Propozycja dla doświadczonych

Obowiązki partnerów
Obowiązki partnerów / Partnerzy Onet.Mój Biznes są odpowiedzialni za sprzedaż produktów spółki i pozyskiwanie nowych klientów. Robią to na dwa sposoby: nawiązują bezpośredni kontakt z właścicielami firm, bądź posiłkują się Call Center.
Sobota
17.03.2018
Onet.Mój Biznes rozwija sieć partnerską. Chce współpracować m.in. z właścicielami biur reklamy.
 

Onet.Mój Biznes chce współpracować z partnerami, którzy już wcześniej prowadzili własną firmę w branży reklamowej lub na rynku B2B. Na wejście do sieci partnerskiej pokusił się m.in. Artur Jóźwiak. – Zdecydowałem się na współpracę z grupą Media Impact Polska, bo spodobała mi się ich oferta skierowana do małych i średnich przedsiębiorców. Miałem już doświadczenie w sprzedaży, jednak nie w branży produktów online – mówi franczyzobiorca. Do sieci Onet.Mój Biznes przystępują zarówno właściciele firm, którzy dysponują własnymi sieciami sprzedaży i pragną poszerzyć portfolio produktów, jak i ci, którzy dystrybucję naszych pakietów marketingowych traktują jako podstawową działalność. W gronie partnerów znajdują się również agencje reklamowe czy startupy bez ugruntowanej pozycji na rynku – stwierdza Maciej Marczak, kierownik działu sprzedaży SME grupy Media Impact Polska.

Zadaniem partnerów Onet.Mój Biznes jest sprzedaż produktów spółki i pozyskiwanie nowych klientów. Robią to na dwa sposoby: nawiązują bezpośredni kontakt z przedstawicielami firm, bądź posiłkują się Call Center. Jak wygląda to w praktyce? Klient zgłasza się do franczyzobiorcy z pytaniami dotyczącymi szczegółów oferty, i jeśli decyduje się skorzystać z usługi, wypełnia formularz zamówienia. Od tego momentu realizację zlecenia przejmuje centrala Onet.Mój Biznes. W gestii partnera pozostaje jedynie bieżący kontakt z klientem. – Poznanie rynku i produktów marketingowych w ofercie Onet.Mój Biznes zajęło mi trzy miesiące. Dziś prowadzę sprzedaż poprzez e-mail i przez telefon, organizuję również kampanie reklamowe – podkreśla Artur Jóźwiak, partner Onet.Mój Biznes.

Nowy partner działa w zespole bądź w pojedynkę. Zanim rozpocznie sprzedaż wraz ze swoimi współpracownikami przechodzi szkolenia produktowe i sprzedażowe. – Otrzymałem pomoc merytoryczną od centrali firmy. Dzięki temu nie musiałem posiadać specjalistycznej wiedzy w dziedzinie marketingu online, gdy decydowałem się wejść w ten biznes – podkreśla Artur Jóźwiak. Oprócz szkoleń franczyzobiorca otrzymuje projekty graficzne do produkcji materiałów promocyjnych. Ma też dostęp do gotowych formularzy, które udostępnia klientom. Mimo wyśrubowanych procedur sprzedażowych, twórcy Onet.Mój Biznes pozostawiają partnerom pole do popisu. – Jeśli franczyzobiorca chce urozmaicić pakiet marketingowy o własne usługi bądź produkty, może wyjść z taką propozycją. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły – podkreśla Maciej Marczak.

Franczyzobiorca otrzymuje prowizję od osiągniętych wyników sprzedaży (jej wysokość jest negocjowana indywidualnie i zależy m.in. od wielkości firmy partnera i liczby zatrudnionych przez niego pracowników).

Za projekt Onet.Mój Biznes odpowiada Media Impact Polska, która scala kampanie reklamowe i sprzedażowe wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska oraz Onet.pl. Franczyzobiorca Onet.Mój Biznes kieruje swoją ofertę bezpośrednio do właścicieli firm, którzy szukają sposobu na skuteczną promocję w sieci. Oferuje im budowę strony internetowej, dostosowanej do wszystkich urządzeń, na których będzie wyświetlana. A także dostęp do poczty mailowej wolnej od reklam czy narzędzia umożliwiającego wykonanie szybkiego połączenia do osoby, która przegląda stronę firmy. W pakiecie klient otrzymuje również wizytówki na Opineo.pl, serwisie z opiniami, oraz w serwisie Zumi.pl.


POPULARNE NA FORUM

Agencja marketingowa - czy warto?

Ja skorzystałam z usług firmy Agencji Interaktywnej Prodesigner bo poleciła mi znajoma blogerka, jestem zadowolona, wiele rzeczy zrobiliśmy już razem i odnośnie...

9 wypowiedzi
ostatnia 20.08.2018
Jaka drukarnia online?

Moim zdaniem drukarnia chroma jest jedną z wiodących, sama korzystam z ich usług ale głównie do wizytówek.

142 wypowiedzi
ostatnia 20.08.2018
Jaki internet do firmy?

Moim zdaniem play jest najlepszy, sama korzystam i nie widzę problemów, ale czasami bywa iż jest jego za mało, tzn limit szybko spada. Ale mam umowę która kończy...

6 wypowiedzi
ostatnia 20.08.2018
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie stron to długotrwały proces, nie da się tego zrobić w miesiąc czy dwa i poprzestać dlatego firmy prowadzą okres abonamentowy, nikt nie da Ci odpowiedzi na...

186 wypowiedzi
ostatnia 20.08.2018
Jaki internet do firmy?

Mam ten UPC biznes i przyznam, że nieźle się sprawdza. Stałe połączenie na kilku komputerach. Cena świetna i nawet nowe firmy mogą sobie na to pozwolić. Jak we...

6 wypowiedzi
ostatnia 19.08.2018
Pierwszy biznes dla 20-latka

Trzeba pamiętać też o tym, że w przypadku tak młodego wieku nie zawsze będziemy mogli pozwolić sobie na własne biuro. Rozwiązaniem może być korzystanie z biura na...

65 wypowiedzi
ostatnia 16.08.2018
Pierwszy biznes dla 20-latka

Trzeba pamiętać też o tym, że w przypadku tak młodego wieku nie zawsze będziemy mogli pozwolić sobie na własne biuro. Rozwiązaniem może być korzystanie z biura na...

65 wypowiedzi
ostatnia 16.08.2018
Agencja marketingowa - czy warto?

Ja na początku nie byłam przekonana czy to nie będzie wydawanie pieniędzy w błoto taka agencja marketingowa. Mąż mnie w sumie przekonał, żeby spróbować i zamówiłam...

9 wypowiedzi
ostatnia 13.08.2018