20 miejsc we franczyzie Wakacje.pl

Wioletta Zarzycka, dyrektor zarządzająca siecią stacjonarną Wakacje.pl
Wioletta Zarzycka, dyrektor zarządzająca siecią stacjonarną Wakacje.pl / "Przed nami kolejne otwarcia, prowadzimy rozmowy z potencjalnymi kandydatami z całej Polski. Zainteresowanie jest duże, zwłaszcza teraz, kiedy jest realna szansa na wystartowanie przed wysokim sezonem."
Wakacje.pl, największy agent turystyki zorganizowanej w Polsce, otworzył w lutym 100. salon sprzedaży. Do końca roku chce otworzyć 20 nowych placówek.
 

Wakacje.pl zaczynały jako pierwszy portal turystyczny w Polsce, ale dzisiaj nie to nie tylko popularna witryna z tysiącami wycieczek, ale też sieć salonów z istotnym udziałem w rynku. Od 2011 roku marka ruszyła z projektem naziemnej sieci sprzedaży i konsekwentnie go rozwija ten projekt – salony Wakacje.pl działają już w 82 miastach w całej Polsce.

Przedsiębiorcy z branży i zainteresowani branżą turystyczną wiedzą, że klientów przyciąga dzisiaj silna i zaufana marka, a za Wakacje.pl stoją lata doświadczenia i silny podmiot, jakim jest do Grupa Wirtualna Polska. To realna szansa na osiągnięcie ponadrynkowej dynamiki rozwoju. Dzisiaj sieć salonów Wakacje.pl odnotowuje wzrost 2,5 razy większy niż rynek agencyjny.

Siła synergii

Salony Wakacje.pl przez cały okres współpracy z marką korzystają z jej zaplecza w 4 głównych obszarach: sprzedażowym, marketingowym, logistycznym i administracyjnym. Wśród najważniejszych można wymienić sprzedaż szerokiej oferty touroperatorskiej, reklamę w mediach ogólnopolskich, uproszczony system rozliczeń, możliwość korzystania z umów podpisanych przez spółkę z różnymi podmiotami, m.in. eCard, Sodexo i My Benefit, preferencyjne warunki sprzedaży usług dodatkowych (ubezpieczenia, parkingi) czy dostęp do unikalnych produktów.

– Nasi partnerzy mogą liczyć na nasze zaangażowanie przy poszukiwaniu lokalu oraz projektowaniu wnętrza i witryny. Przez cały okres współpracy otrzymują min. know how i globalnych rozwiązań marki, ale też wsparcia działań lokalnych, m.in. dofinansowania do promocji lokalnej – wymienia Klaudyna Mortka, rzeczniczka Wakacje.pl.

W portfolio Wakacje.pl są oferty wyjazdowe ponad 100 biur podróży, co dla klienta stanowi wartość, która decyduje o zakupie u agenta. Możliwość porównania ofert z różnych półek cenowych, komplementarność oferty i profesjonalne doradztwo sprzyjają budowaniu zaufania i na to marka stawia.

Franczyzobiorcami są zarówno przedsiębiorcy dopiero wchodzący do branży turystycznej, jak i ci funkcjonujący na tym rynku od lat. Decydują się na transfer, bo rozumieją potrzebę konsolidacji.

- Prowadziłam biuro podróży od 16 lat, ale rynek się zmienia i szansą na rozwój jest dołączenie do dużej marki, która przyciągnie klientów. Możemy cały czas obsługiwać te same osoby albo zrobić duży krok naprzód i czerpać z narzędzi, wiedzy i zasobów większej organizacji, która będzie napędzać nam biznes. Zmieniłam logo, aranżację lokalu według standardu marki w sieci, zrobiliśmy otwarcie z pompą. Czas ruszyć z biznesem z kopyta – powiedziała Magdalena Klimek, właścicielka 100. salonu Wakacje.pl w Osielsku.

Wyposażenie Studio Figura

Kolejne miasta w sieci Wakacje.pl

Pierwsza franczyza ruszyła w Przemyślu, dzisiaj mówimy już o 82 miastach w Polsce. – Część naszych partnerów po czasie zdecydowało się na otwarcie salonu w drugiej lokalizacji, łącznie to 14 miast. W dużych aglomeracjach mamy kilka salonów, m.in. w Warszawie, Trójmieście czy Katowicach. Planujemy wejść do kolejnych miejscowości – mówi Wioletta Zarzycka.

Jako priorytetowe lokalizacje marka w pierwszej kolejności wymienia miasta powyżej 40 tys. mieszkańców, ale atrakcyjne są również mniejsze miejscowości z dużym potencjałem. Na liście są m.in. Kielce, Zabrze, Ruda Śląska, Opole, Wałbrzych, Zielona Góra, Grudziądz. Słupsk, Konin, Suwałki, Głogów, Leszno czy Łomża. Istotnym warunkiem przystąpienia do sieci jest lokalizacja z dużym potencjałem sprzedażowym. Połowa salonów sieci Wakacje.pl mieści się w galeriach handlowych, druga połowa przy ulicach z dużym lub średnim natężeniem ruchu i miejscami parkingowymi.

Koszt inwestycji to ok. 21 tys. zł., agent nie pobiera żadnych opłat licencyjnych na początku ani w trakcie działalności biura. Modelowy salon Wakacje.pl to ok. 20-30 m kw. powierzchni użytkowej lokalu lub wyspa w galerii handlowej.

Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: siec@wakacje.pl

Prezentacja marki w Katalogu Franczyz: http://franchising.pl/franczyza/1316/wakacje-pl/