Wegańskie burgery przyciągną nowych klientów?

Bistro Meat&Fit można otworzyć zarówno w galerii handlowej, jak i w lokalu przyulicznym. Należy liczyć się z inwestycją rzędu 60-70 tys. zł netto.
Poniedziałek
08.01.2018
Meat&Fit chce w tym roku zwiększyć liczbę lokali przynajmniej czterokrotnie. W zdobywaniu klientów ma pomóc m.in. poszerzenie menu.
 

Meta&Fit to sieć bistro, serwujących m.in. burgery, sandwiche, sałatki, smoothies, soki. Rok 2017 marka zamknęła liczbą ośmiu lokali. Na najbliższe 12 miesięcy ma bardzo ambitne plany.
– Zamierzamy otworzyć minimum 24 nowe lokale. Pierwszy z nich ruszy już w przyszłym tygodniu w Kłodzku – zapowiada Łukasz Błażejewski, dyrektor ds. franczyzy Meat & Fit. – Kolejne otwarcia mamy zaplanowane m.in. w Krakowie, Wrocławiu, Częstochowie, Warszawie, Złotoryi, Sochaczewie.

Firma szuka partnerów do współpracy w miastach liczących co najmniej 20 tys. mieszkańców. Bistro można otworzyć zarówno w galerii handlowej, jak i w lokalu przyulicznym. Należy liczyć się z inwestycją rzędu 60-70 tys. zł netto (w przypadku lokalu po innej działalności gastronomicznej). W tę kwotę wliczony jest już niezbędny sprzęt (który można też wziąć np. w leasing, co obniży kwotę inwestycji).
Podążając za rynkowymi trendami, Meat&Fit postanowił niedawno poszerzyć swoją dotychczasową ofertę o dania wegańskie.
– Obserwując panujący od jakiegoś czasu wśród konsumentów trend ograniczania spożycia mięsa, lub nawet całkowitego wyeliminowania go z diety, postanowiliśmy przygotować ofertę również dla tej grupy gości – mówi Łukasz Błażejewski. – Do niedawna mieliśmy w menu linię burgerów wegetariańskich, a teraz wprowadziliśmy pozycje w 100 proc. wegańskie. Pomocy i konsultacji przy opracowaniu tej oferty udzieliły nam m.in. Polskie Stowarzyszenie Wegańskie, Otwarte Klatki. Przeprowadziliśmy konkurs na stworzenie kompozycji wegańskich burgerów i ze 174 zgłoszeń wybraliśmy dziewięć najlepszych. Można śmiało powiedzieć, że wegańską część menu w Meat & Fit stworzyli sami weganie.

Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 3 tys. zł. Bieżąca miesięczna opłata franczyzowa liczona jest w procentach od obrotu. Licencjodawca m.in. pomaga w wyborze lokalizacji i przygotowaniu projektu technologicznego dla bistro, zapewnia szkolenia dla franczyzobiorców i personelu, pomaga w otwarciu a przez cały okres współpracy zapewnia wsparcie regionalnego opiekuna punktów gastronomicznych.


POPULARNE NA FORUM

Zdrowo i Zielono

kontynuując wątek zapraszam również na ciekawy blog o zdrowej żywności gdzie znajdziecie wiele fit przepisów

9 wypowiedzi
ostatnia 12.10.2018
Zdrowo i Zielono

W ostatnim czasie bardzo popularne zrobiły się zdrowe przekąski oraz lunch który można bez problemów zabrać np. do pracy. Wymieniono już tu kilka stron a ja dorzucam...

9 wypowiedzi
ostatnia 12.10.2018
Franczyza 7Street - jakie opinie?

watches for men -- mens watches -- womens watches

4 wypowiedzi
ostatnia 11.10.2018
Piec do pizzy - jaki wybrać ?

jeżeli poszukujesz naprawdę dobrego pieca do pizzy zapraszam do kontaktu z zespołem gastrro.pl doradzą i przygotują ciekawą ofertę. Pieców jest tak dużo, że trzeba...

56 wypowiedzi
ostatnia 10.10.2018
Dobre miejsce na pizzerię

A jak uważacie są w okolicy jakieś dobre firmy które wykonują cięcie stali (https://gomar.org.pl/) ?

2 wypowiedzi
ostatnia 09.10.2018
Franczyza 7Street - jakie opinie?

Nie wiem czy to na tyle znana marka, że warto. Osobiście nie słyszałem. Widzę, w mapach Google https://maps.google.com, że głównie są w Warszawie. Ja szukałem tutaj...

4 wypowiedzi
ostatnia 08.10.2018
Catering dietetyczny Na Zdrowie - opłacalna inwestycja?

Temat opłacalny jak najbardziej, coraz więcej ludzi jednocześnie chce dobrze wyglądać i jednocześnie dużo pracuje, przez co niema czasu na robienie posiłków w domu....

53 wypowiedzi
ostatnia 03.10.2018
Lodziarnie Lody Przygoda - ktoś współpracuje?

Nie polecam współpracy z Lody Przygoda. Jeśli nie chcesz stracić kasy, to uważaj na tych byznesmenuf.

9 wypowiedzi
ostatnia 02.10.2018