Sklep w biegu / Lokalizacja kompleksów biurowych sprzyja dużemu natężeniu ruchu pieszych.
Sobota
14.04.2018
Sieć convenience chce pojawiać się w zupełnie nowych rodzajach lokalizacji. Po centrach handlowych przyszła kolej na… biurowce.
 

Żabka po raz kolejny w ciągu ostatnich miesięcy zaskakuje informacją o lokalizacjach, w jakich planuje otwierać swoje sklepy. Po niedawnym debiucie w centrach handlowych, marka, która dotychczas kojarzyła się głównie z osiedlami i ulicami handlowymi trafi do biurowców. W ciągu najbliższych miesięcy sklepy Żabki powstaną w budynkach Kompleks Spark na warszawskiej Woli, należącym do Empark Mokotów Business Pak Taurusie oraz w biurowcu Komandorska 12 we Wrocławiu. Niewykluczone, że w przyszłości trafi do innych centrów biurowych, kto wie, być może również do słynnego już warszawskiego „Korpo-mordoru” na Służewcu.
– Nowy format sklepów idealnie wpisuje się w nowoczesną infrastrukturę biurowców, a idea convenience odpowiada na potrzeby zabieganych pracowników, którzy chętnie korzystają z naszej bogatej oferty śniadaniowej, przekąsek czy dań gotowych. Dużą popularnością cieszy się Żabka Café, gdzie przy świeżo mielonej kawie można na chwilę przysiąść, a nawet odbyć krótkie spotkanie służbowe  mówi Agata Michalska, menedżer ds. ekspansji w centrach handlowych w Żabka Polska.

Lokalizacja kompleksów biurowych sprzyja dużemu natężeniu ruchu pieszych, dlatego sklepy Żabka zlokalizowane w biurowcach są zaprojektowane optymalnie, by mogli korzystać z nich zarówno pracownicy budynków, jak i klienci z zewnątrz. Często można do nich wejść od strony ulicy i od wewnątrz budynku, dzięki czemu sklep może być czynny w innych godzinach niż te, w których funkcjonuje biurowiec.
– Żabka jest pożądanym operatorem punktów sprzedaży w takich biurowcach jak nasz. Dzięki sklepowi, który z powodzeniem funkcjonuje już od roku, osoby pracujące w  budynku Chałubińskiego 8 mogą robić zakupy bez konieczności opuszczania nieruchomości, co jest olbrzymią oszczędnością czasu i wygodą. Oferta sklepu dostosowana jest do ich potrzeb, ale korzystać z niej mogą także klienci z zewnątrz. Nawiązanie współpracy z firmą Żabka było dobrą decyzją, która pozytywnie wpłynęła także na innych najemców. Zauważamy także, że coraz więcej biurowców idzie w nasze ślady i decydują się na udostępnienie przestrzeni sklepom Żabka  – mówi Edyta Oleśkiewicz z Warsaw Plaza Holding, współwłaściciela budynku Chałubińskiego 8.

Żabka Polska rozwija współpracę z deweloperami i zamierza otwierać kolejne sklepy w biurowcach. Sklepy Żabka działają już m.in. w wieżowcach Chałubińskiego 8, Orco Tower czy Hortus w Warszawie.

Lokalizacje sklepów Żabka Polska wybiera franczyzodawca w porozumieniu z przedsiębiorcami, którzy obejmą placówkę w zarządzanie. Potencjalny franczyzobiorca Żabki powinien liczyć się z wkładem własnym na poziomie 5 tys. zł. Po ukończeniu szkolenia otrzyma w pełni zatowarowany i wyposażony sklep. Franczyzodawca marki gwarantuje przychód w wysokości minimum 6,5 tys. zł. Partnerzy sprzedają towar z marżą wynoszącą minimum 5 proc. Oprócz tego mogą liczyć na premie za osiągane cele sprzedażowe.


Elastyczny koncept / Nowy format sklepów Żabka wpisuje się w nowoczesną infrastrukturę biurowców.

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.