Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci Koku Sushi wynosi 25 tys. zł, natomiast opłata miesięczna to 2,5 tys. zł.
Czwartek
08.02.2018
Koku Sushi chce otwierać we franczyzie restauracje premium. O ile wzrośnie inwestycja?
 

Pod szyldem Koku Sushi działa 17 restauracji, a w marcu ruszy kolejna.
– To będzie nasz drugi lokal własny, w Białymstoku. Przygotowujemy go w nowym formacie premium – zdradza Urszula Olechno, współwłaściciel sieci Koku Sushi.

Standardowo restauracje Koku Sushi otwierają się w lokalach wielkości 60-120 m2. Koszt inwestycji, w zależności od stanu wyjściowego pomieszczeń, waha się z reguły od 100 do 200 tys. zł. W przypadki linii premium lokale będą większe (powyżej 120 m2). Obowiązkowe będzie też miejsce na letni ogródek.
– Co za tym idzie konieczne będzie większe zaplecze, bo ogródek podwaja liczbę gości – mówi Urszula Olechno. – Restauracje będą miały ponadto większą kartę alkoholi, wzbogacony wystrój wnętrza. Będą też działać dłużej, z nastawieniem bardziej na godziny nocne.
W związku z tym wyższa będzie też kwota inwestycji franczyzodawca szacuje, że o 50 proc. w stosunku do formatu podstawowego.
– Format premium jest tworzony z myślą o bardziej prestiżowych lokalizacjach, centrach dużych miast, starówkach. Już w tym roku uruchomimy przynajmniej dwa lokale franczyzowe w tej linii, w Świnoujściu i Krakowie – dodaje Urszula Olechno. – Ale mamy też zapytania ze średniej wielkości miast, gdzie franczyzobiorcy chcieliby otworzyć lokal w formacie premium lub poszerzyć ofertę już działającej restauracji, wprowadzając jego elementy, np. szerszy wybór alkoholi, czy dłuższe godziny otwarcia.
Jednorazowa opłata wstępna wynosi 25 tys. zł, natomiast opłata miesięczna to 2,5 tys. zł. Franczyzodawca zapewnia m.in. projekt wyposażenia wnętrz oraz projekt technologiczny dla Sanepidu, receptury potraw, podręcznik operacyjny, czterotygodniowe szkolenie pracowników. Restauracje realizują też zamówienia w dostawie.
– Jesteśmy obecni na portalach Pyszne.pl oraz Pizzaportal, a oprócz tego mamy własny kanał zamówień on-line – mówi współwłaścicielka Koku Sushi.
Jedna trzecia restauracji jest prowadzona przez multifranczyzobiorców.


POPULARNE NA FORUM

Gastronomię czeka świetlana przyszłość

Przy otwieraniu punktu gastronomicznego najważniejsza bedzie inwestycja w dobry sprzęt. My kupowaliśmy go w http://4gastro.pl/ Dostaniecie tam sprzęt, ale też w rgę...

21 wypowiedzi
ostatnia 27.05.2018
Jedzenie w dobrym miejscu

Jeżeli ktoś szuka fachowców z Wrocławia to polecam https://gastrodesign.pl . Wykonali mi projekt technologiczny - uczciwie, bez naciągania na sprzęty

2 wypowiedzi
ostatnia 23.05.2018
Jedzenie w dobrym miejscu

Projekt technologiczny jest często bagatelizowany a niektórzy nie zdają sobie sprawy z tego, że to przede wszystkim ułatwienie nie tylko dla wykonawców ale dla samego...

2 wypowiedzi
ostatnia 23.05.2018
Jaką gastronomię otworzyć przy trasie szybkiego ruchu?

Szybkie jedzenie, czyli coś z fast foodów. A jeśli decydujesz się na gastronomię przy trasie szybkiego ruchu, to warto postawić na system przywoławczy. W ten sposób...

40 wypowiedzi
ostatnia 22.05.2018
Pożyczki finansowe na poziomie nieba

Uwaga Sky Level Finance oferuje najlepsze opcje pozyczek mozliwych kredytobiorców. Oferujemy pozyczki i mozliwosci finansowe Na calym swiecie Jestesmy jednym z niewielu...

1 wypowiedzi
ostatnia 16.05.2018
zaklep.to - System rezerwacji stolików

Witam, chciał bym wam przedstawić projekt aplikacji do rezerwacji miejsc. Będzie ona wspierała wasze restauracje w odbieraniu rezerwacji o każdej porze. Zapraszam na...

1 wypowiedzi
ostatnia 13.05.2018
Lodziarnie na fali

Everything that is tonic, eco and carefully assembled is on top so nothing interesting. On Write my Essay the off chance that the dessert parade is extremely expected to get...

9 wypowiedzi
ostatnia 12.05.2018
Zdrowo i Zielono

Ja ostatnio zacząłem zdrowo się odżywiać i zakupiłem wiele produktów z Melvitu http://melvit.pl/p_kuskus-perlowy-4-x-80-g_419 Mają tam naprawdę szeroki wybór...

2 wypowiedzi
ostatnia 11.05.2018