- W nieco ponad dwa lata działalności na rynku otworzyliśmy ponad 150 placówek franczyzowych - mówi Bartosz Chytła, pierwszy wiceprezes zarządu, dyrektor ds. handlowych Nest Banku.
Sobota
27.01.2018
W perspektywie kilku najbliższych lat mocno skupimy się na dalszym rozwoju naszej sieci – mówi Bartosz Chytła, pierwszy wiceprezes zarządu, dyrektor ds. handlowych Nest Banku.
 

Jaka jest strategia Nest Banku na najbliższe lata?
Jednym z podstawowych elementów naszej strategii jest zwiększanie widoczności Nest Banku w regionach i dostępności naszej oferty w całej Polsce. Zamysł ten konsekwentnie realizujemy, co widać po tempie rozwoju naszej sieci - w nieco ponad dwa lata działalności na rynku otworzyliśmy ponad 150 placówek franczyzowych. Ale to dopiero początek. W perspektywie kilku najbliższych lat mocno skupimy się na dalszym rozwoju naszej sieci, zwłaszcza placówek partnerskich.

Dlaczego bank tak mocno postawił na franczyzę?
Ponieważ wiemy, jak ważne dla rozwijania biznesu jest zaangażowanie w życie lokalnych społeczności i bliskie więzi w małych miejscowościach. Te kompetencje są w rękach lokalnych przedsiębiorców – naszych obecnych i przyszłych partnerów. Na tym polega siła franczyzy. Dlatego przedsiębiorcom działającym w regionach dajemy bardzo dobre warunki rozwijania własnego biznesu pod naszym szyldem.

Jakie to warunki?
W dużym skrócie to bezpieczeństwo i komfort w rozwijaniu biznesu oraz profesjonalne narzędzia do obsługi klienta w placówce i poza nią. Planujemy też włączanie do oferty kolejnych produktów, inwestujemy również w aplikację sprzedażową. Chcemy, żeby razem z nami pod skrzydłami Nest Banku nasi franczyzobiorcy budowali bank pierwszego wyboru dla polskich konsumentów i małych firm.

Czy to znaczy, że właściciel nieprędko sprzeda Nest Bank?
Nasz inwestor, fundusz AnaCap działa wyłącznie w sektorze usług finansowych i co do zasady inwestuje długoterminowo. Obserwacja innych banków, w które zaangażowany jest AnaCap potwierdza tę zasadę. Fundusz AnaCap bardzo mocno wspiera nas w realizacji strategii rozwoju banku. W perspektywie najbliższych lat będzie umacniał pozycję marki Nest Bank na naszym rynku. Jego długoterminowym celem jest systematyczne podnoszenie wartości banku poprzez budowanie jego konkurencyjnej oferty i silnej obecności w regionach. Jesteśmy na początku drogi do realizacji naszych celów, mamy skuteczny plan działania i dajemy z siebie wiele, aby pod naszym szyldem franczyzobiorcy budowali stabilne i prężnie rozwijające się biznesy.

Rozmawiał Łukasz Michalak


POPULARNE NA FORUM

założenie Franczyzy banku

Szanowny Panie, Zysk Partnera zależy od wolumenu kredytów, które udzieli on w danym miesiącu rozliczeniowym. Każdy produkt ma swoją podstawową tabelę prowizyjną,...

8 wypowiedzi
ostatnia 16.10.2018
Firma pożyczkowa

Jeśli jest się świadomym tego, co się robi to nie widzę najmniejszych przeszkód, aby nie brać w ogóle pożyczki. Niektórym to może się naprawdę przydać :)...

69 wypowiedzi
ostatnia 16.10.2018
Pośrednictwo kredytowe - z którą firmą podjąć współpracę?

I z zakończeniem kolejnych rozliczeń znów miło nam poinformować że kampania https://sprintmoney.pl ma 100% zatwierdzonych wniosków pozyskanych przez naszych...

125 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2018
Firma pożyczkowa

Sprawdź to https://chwillowki.pl/

69 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2018
Firma pożyczkowa

Najlepsze chwilówki znajdziesz na https://chwillowki.pl

69 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2018
Biuro rachunkowe

Ja korzystam z biura rachunkowego KOF http://www.koflublin.pl/ i jestem bardzo zadowolona. Wszystkim zajmują się profesjonalnie i na czas. Dzięki nim mogę skupić się na...

114 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2018
RODO i ochrona danych.

Pytanie do osób zorientowanych czy tego typu wzory będą odpowiednie -...

1 wypowiedzi
ostatnia 13.10.2018
Pilnie potrzebują pieniędzy, aby wyjść z długów?

NAJLEPSZY DOSTĘPNY SPOSÓB NA WOLNOŚĆ FINANSOWĄ {upstoxfunding@yahoo.com} Szukasz wolności finansowej? Czy masz dług, potrzebujesz pożyczki, aby rozpocząć nowy biznes?...

172 wypowiedzi
ostatnia 13.10.2018