Sklep w biegu / Lokalizacja kompleksów biurowych sprzyja dużemu natężeniu ruchu pieszych.
Sobota
14.04.2018
Sieć convenience chce pojawiać się w zupełnie nowych rodzajach lokalizacji. Po centrach handlowych przyszła kolej na… biurowce.
 

Żabka po raz kolejny w ciągu ostatnich miesięcy zaskakuje informacją o lokalizacjach, w jakich planuje otwierać swoje sklepy. Po niedawnym debiucie w centrach handlowych, marka, która dotychczas kojarzyła się głównie z osiedlami i ulicami handlowymi trafi do biurowców. W ciągu najbliższych miesięcy sklepy Żabki powstaną w budynkach Kompleks Spark na warszawskiej Woli, należącym do Empark Mokotów Business Pak Taurusie oraz w biurowcu Komandorska 12 we Wrocławiu. Niewykluczone, że w przyszłości trafi do innych centrów biurowych, kto wie, być może również do słynnego już warszawskiego „Korpo-mordoru” na Służewcu.
– Nowy format sklepów idealnie wpisuje się w nowoczesną infrastrukturę biurowców, a idea convenience odpowiada na potrzeby zabieganych pracowników, którzy chętnie korzystają z naszej bogatej oferty śniadaniowej, przekąsek czy dań gotowych. Dużą popularnością cieszy się Żabka Café, gdzie przy świeżo mielonej kawie można na chwilę przysiąść, a nawet odbyć krótkie spotkanie służbowe  mówi Agata Michalska, menedżer ds. ekspansji w centrach handlowych w Żabka Polska.

Lokalizacja kompleksów biurowych sprzyja dużemu natężeniu ruchu pieszych, dlatego sklepy Żabka zlokalizowane w biurowcach są zaprojektowane optymalnie, by mogli korzystać z nich zarówno pracownicy budynków, jak i klienci z zewnątrz. Często można do nich wejść od strony ulicy i od wewnątrz budynku, dzięki czemu sklep może być czynny w innych godzinach niż te, w których funkcjonuje biurowiec.
– Żabka jest pożądanym operatorem punktów sprzedaży w takich biurowcach jak nasz. Dzięki sklepowi, który z powodzeniem funkcjonuje już od roku, osoby pracujące w  budynku Chałubińskiego 8 mogą robić zakupy bez konieczności opuszczania nieruchomości, co jest olbrzymią oszczędnością czasu i wygodą. Oferta sklepu dostosowana jest do ich potrzeb, ale korzystać z niej mogą także klienci z zewnątrz. Nawiązanie współpracy z firmą Żabka było dobrą decyzją, która pozytywnie wpłynęła także na innych najemców. Zauważamy także, że coraz więcej biurowców idzie w nasze ślady i decydują się na udostępnienie przestrzeni sklepom Żabka  – mówi Edyta Oleśkiewicz z Warsaw Plaza Holding, współwłaściciela budynku Chałubińskiego 8.

Żabka Polska rozwija współpracę z deweloperami i zamierza otwierać kolejne sklepy w biurowcach. Sklepy Żabka działają już m.in. w wieżowcach Chałubińskiego 8, Orco Tower czy Hortus w Warszawie.

Lokalizacje sklepów Żabka Polska wybiera franczyzodawca w porozumieniu z przedsiębiorcami, którzy obejmą placówkę w zarządzanie. Potencjalny franczyzobiorca Żabki powinien liczyć się z wkładem własnym na poziomie 5 tys. zł. Po ukończeniu szkolenia otrzyma w pełni zatowarowany i wyposażony sklep. Franczyzodawca marki gwarantuje przychód w wysokości minimum 6,5 tys. zł. Partnerzy sprzedają towar z marżą wynoszącą minimum 5 proc. Oprócz tego mogą liczyć na premie za osiągane cele sprzedażowe.


Elastyczny koncept / Nowy format sklepów Żabka wpisuje się w nowoczesną infrastrukturę biurowców.