sklepie Stokrotka, nie spodziewała się, że kiedyś zostanie jego franczyzobiorczynią. Przyjęła życiowe wyzwanie. Jak ocenia swoją decyzję?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Decydując się na własną firmę, mamy do wyboru dwie drogi – zbudować ją od podstaw lub zainwestować w sprawdzony pomysł na biznes. Właśnie nadarza się idealna okazja, żeby skorzystać z drugiego rozwiązania, bowiem 15-16 marca na PGE Narodowym odbędą się Targi Franczyza.
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Bez względu na to czy na inwestycję we własną firmę masz kilka, czy kilkaset tysięcy złotych, na Targach Franczyza znajdziesz biznes na miarę grubości swojego portfela.
Czy zielona energia to moda, ideologia czy szansa na zarobienie dużych pieniędzy? Piotr Markowski z Corab SA wyjaśnia, w które biznesy z branży OZE warto inwestować.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców
Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)
Franczyza, która daje niezależność
No no i tutaj polecę jutrzejszy program Anity Gargas. Redakcjo opamiętajcie się i przestańcie promować reklama i tekstami natywnymi przestępczość zorganizowana....
Poznaj franczyzę Intermarché
Wow Szanowna Redakcja zdaję się kontynuować wspieranie przestępczości zorganizowanej. Polecam jutrzejszy program Anity Gargas. Jakie będzie stanowisko POF? Mydlenie oczu...
Empik - jakieś doświadczenia?
Czy ktoś ma aktualną wiedzę w temacie prowadzenia salonu partnerskiego Empiku ?