Oferta dla dzieci, franczyza dla dorosłych

Firma zapewnia przyszłym franczyzobiorcom pomoc nie tylko przy otwarciu sklepu, ale również przy wyszukaniu odpowiedniego lokalu, badaniu atrakcyjności lokalizacji i negocjacjach umowy najmu.
Środa
27.12.2017
W nadchodzącym roku sieć Kanz ma zamiar otworzyć co najmniej pięć nowych sklepów. Ile trzeba mieć na inwestycję?
 

Sieć sprzedająca odzież dziecięcą liczy w tej chwili 25 sklepów. Najnowsze, czyli te otwarte w 2017 roku, powstały m.in. w warszawskich centrach handlowych Reduta i Galeria Północna, w centrum handlowym Janki oraz w przyulicznych lokalizacjach na warszawskim Wilanowie i w Zawierciu. Oprócz tego w tym roku działały także sklepy sezonowe nad morzem.
– W 2018 roku zamierzamy otworzyć przynajmniej pięć nowych salonów franczyzowych – zapowiada Zbigniew Zając, dyrektor zarządzający marki Kanz. – Ponownie uruchomimy też na lato nasze sklepy sezonowe.

Kanz preferuje lokalizacje w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Firma zapewnia przyszłym franczyzobiorcom pomoc nie tylko przy otwarciu sklepu, ale również przy wyszukaniu odpowiedniego lokalu, badaniu atrakcyjności lokalizacji i negocjacjach umowy najmu. Franczyzodawca zapewnia, że inwestycja w sklep z odzieżą dziecięcą nie jest wysoka.
– Jeśli mamy do czynienia z lokalem wielkosci 70-80 m2, w stanie deweloperskim, to będzie to wydatek wysokości maksimum 50 tys. zł – informuje Zbigniew Zając. – Jeżeli natomiast lokal wymaga mniejszych prac, np. tylko pomalowania i zakupu mebli, to wystarczy połowa tej kwoty.
Wstępna opłata licencyjna wynosi 5 tys. zł. Jeśli mamy do czynienia z lokalem przy ulicy, zawiera się w niej także projekt wyposażenia wnętrza. Jeżeli sklep mieści się w galerii handlowej, projekt jest dodatkowo płatny. Partner dostaje towar w depozyt, nie musi więc płacić za zatowarowanie. Franczyzodawca wymaga zabezpieczenia powierzonej do sprzedaży odzieży (może to być np. wpłata określonej kwoty w depozyt albo gwarancja bankowa). Średni czas zwrotu z inwestycji wynosi około 12-18 miesięcy.
– W nadchodzącym roku zamierzamy pracować również nad zwiększeniem rozpoznawalności marki Kanz w Polsce – mówi Zbigniew Zając. – Nawiązaliśmy np. współpracę z TVP ABC, nasze spoty reklamowe będą emitowane m.in. przed i po wieczorynce. Planujemy także wprowadzić do naszych sklepów nową światową markę odzieży dziecięcej.


POPULARNE NA FORUM

Wójcik Fashion chyli się ku końcowi?

Tak to już jest. Ciuchy w Polsce strasznie ciężko sprzedać. ________________ Prace inżynierskie z informatyki

2 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
5 -10- 15 wypowiedziała wszystkie umowy

Niezłe numery z tym sklepem. _________________________ Prace dyplomowe z informatyki

9 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
Wójcik Fashion chyli się ku końcowi?

Przed zakupem ubrań warto odwiedzić stronkę z różnymi promocjami https://promocje-okazje.pl

2 wypowiedzi
ostatnia 17.04.2018
Wydawanie książek dla dzieci – bajeczny interes

Ja z kolei kilka lat temu postanowiłem pójść w niszę i założyłem wraz z żoną wydawnictwo regionalne, wydające książki w języku kaszubskim i języku śląskim,...

60 wypowiedzi
ostatnia 23.03.2018
Centra handlowe na celowniku

A ja z kolei jestem ciekawa, jak polskie społeczeństwo zareaguje na zakaz handlu w kontekście zbliżających się świąt wielkanocnych. Dla mnie mie ma to większej...

4 wypowiedzi
ostatnia 23.03.2018
Centra handlowe na celowniku

To może być strasznie ryzykowny biznes. Ciuchy w Polsce sprzedają cię coraz gorzej._______________________________Dyplomowe prace

4 wypowiedzi
ostatnia 20.03.2018
NOWA SIEĆ czy ma sens na BABY BOOM

To może być ciekawy biznes.___________________________________Pisanie prac magisterskich  - ogłoszenia

3 wypowiedzi
ostatnia 20.03.2018
Współpraca ze sklepami 5.10.15 ubranie dziecięce

Polskę czeka zapaść demograficzna i takie biznesy to jest po prostu szaleństwo.__________________________pisaniepracmagisterskichogloszenia.katowice.pl

24 wypowiedzi
ostatnia 20.03.2018
zobacz więcej na forum