Plaza Rzeszów, Galeria Vivo w Krośnie, Galeria Amber w Kaliszu czy Galeria Neptun w Starogardzie Gdańskiem – to ostatnio otwarte pizzerie pod szyldem Telepizzy.
Wtorek
30.01.2018
Telepizza planuje otwierać franczyzowe pizzerie również w centrach handlowych. Do niedawna stawiała wyłącznie na lokale przy ulicach.
 

Plaza Rzeszów, Galeria Vivo w Krośnie, Galeria Amber w Kaliszu czy Galeria Neptun w Starogardzie Gdańskiem to ostatnio otwarte pizzerie pod szyldem Telepizzy. Na razie wszystkie te lokale są własnością franczyzodawcy, ale rozważane już jest otwieranie placówek licencyjnych w takich właśnie lokalizacjach.

Kierunek rozwoju jest jak najbardziej właściwy. Najważniejszą rzeczą jest odpowiednie dobranie struktury kosztów i właściwa ocena potencjału lokalizacji, tak aby możliwość dostawy była wartością dodaną. Wszystkie nowo otwarte placówki bardzo dobrze się rozwijają. Jesteśmy pewni, że tak samo będzie w przypadku pizzerii licencyjnych. Być może w kolejnych galeriach placówki Telepizzy poprowadzą już franczyzobiorcy. Koszt inwestycji w placówkę licencyjną wynosi ok. 250 tys. zł – mówi Leszek Nowak, menedżer ds. rozwoju Telepizza Poland.

Nowo otwarte punkty Telepizza działają w popularnych strefach food court. Goście mogą zjeść pizzę na miejscu lub zamówić z dostawą do domu. Na podobnych zasadach działać będą pizzerie franczyzowe.

Interesuje nas różny format galerii. Co prawda na razie jesteśmy w mniejszych i średnich centrach handlowych, ale jeśli nadarzy się okazja, to wejdziemy do dużych obiektów – twierdzi Leszek Nowak. Jak zapewnia, Telepizza bardzo rozważnie dobiera nowe lokalizacje, dbając o odpowiednią ekspozycję marki i możliwość dotarcia do szerokiej grupy odbiorców.

Telepizza nadal otwiera też pizzerie w typowych dla siebie lokalizacjach przyulicznych.


doradca we franczyzie