Mirosław Graj, franczyzodawca Boboq / W naszej sieci można otworzyć samodzielny punkt, oferujący bubble tea oraz inne produkty z naszego menu, np. soki naturalne. Mamy też jednak drugą opcję, skierowaną do już istniejących czy też właśnie powstających lokali gastronomicznych, którym proponujemy poszerzenie oferty właśnie o bubble tea.
Czwartek
07.06.2018
Tajwańska bubble tea może być świetnym pomysłem na poszerzenie oferty dla każdej małej gastronomii. Tak przynajmniej twierdzi franczyzodawca marki Boboq.
 

Bubble tea, czyli napar z herbaty, podawany z kulkami tapioki i kostkami lodu, o różnych smakach, to wynalazek pochodzący z Tajwanu. W Polsce stał się popularny kilka lat temu. Serwują go m.in.: punkty z szyldem Boboq, które licencją na bubble tea dzielą się też z partnerami i franczyzobiorcami. Obecnie w sieci działają dwie placówki własne oraz kilkanaście franczyzowych.
– W naszej sieci można otworzyć samodzielny punkt, oferujący bubble tea oraz inne produkty z naszego menu, np. soki naturalne. Mamy też jednak drugą opcję, skierowaną do już istniejących czy też właśnie powstających lokali gastronomicznych, którym proponujemy poszerzenie oferty właśnie o bubble tea – mówi Mirosław Graj, franczyzodawca Boboq. – Inwestycja wynosi wówczas zero złotych. Warunkiem jest posiadanie własnej kostkarki do lodu. Partner musi też kupić u nas komponenty do bubble tea o wartości około 3 tys. zł, na wydłużony termin płatności.

Franczyzodawca zapewnia m.in. darmowe szkolenia z przygotowywania napoju, wszelkie procedury funkcjonowania w sieci, darmową reklamę w internecie oraz przez rok na Facebooku.
– Dla małych gastronomii to świetny pomysł na poszerzenie oferty i dochodów – zachęca Mirosław Graj. – Sprawdzi się zresztą nie tylko w lokalach stricte gastronomicznych. Np. w Kole mamy partnera, który prowadzi salę, gdzie organizowane są imprezy, urodziny i właśnie tam dodał do oferty nasza bubble tea.
Bez inwestycji w sprzęt, napój robiony jest ręcznie. Natomiast jeśli partner uzna, że sprzedaż bubble tea mu się opłaca, może ten sprzęt – np. shaker – dokupić. Licencjodawca nie pobiera żadnych opłat. Natomiast partnerzy mają obowiązek zaopatrywać się u niego w komponenty do produkcji bubble tea.

Pod szyldem Boboq można też otworzyć samodzielny lokal lub wyspę, wyspecjalizowaną stricte w sprzedaży bubble tea oraz produktów dodatkowych, jak np. soki naturalne czy mrożone jogurty. Dodatkowy asortyment pozwala poszerzyć docelową grupę klientów, bo w przypadku bubble tea kupujący to przede wszystkim dzieci oraz młodzi ludzie, w wieku do 25 lat. Minimalna inwestycja w przypadku wyspy handlowej wynosi 30-40 tys. zł.
– Nasze najlepsze punkty sprzedają 200 napojów dziennie, natomiast średnie po 100 – dodaje Mirosław Graj. – Warto dodać, że food cost w przypadku przygotowania jednej porcji bubble tea jest naprawdę bardzo niski.


Ile to kosztuje? / Minimalna inwestycja w przypadku wyspy handlowej wynosi 30-40 tys. zł. Najlepsze punkty sprzedają 200 napojów dziennie, natomiast średnie po 100.

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Firma z napędem elektrycznym /14.06.2018

O planach rozwoju sieci salonów sprzedaży jednośladów elektrycznych i hybrydowych opowiada Jakub Czarny, prezes Scoopper.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.

POPULARNE NA FORUM

Catering się opłata?

Słyszałem że catering okolicznościowy poznań jest rozwiązaniem niezwykle wygodnym, w sam raz dla zabieganych - nie trzeba robić zakupów ani gotować, otrzymujemy...

3 wypowiedzi
ostatnia 14.06.2018
Catering się opłata?

Pewnie że opłaca się prowadzić firmę cateringową, Mam znajomego który prowadzi, firmę Nelson - Catering & Events i mają bardzo dużo zamówień , na co dzień jak i...

3 wypowiedzi
ostatnia 13.06.2018
Jedzenie w dobrym miejscu

Lokalizacja jest bardzo ważna moim zdaniem, często widać że restauracje czy trucki z jedzeniem gdy stoją w słabym miejscu to mają mały ruch. Ostatnio w centrum...

3 wypowiedzi
ostatnia 13.06.2018
Jedzenie na zamówienie

Sprawdź sobie Pure&Fresh - catering dietetyczny, diety pudełkowe, dieta na życzenie. No ogólnie są świetni, jedzenie jest wręcz przepyszne. Biorę od nich pełną dietę...

21 wypowiedzi
ostatnia 11.06.2018
Catering się opłata?

Witam serdecznie. Od pewnego czasu już pracuję jako kucharz w firmie cateringowej Weranda - catering poznań . Rozmyślam nad założeniem własnej działalności właśnie w...

3 wypowiedzi
ostatnia 11.06.2018
McDonalds opinie o franczyzie

McDonald robi bardzo dobrą kawę. To im trzeba przyznać. ______________________ Praca licencjacka z marketingu

2 wypowiedzi
ostatnia 08.06.2018
Wynajem kelnerów

To może być bardzo dobra opcja biznesowa. _______________ Marketing

3 wypowiedzi
ostatnia 08.06.2018
Jedzenie na zamówienie

Moim zdaniem najwygodniejszą apką do zamawiania jest pizza portal, osobiście jeśli coś zamawiam to właśnie przez ich aplikację. Nie tylko pizza, ogólnie dobre jedzenie...

21 wypowiedzi
ostatnia 07.06.2018