Ekspansja doradców finansowych

Wsparcie dla biznesmenów / Futuro Finance doradza przedsiębiorcom od ponad 8 lat. W strategii działań spółka skoncentrowała się na udzielaniu kredytów dla przedsiębiorstw, dostarczaniu nowatorskich rozwiązań, wspierających spłatę zadłużenia względem US i ZUS czy inwestycje.
Środa
20.06.2018
Futuro Finance podjęło decyzję o szybkim rozwoju franczyzy. Firma jest przekonana, że przez trzy najbliższe lata otworzy placówki we wszystkich województwach.
 

–  Obecnie mamy cztery otwarte placówki franczyzowe (Wałbrzych, Opole, Chorzów, Andrychów) i prowadzimy rozmowy na temat kolejnych otwarć. Nasz cel to otwarcie placówek we wszystkich województwach – mówi Przemysław Sikorski, dyrektor departamentu ds. rozwoju sieci własnej Futuro Finance. – Biorąc pod uwagę naszą konsekwencję i motywację do podejmowanych działań, jesteśmy przekonani, że ten plan się uda – dodaje. 

Warunki rozpoczęcia działalności w ramach sieci są ustalane indywidualnie. – Kapitał jaki musi posiadać franczyzobiorca jest uzależniony od wielkości i stanu biura, które chce zaadaptować pod placówkę, jednak staramy się do minimum uprościć wszelkie procedury, związane z rozpoczęciem współpracy –  dodaje dyrektor Futuro Finance. –  Nie mamy żadnych opłat startowych, ani miesięcznych co bardzo ułatwia rozpoczęcie działalności.

Inwestycja z jaką na starcie musi liczyć się franczyzobiorca to koszty remontu lokalu oraz zakupu wyposażenia biura. Pochłonie to ok. 30-40 tys. zł. Wszystko zależy od stanu nieruchomości i jej powierzchni. – Zwykle rekomendujemy lokale o metrażu ok. 40-50 m2 – wyjaśnia Przemysław Sikorski.

Dyrektor Futuro Finance zapewnia, że silnym atutem firmy jest indywidualne podejście i budowanie trwałych relacji z partnerami biznesowymi oraz klientami. –  Podczas tworzenia sieci franczyzowej przyjęliśmy zasadę indywidualnego podejścia do każdego franczyzobiorcy. Kładziemy też spory nacisk na zapewnienie solidnego wsparcia na każdym kroku. Równolegle wdrażamy nowe rozwiązania, które w najbliższym czasie pomogą naszym franczyzobiorcom osiągać jeszcze lepsze wyniki sprzedażowe. Jako spółka cały czas podnosimy nasze standardy bezpieczeństwa oraz jakości, które są niezwykle ważne w budowaniu dobrej i trwałej relacji z franczyzobiorcą oraz klientem –  twierdzi Przemysław Sikorski.

Ekspert Futuro Finance zapewnia, że firma jest także dobrze postrzegana na rynku: –  Jesteśmy bacznie obserwowani, otrzymujemy liczne zapytania o możliwość współpracy, udział w ciekawych inicjatywach. Ta forma interakcji to dla nas ważny impuls do poszukiwania coraz lepszych rozwiązań dla przedsiębiorców i klientów. Docenia nas także branża, z czego jesteśmy szczególnie dumni. Już po raz trzeci z rzędu otrzymaliśmy tytuł „Finansowej Marki Roku”, przyznawany przez Gazetę Finansową, co nas mobilizuje – mówi Przemysław Sikorski. 

Futuro Finance doradza przedsiębiorcom od ponad 8 lat. W strategii działań spółka skoncentrowała się na udzielaniu kredytów dla przedsiębiorstw, dostarczaniu nowatorskich rozwiązań, wspierających spłatę zadłużenia względem US i ZUS czy inwestycje. 


Przemysław Sikorski, dyrektor departamentu ds. rozwoju sieci własnej Futuro Finance / "Kapitał jaki musi posiadać franczyzobiorca jest uzależniony od wielkości i stanu biura, które chce zaadaptować pod placówkę, jednak staramy się do minimum uprościć wszelkie procedury, związane z rozpoczęciem współpracy."
Joanna Konieczna
dziennikarz